הדברה לאחר מעבר דירה

אנשים רבים נתקלים בצורך בהדברה לאחר מעבר דירה. אז פרקנו את הקרטונים, וכמובן שנרצה להיכנס לבית נקי. התמקמנו לנו ולפתע צץ לו מקק דוחה מתחת למיטה, או גרוע מכך עלה מפתח הביוב, חולדה הרימה ראשה בחצר, יונה על הגג מותירה לשלשת על הכביסה, עכבישים בגינה, נמלים ליד הסוכר (נמלים בבית? איך תיפטרו מהן לתמיד) והרשימה עוד ארוכה. התחלה חדשה רוצים להתחיל ברגל ימין, וג׳וקים ומזיקים הם בהחלט התחלה גרועה.

איך אנשים מתמודדים עם מזיקים?

אנשים רבים מנסים פתרונות הדברה ביתיים ומשונים, החל מפיתרון קונבנציונלי של קיי300, תבלינים מגרשי נמלים, נמנעים מלהשאיר שאריות וסוכר מחוץ למקרר. החיפוש האינסופי אחר פתרונות לרוב עולה כסף רב וגורם לתסכול ואכזבה רבים, שכן הבעיה לא נפתרה וקיימת עוגמת הנפש על מאמצי השווא.

חרקים

בחירה מלחץ להדביר את המזיקים

הרבה אנשים מעדיפים לשלם סכום רב של כסף ולפתור את הבעיה במהירות מאשר לערוך סקר שוק וללכת על האופציה הזולה ביותר. הלחץ להדביר את הדירה באופן הרמטי עולה על הצורך לחסוך כסף ולבחור נכון.

סכנה לבריאות

אחד הדברים החשובים ביותר לאחר ההדברה הוא לאוורר את הבית, שכן החומרים הכימיים מזיקים לגוף ומסוכנים בעיקר לילדים. בנוסף חשוב לא להשאיר שאריות אוכל מפוזרות בבית שכן הדבר עלול לקרב את חזרת המזיקים. בנוסף טרם ההדברה יש להכניס בגדים לארונות שכן הם סופגים ניחוחות עזים מהריסוס.

להדביר לפני הכניסה לדירה

מדבירים רבים ממליצים להדביר את הדירה בטרם הכנסת הרהיטים, וביצוע ההובלה אל הבית. ניתן להתייעץ ולקבל טיפים לקראת מעבר הדירה באתר הרשמי – אירית הובלות.

במצב של הדברה לפני המעבר עצמו, יותר קל להגיע לפינות ולכל חלקי הבית, הריח לא נתפס בספות או בביגוד, והבית מספיק להתאוורר לפני כניסת הדיירים.

רוב המדבירים מספקים אחריות שנה עד שנה וחצי לריסוס נגד ג'וקים ונמלים.

עבודה לא כל כך פשוטה

למרות הטאבו שעוטף את עבודת המדביר, המדבירים הינם אנשים רציניים ביותר שמתמודדים עם מפגע שאף אחד לא מתמודד איתו. מדבירים רבים מספרים על תחושת שליחות שמרגישים, כשהם עוזרים למשפחות ולאנשים ולהיפטר מהמטרד. רוב המדבירים טוענים שהם אוהבים את עבודתם ולא היו מחליפים אותה בעד שום הון שבעולם.

חשש ממדביר

על המדביר להציג תעודת מקצועית, שהוא אכן בעל ידע והסמכה, וכשיר על מנת להשתמש בחומרים כימים במינון הנכון על מנת לא לפגוע בעצמו, באחרים, ובסביבה ובדיירי הבית. כיום רוב המדבירים משתמשים בחומרים ידידותיים לסביבה.

בסופו של דבר

לסיכום כולנו רוצים בית נקי ממזיקים, וכמה כיף שיש לנו פתרון כל כך נגיש ויעיל להדברה לאחר מעבר דירה. לשם כך יש לערוך סקר שוק, ולא להתקמצן על מדביר טוב, הן מבחינת מקצועיות, אמינות, חומרים מתאימים, ואחריות למספר שנים שתבטיח לנו בית ריק ממזיקים.

מה היה לנו עד עכשיו?