הדברת כינים בנחושה

✔️ הדברת כינים בנחושה

✔️ הצלחה של עד 100% בהדברת כל הכינים

✔️ טכניקות הדברה חדישות ומתקדמות

✔️ מדביר מוסמך ובעל המלצות

✔️ מעל 10 שנות ניסיון בתחום הדברת כינים בנחושה

✔️ תעודת אחריות עם סיום העבודה

לשירותי הדברת כינים בנחושה חייגו:

077-804-2206 📞

 

אם אתם ישנים במיטה, מרגישים עקיצות מתוך שינה ולא מוצאים מאיפה זה מגיע, אם אתם קמים בבוקר ומוצאים על גופכם עקיצות מוזרות במרווחים אחת מהשניה, אם העקיצות נשארות למשך זמן רב ולא עוברות ובעיקר – אם היה לכם קן יונים ליד הבית – מאוד ייתכן שיש לכם כיני יונים בבית.

אם אתם צריכים הדברת כינים בנחושה בצורה מקצועית – אנחנו הכתובת שאתם מחפשים! התקשרו עוד היום וקבלו הצעה משתלמת עבור הדברה של כיני יונים, שתחזיר לכם את השליטה בבית.

 

הדברת כינים בנחושה – אילו כינים אלה בדיוק?

כיני יונים נקראות גם קרציוני יונים, כי הן יותר דומות לקרציות מאשר לכינים. אלה טפילים זעירים, שכמעט אי אפשר לראות אותם בעין רגילה, המעדיפים משום מה את גופם של עופות ובעלי כנף. הן נקראות כיני יונים משום שבני אדם מכירים אותן היטב כי יונים נוהגות לקנן לעיתים קרובות דווקא בקרבת בתי מגורים.

הכינים, כאמור, מעדיפות למצוץ את דמן של היונים ולכן נשאלת השאלה: למה הן מציקות גם לבני אדם ואיך הן בכלל מגיעות לתוך הבית? העניין הוא שיונים מקננות בקרבת הבתים, מגדלות את הגוזלים ואז, כאשר הגוזלים גדולים מספיק כדי לדאוג לעצמם, כל המשפחה נוטשת את הקן – עד לעונת הקינון הבאה. בינתיים, כאשר הגוזלים עדיין היו בקן, הכינים התרבו מאוד, התפזרו ברחבי הקן ובסביבתו.

לאחר שהיונים עוזבות את הקן, חלק גדול מהכינים נשאר בקן, ללא מקור מזון, כי היונים לא חוזרות יותר. כעת הן מתחילות לחפש מקור מזון חלופי.

 

איך להיות בטוחים שיש לכם כיני יונים

מלבד כיני יונים, יכולים להסתתר לכם במיטה טפילים זעירים שונים ומשונים המגיעים ממקורות שונים. זה יכול להיות פשפש המיטה, סקביאס, קרדית אבק הבית ועוד. כל אלה מינים שונים של טפילים שנוהגים להסתתר במיטה ולעקוץ כשאתם ישנים. כולם נחשבים מזיקים ונושאי מחלות מידבקות וחשוב להדביר אותם.

אם אתם לא בטוחים בסוג הטפיל שמסתתר לכם במיטה ועוקץ בלילות – כדאי להזמין מדביר מקצועי, שיזהה את מין הטפיל, יבחר את החומר המתאים ביותר להדברה, יפעל באמצעים המתאימים ביותר וידביר את הטפילים באופן מקצועי ולטווח ארוך.

 

הדברת כינים בנחושה – כינים ובני אדם

גודלן הזעיר של הכינים מקשה על זיהוי ואיתור של הבעיה. מהר מאוד הכינים מוצאות את דרכן לתוך הבית, שם יש להן מזון בשפע, אם כי לא המזון האהוב עליהן. הן נכנסות בתחילה לחדר הקרוב ביותר לאתר הקינון ושם מתחילות לחפש מקור מזון חדש.

מקור המזון הזמין והנוח ביותר בסביבה הוא דיירי הבית הישנים במיטותיהם. כאמור – כיני יונים מעדיפות דם עופות, אבל אם אין ברירה, הן ניזונות ממה שיש. הן מתנחלות במיטות, עוקצות בשעות הלילה ועקיצתן טורדנית, משאירה סימן אדום ולא נעלמת לזמן רב. אבל גרוע מכך – כיני יונים מביאות איתן גם חיידקים מחוללי מחלות, לעיתים מחלות מסוכנות מאוד.

המחלות האלה עוברות בקלות לדיירי הבית, שנעקצים בשנתם ולכן זהו מצב שיש לקטוע ולטפל בו במהירות רבה. סימן זיהוי חשוב שיעזור לכם לוודא שאכן מדובר על כיני יונים הוא הימצאות של קן יונים קרוב לבית לפני שהבעיה התחילה, אך גם אם היה לכם קן ולא הבחנתם בו, תוכלו לאמת את החשד לפי העונה – היונים מקננות בסוף האביב – תחילת הקיץ. אם הטפילים הזעירים הופיעו באותה תקופה, ייתכן מאוד שאלה כיני יונים.

 

איך מונעים כניסה של כיני יונים לבית בנחושה

כמו במקרים רבים, גם במקרה של כיני יונים בנחושה, מניעה היא ההדברה הטובה ביותר. כמובן עדיף למנוע מיונים לקנן בקרבת הבית, באמצעים שונים, כמו התקנה של רשתות מתכת צפופות, דוקרנים, או כל אמצעי הרתעה אחר. אפשר גם להניח ליונים לקנן לכם קרוב לבית, אך להיות ערניים ולטפל בסביבת הקן באופן מיידי, לאחר שהגוזלים גדלים וכל המשפחה עוזבת:

  • יש להכניס את הקן לתוך שקית אטומה, לסגור היטב ולהשליך לפח
  • את סביבת הקן יש לרסס בחומר הדברה
  • לאחר מכן יש לנקות היטב עם חומר חיטוי חזק, כמו אקונומיקה
  • לשמור על עירנות ולשים לב אם יש סימנים המעידים על הימצאות כיני יונים בתוך הבית, כדי לטפל בהם במהירות

 

הדברת כינים בנחושה – מה עושים אם נכנסו כינים לתוך הבית?

אם גיליתם סימנים המעידים על הימצאות כיני יונים בבית, כמו למשל עקיצות, זמן קצר לאחר שגיליתם את הקן, ייתכן שעדיין לא מדובר על התפשטות גדולה של כיני יונים. במקרה כזה, יש לטפל היטב באזור בו היה הקן, כפי שמתואר למעלה, ואז לטפל היטב בחדר הנגוע באופן דומה:

  • יש לכבס את כל המצעים בכביסה בטמפרטורת רתיחה
  • יש להוציא את המיטות, מזרונים ושטיחים החוצה לכמה שעות בשמש ישירה
  • יש לנקות היטב את רצפת החדר במים עם אקונומיקה
  • יש לרסס את קירות החדר בחומר הדברה
  • רצוי לסגור את החדר ולהימנע מכניסה אליו במשך יום אחד לפחות.

 

הדברה מקצועית של כינים בנחושה

מדביר מקצועי, שיש לו הסמכה להדביר כיני יונים, פועל בכמה מישורים כדי לפתור את הבעיה:

  • מספק לכם המלצה, או שירות של הרחקת יונים באמצעות רשתות, דוקרנים וכל דרך אחרת
  • מוצא את הקן, מחטא ומרסס את האזור כולו
  • מאתר את הריכוזים הגדולים של כיני יונים ברחבי הבית ומרסס בחומר ייעודי
  • מספק לכם הנחיות לצורך מניעת הרעלה
  • מספק לכם הנחיות להמשך טיפול, אם צריך

 

הדברת כינים בנחושה – לסיכום

כיני יונים הן מן הטפילים המזיקים ביותר, שיכולים להיכנס לתוך הבית שלכם. אם אתם חוששים, או בטוחים, שיש לכם כיני יונים בבית, חשוב להדביר אותן במהירות כדי למנוע התרבות והדבקה במחלות שונות. צרו קשר בהקדם עם מדביר כינים בנחושה וקבלו טיפול מקצועי בבעיה המטרידה.

שאלות ותשובות

מה היה לנו עד עכשיו?