הדברת טרמיטים בגילון

מחפשים הדברה טרמיטים בגילון? באתר שלנו תמצאו את המדבירים המומלצים והמקצועיים ביותר, משלבים אמינות וניסיון, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מדביר עכשיו:

✔️ הדברת טרמיטים בגילון

✔️ הצלחה של עד 100% בהדברת כל הטרמיטים

✔️ טכניקות הדברה חדישות ומתקדמות

✔️ מדביר מוסמך ובעל המלצות

✔️ מעל 10 שנות ניסיון בתחום ההדברות

✔️ תעודת אחריות עם סיום העבודה

 

טרמיטים הם חרקים קטנים, ניזונים מעץ ומתגוררים בקנים גדולים, שרק חלק קטן מהם נראה לעין בצורת תלוליות עפר אופייניות. הטיפול היעיל ביותר נגד טרמיטים הוא כמובן הדברת טרמיטים בגילון וצריך להתבצע לפני בניית הבית, על ידי טיפול יסודי בקרקע, בגלל הימצאות הקן בעומק האדמה.

אם הבית נפגע מנזקי הטרמיטים בהמשך – הטיפול צפוי להיות מורכב ויקר. אם אתם מעוניינים לבצע טיפול נגד טרמיטים לפני בניית בית, או שיש לכם טרמיטים בבית קיים, אנא צרו קשר בהקדם, כדי שנוכל לסייע לכם לטפל בבעיה באופן אפקטיבי ומקצועי בעזרת ריסוס לבית.

 

טרמיטים בגילון – נזקים בלתי הפיכים

טרמיטים בגילון חיים במושבות של עד שני מיליון פרטים, במושבות גדולות בעצים יבשים, או מתחת לאדמה. הם ניזונים מסוגים מגוונים ושונים של עצים, יכולים לאכול כל רהיט וכל פריט אחר עשוי עץ ברחבי הבית.

לרוב הם מגיעים למשקופים לפני חלקים אחרים בבית, כאשר הם מכרסמים את העץ בחלקו הפנימי ולכן קשה לעיתים קרובות לזהות את פגיעתם, עד שהם גורמים לנזק חמור. זיהוי מוקדם של הבעיה, או של פוטנציאל לחדירת טרמיטים לבית והזמנת הדברת טרמיטים בגילון, הוא הפתרון האפקטיבי ביותר, שכן טיפול בבית נגוע הוא מורכב ויקר.

טרמיטים בגילון - נזקים בלתי הפיכים

 

כיצד לזהות פוטנציאל לפגיעת טרמיטים בגילון?

לפני שטרמיטים מגיעים אליכם הביתה וגורמים לנזקים חמורים, כדאי לבדוק אם יש טרמיטים אצל השכנים שלכם למשל – מפני שהם כנראה יגיעו בסופו של דבר גם אליכם ולא לאחר זמן רב. בדיקה נוספת שכדאי מאוד לעשות היא בחצר הבית, או בשטחים הסמוכים לחצר הבית, בעיקר אם אתם מתגוררים ליד חורשה, שדה, או כל שטח אחר עם אדמה ועצים, שיכול לשמש בית למושבת טרמיטים.

כמובן שאם הבית שלכם מלא באלמנטים עשויים מעץ, כדאי להקדים תרופה למכה ולהזמין הדברה מונעת בגילון באופן קבוע. הדברת טרמיטים בגילון היא פעולה פשוטה הרבה יותר כאשר מאתרים אותם מחוץ לבית ומטפלים במושבה כולה.

הדברת טרמיטים

כך תזהו אם טרמיטים נכנסו לבית שלכם בגילון

טרמיטים הם חרקים קטנים ושקופים, הנעים במנהרות מתחת לאדמה ובתוך העץ ולכן קשה לאתר אותם, גם אם הבית שלכם מלא בהם.

לכן תצטרכו לחפש סימנים המעידים על הימצאותם בסביבה, כמו למשל:

  • ערימות חול קטנות בסמוך למשקופים, או בפינות החדרים
  • משקופים חלולים – ניתן לבדוק על ידי דקירת המשקוף עם מברג – אם המברג חודר לתוך המשקוף, ייתכן מאוד שמדובר על פגיעת טרמיטים.
  • כנפיים שקופות וקטנות מפוזרות ברחבי הבית

 

הגנה על הבית מפני פלישת טרמיטים בגילון

מומלץ להתייעץ עם מדביר טרמיטים בגילון לגבי הגנה על הבית מפני פלישה. בנוסף, ניתן לצמצם משמעותית את הסיכוי לכניסת טרמיטים אל הבית שלכם באמצעות כמה צעדים פשוטים:

  • יש לאוורר אזורים עם סדקים ותעלות בקירות הבית ומתחת לרצפה. אין לנסות לאטום אותם, מפני שפעולה כזאת עלולה לגרום להיווצרות לחות בחללים הקטנים, מה שעלול למשוך את הטרמיטים במקום להרחיק אותם.
  • אם יש לכם אפשרות בעת בניית הבית – בקשו מהקבלן להימנע מהנחת יסודות עץ במגע ישיר עם הקרקע.
  • אם אתם מתכננים הקמה של פרגולת עץ, הקפידו על רווח של 40 סנטימטרים לפחות בין העץ לבין הקרקע.
  • הקפידו להשליך פסולת עץ יבש הרחק מהבית.
  • פזרו שכבה של חצץ, ברוחב 30 סנטימטר, בעומק 20 סנטימטר מסביב לבית.
  • אם יש לכם אפשרות, הזמינו מדביר שילווה את תהליך הבניה של הבית ויבצע טיפולים מונעים שיחסכו לכם הרבה טרחה וכסף בעתיד, כמו ריסוס הקרקע לפני הנחת הריצוף וכן ריסוס של החול מתחת לריצוף.
  • יצירה של מחסום מתכת בין המשקופים לבין הקרקע תמנע הגעה ראשונית של הטרמיטים ואולי אף כניסה שלהם לחלקים נוספים בבית.

הגנה על הבית מפני פלישת טרמיטים בגילון

 

הדברת בית נגוע בטרמיטים בגילון

כאמור מעלה, הדברת טרמיטים בבית נגוע בגילון היא מורכבת במיוחד, גם אם זיהיתם הופעה של טרמיטים בשלב מוקדם יחסית. טרמיטים חיים במושבות של מיליונים ולכן זיהוי מספר קטן של טרמיטים בקרבת הבית, או בתוכו, רק מעיד על כך שצפויים להגיע עוד רבים.

לכן, הצעד הראשון של המדביר שתזמינו לטפל בבעיה יהיה איתור של מושבת הטרמיטים – המקור ממנו הם מגיעים אליכם הביתה. הקן עשוי להיות ממוקם עמוק מתחת לאדמה ולכן איתור שלו אינו פשוט ואף הדברה שלו אינה פעולה פשוטה כלל ועיקר.

הדברה לבית יכלול בדרך כלל קדיחה של חורים לאורך הקירות, באמצעות ציוד מיוחד, כדי לאפשר הזרקה של חומר הדברה ייעודי לתוך הקיר ולתוך הקרקע. זאת כדי לנסות לפגוע בקן ולהשמיד אותו. בנוסף, אשר לחפור תעלה בעומק 40 סנטימטרים מסביב לקירות הבית ולהציף אותה בחומר הדברה רעיל.

חשוב לבצע את כל השלבים כדי להרחיק את הטרמיטים באופן יעיל וכן לחזור על הפעולה פעם בשנה כדי למנוע הישנות.

הדברת בית נגוע בטרמיטים בגילון

 

לפני הדברת טרמיטים בבית בגילון

הדברת טרמיטים בגילון מתבצעת באמצעות חומרי הדברה רעילים ומסוכנים ולכן יש לפנות את שטח הבית, להוציא מזון מהארונות ,להרחיק רהיטים מהקירות, ולנקות היטב לאחר סיום פעולת ההדברה. הדברת טרמיטים מתבצעת באמצעות חומר ייעודי לטרמיטים בלבד ולכן אין לנשות להשתמש בחומרים אחרים.

 

הדברה בטוחה של טרמיטים בגילון

כאמור מעלה, הדברה בכלל והדברת טרמיטים בפרט היא פעולה שבה עושים שימוש בחומרי הדברה רעילים ומסוכנים. חומרים אלה יכולים לגרום לפגיע הישירה, או עקיפה ולכן חשוב להשתמש בשירותיו של מדביר מוסמך ומורשה, שעבר הכשרה מתאימה ויש לו את האפשרות לתת לכם שירות מקצועי, שיטפל לכם בבעיה לטווח ארוך וגם ישמור על בריאותכם.

מדביר טרמיטים

לסיכום

הדברת טרמיטים היא מורכבת ויקרה, לכן חשוב לבצע כמה שיותר פעולות מניעה, כדי שלא תצטרכו להתמודד עם בעיה מורכבת מאוד בעתיד. שימוש בחומרי הדברה נגד טרמיטים הוא מסוכן, מפני שמדובר על חומר הדברה ייעודי לטרמיטים, רעיל ומסוכן מאוד. לכן יש חשיבות גדולה לבחירת בעל מקצוע מורשה ומנוסה, שיבצע עבודה נקייה, תוך שמירה על בטיחותכם.

שאלות ותשובות

כן! רעל לטרמיטים רעיל מאוד לבני אדם, התייעצו עם איש מקצוע מוסמך לפני השימוש.
דחוף מאוד! טרמיטים מתרבים במהירות רבה והנזק שהם גורמים הוא בלתי הפיך כבר מההתחלה.
מה היה לנו עד עכשיו?