איתור וסילוק של פגרים המזיקים לסביבה

כולנו מכירים את התחושה הנוראית הזו שבה אנחנו מתהלכים ברחוב או בסביבת הבית שלנו ומריחים לפתע ריח מוזר.

קשה לנו לשים את האצבע בהתחלה, היות ואנחנו די רגילים להריח ריחות כמו ביוב, פינוי זבל, צואה של כלבים ועוד במהלך שיטוט הכי פשוט ברחוב, אולם אנחנו כן

יודעים להגיד שהפעם מדובר בריח חריף במיוחד שקשה לנו לזהות.

אחרי מעט מחשבה, ולפעמים גם אחרי יצירת קשר עם המוקד העירוני, מתברר לנו שמדובר בפגר.

איתור וסילוק של פגרים המזיקים לסביבה הוא השירות שאתם מחפשים עכשיו כדי להיפרד מהריח הנורא,

ובמאמר הזה נפרט לכם על מה בדיוק צריך לעשות ברגע הזה כדי להתמודד ביעילות עם הממצא החדש.

 

איך זה קורה?

לצערנו, ריחות של פגרים ומציאה של פגרים הם לא עניין נדיר בכלל. ראשית, אנשים רבים מדבירים את איזור המגורים שלהם במטרה להרחיב מזיקים, חיות ומעופפים, ולכן הרבה מהפגרים הם תולדה של שאיפה או בליעה של חומר הריסוס הזה.

מעבר לכך, מפגעים כמו דריסה של חיות גם גם אינם מחזה חריג, ומביאים איתם צורך לאיתור וסילוק של פגרים.

 

מה קורה אם לא מבצעים איתור וסילוק של פגרים?

פגרים שנשארים במקומם ומתחילים להרקיב, מושכים אליהם מזיקים בכמות אפילו גדולה יותר מברגיל. כל אלו יוצרים התקבצות של חיידקים והתקהלות גדולה של מזיקים מכל מיני סוגים. כל זאת ועוד מצטרפים לריח הנורא שנלווה לפגר, ריח שלעיתים יכול להציף רחוב שלם או שכונה שלמה. ברגע שמתגלה המפגע, אין אפשרות אחרת מאשר לפנות את הפגר – ולשם כך תצטרכו ברוב הפעמים להיעזר בשירותים של חברה מקצועית.

 

איתור וסילוק של פגרים המזיקים לסביבה

אם כן, איתור וסילוק של פגרים הם בהחלט חובה. יונים, עכברים, חולדות, כלבים או חתולים הם רק חלק מהפגרים שאתם עלולים למצוא במקומות מגוונים כמו תקרות גבס, קירות גבס, עליות גג, תעלות מזגן, מרפסות שירות, מרתפים ועוד.

חברות מקצועיות מציעות שירות מקצועי, מהיר וזמין עבור איתור וסילוק של פגרים, כאשר חלק מהן מציעות שירות שפעיל במשך 24 שעות ביממה ולמשך 7 ימים בשבוע, כך שאין צורך לסבול. מרגע שמצאתם את הפגר או זיהיתם ריח חריף – הרימו טלפון והשירות כבר בדרך אליכם.

 

יש לכם חברה מומלצת בשבילי?

בהחלט כן. חברת המדבירים נט היא אחת מהחברות שמציעות את השירות שציינו, והן מחזיקות ברישיון מהמשרד להגנת הסביבה כדי לבצע איתור וסילוק של פגרים וכן לדאוג שהמזיקים שהגיעו למקום מתפזרים ממנו, וכך ישאר לכם מקום נקי וללא ריחות חריפים וקיצוניים.

 

כמה זה עולה?

המחיר של איתור וסילוק של פגרים משתנה מפגר לפגר, אולם מדובר כאן על טווח שנע בין 99 ש"ח עבור פינוי פגרים של חיות קטנות ויכול להגיע עד 370 ש"ח ויותר עבור פינוי פגרים של חיות גדולות יותר, למרות שבינינו, לשקט הנפשי שלכם אין מחיר.

 

חיות

מה היה לנו עד עכשיו?