דרכים פשוטות להפטר מהעשבים השוטים בגינה אחת

שתלתם פלפלים חריפים, כל כך השקעתם בהם ולפתע גיליתם שעשבים שוטים השתלטו על האדמה.

ובכן, את הפולשים האלו אי אפשר להעלים לנצח, אבל בהחלט אפשר לתת פייט טוב.

אם תעשו את זה נכון, תוכלו להיפטר מהעשבים השוטים בגינה. בואו נסביר כיצד.

כל אחד מאיתנו אוהב לגדל משהו אחר בגינה שלו. בעוד שחלק מאיתנו מתרגשים מהפלפלים החריפים שהם גידלו, חלק אחר מהאנשים אוהב את עגבניות השרי שלו צומחות במרפסת. בין אם ככה או ככה, האדמה של השתיל צריכה להיות האדמה של השתיל, ממש ככה. ברגע שמתחילים להשתלט על האדמה עשבים שוטים, הם יחנקו את שטח המחייה של השתיל שלכם שכל כך השקעתם בו. הנה כל מה שרציתם לדעת, אבל שכחתם לשאול את הגנן.

איך אני קוטל אחת ולתמיד עשבים שוטים בגינה?

עצה הכי טובה? בכל פעם שאתם רואים ניצנים של עשבים לא מזוהים, פשוט תתלשו אותם. אל תשאירו להם צ'אנס לגדול. חשוב לזכור, העשבים השוטים האלו לעולם לא יפסיקו לצמוח. בסופו של דבר, באוויר יש המון סוגים שונים של אבקנים.

האבקנים מתעופפים עם הרוחות ונוחתים בכל מיני מקומות, כולל בגינות שלנו. כשהאבקן נוחת בגינה שלכם ומקבל גם תפנוקים בצורה של השקיה, הוא יצמח וירגיש מטופח. וכאן בדיוק מגיע התפקיד שלכם, אל תטפחו אותו.

עם צמחיה מלאכותית אין את ההתעסקויות של עשבים שוטים

מעוניינים בכלל לא להתעסק עם דברים מהסוג הזה? למידע נוסף על עצים מלאכותיים לחץ כאן כעת. אם אתם רוכשים צמחיה מלאכותית, אתם לא צריכים להתעסק עם שום דבר שקשור לקטילת עשבים שוטים, הם פשוט לא יצמחו אצלכם.

ואם בכל זאת אתם אוהבים צמחיה חיה, אנחנו רוצים לתת לכם טיפ חשוב. תאמינו או לא, ברגע ששופכים מים רותחים על עשבים פשוט, העצירה שלהם פשוט נעצרת במקום. אם יש כל מיני זרעים קטנים בתוך האדמה שמחכים ללבלב החוצה ממנה, הצמיחה שלהם תיעצר גם כן.

למידע נוסף על מערכות אבטחה לטובת מניעת מזיקים היכנסו לאתר https://gs-system.co.il

טיפים לקטילת עשבים שוטים בגינה

עוד טיפ שכדאי להכיר, השילוב של מלח יחד עם מים. קחו כוס מים גדולה ותערבבו בה 3 כפיות מלח. תערבבו ותערבבו עד שהמלח נמס לגמרי. לאחר מכן, יהיה עליכם לשפוך את המלח על העשבים השוטים והם פשוט יפסיקו לגדול.

באופן הזה, יהיה לכם גם קל מאוד לעקור אותם מהמקום. עם הזמן, המליחות תתפוגג ותיעלם מהאדמה ותוכלו לחזור ולגדל בה את הצמחים האהובים עליכם. ואם אתם כבר ממש אובדי עצות, אנחנו נמליץ לכם על אחד הפתרונות הפחות מועדפים. לא צריך למהר להשתמש בפתרון הבא, אבל אקונומיקה יכולה גם היא להועיל במלחמה נגד עשבים פשוטים. תשתמשו בממש מעט אקונומיקה באזור שבו העשב השוטה גדל. הוא יפסיק לצמוח.

קטיפת עלים

מה היה לנו עד עכשיו?