הדברת תיקנים בגבעת זאב

מחפשים הדברת תיקנים בגבעת זאב? באתר שלנו תמצאו את המדבירים המומלצים והמקצועיים ביותר, משלבים אמינות וניסיון, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מדביר עכשיו:

✔️ הדברת תיקנים בגבעת זאב

✔️ התחייבות להצלחה מלאה בהרחקת תיקנים

✔️ שירותים בכל הארץ

✔️ התחייבות לחיטוי תיקנים מלא בגבעת זאב

✔️ מעל 10 שנות ניסיון בתחום ההדברות

✔️ תעודת אחריות עם סיום העבודה

 

הדברת ג'וקים או הדברת תיקנים בגבעת זאב היא כנראה ההדברה הנפוצה והמבוקשת ביותר בישראל. מדובר בחרקים שאף אחד לא אוהב לפגוש, במיוחד אצלו בבית, במיוחד בשעת לילה מאוחרת, בדרך לשירותים ברגליים יחפות (בינינו, נראה שזה הזמן האהוב על תיקנים למפגשים עם בני אדם).

אם גם אתם רוצים להכין את ביתכם לעונת התיקנים ולוודא שהם לא יתקרבו אליכם הביתה, בשעת לילה מאוחרת או בכלל – צרו איתנו קשר ונשמח להגיע אליכם בהקדם לביצוע הדברה מקצועית, שתגן על הבית שלכם לטווח ארוך.

 

הדברת תיקנים בגבעת זאב ובכל בית בישראל

מפגש עם תיקנים הוא תמיד אירוע מעורר גועל ופחד. לא ברור למה הם כל כך מפחידים את רובכם, כי הם לא באמת מסוכנים במיוחד, אבל אין ספק שהמפגש עם תיקן הוא אחת החוויות הבלתי נעימות שקיימות בעונות החמות ובכלל. אז למה בעצם חייבים לעשות הדברת תיקנים בגבעת זאב פעם בשנה לפחות? אילו סוגי תיקנים קיימים בגבעת זאב? ואיך מתבצעת הדברת תיקנים בכלל?

ריסוס תיקנים

למה חשוב לעשות הדברת תיקנים בגבעת זאב?

תיקנים הם לרוב לא באמת מזיקים. הם פשוט ממש ממש מגעילים את רוב האנשים. יחד עם זאת, הם גם חיים בדרך כלל בביוב, נושאים על גופם חיידקים לא סימפטיים ועלולים להעביר אותם גם אלינו – במקרים נדירים מאוד. לכן רוב האנשים מעדיפים שלא יהיו להם תיקנים בבית בכלל ושמחים להזמין מדביר, שיפתור את הבעיה למשך שנה אחת לפחות.

 

סוגים של הדברת תיקנים בגבעת זאב

קיימים בישראל כמה סוגים נפוצים של תיקנים, שאוהבים להתגורר בקרבת בני אדם, אבל מתוך ארבעת הסוגים הללו, אתם לרוב תפגשו את התיקן הגרמני או התיקן האמריקאי.

 

תיקן גרמני

תיקנים קטנים יחסית, המגיעים לגודל של סנטימטר אחד. תיקנים אלה נכנסים הביתה בדרך כלל אם אתם מכניסים הביתה חפץ נגוע, כמו קופסת קרטון, או פריט ריהוט שאספתם מהפח. תיקן גרמני זקוק לחום ולכן מסתתר לרוב מאחורי המקרר, או בפינות חשוכות אחרות ברחבי המטבח, שם יש אוכל זמין תמיד.

 

תיקן אמריקאי

זהו הסוג הנפוץ ביותר של תיקנים בישראל. נראה כמו תמר, לעיתים מעופף ויכול להיכנס לתוך הבתים דרך פתחי הביוב, או באמצעות תעופה דרך החלון, מגיע לאורך של 4 סנטימטר, וצבעו חום.

הוא זקוק למקומות לחים וחשוכים – כמו מערכת הביוב והוא פעיל רק בחודשים החמים. בישראל העונה שלו היא מאפריל עד נובמבר. למרות שהם פעילי לילה, אפשר להיתקל בהם לפעמים גם בשעות היום – בעיקר אם יש לכם הרבה תיקנים בבי

 

מתי כדאי להזמין הדברת תיקנים בגבעת זאב?

תיקנים מגיעים כמעט לכל בית בישראל בעונה החמה ולכן רבים מזמינים הדברת תיקנים בגבעת זאב פעם בשנה, לפני תחילת הקיץ. זהו הזמן המומלץ – רגע לפני שהבית מתמלא בחרקים, להזמין הדברה כפעולה מונעת ולחסוך מעצמכם הפתעות לא נעימות באמצע הלילה, בדרך למקרר…

הדברת תיקנים

הדברת תיקן אמריקאי בגבעת זאב

תיקן אמריקאי נפוץ מאוד ומגיע לכל בית בישראל, שלא בוצעה בו הדברה במועד ולכן, כשמזמינים הדברה תקופתית, כדאי להזמין הדברה מכוונת לתיקן אמריקאי. פעולת ההדברה מבוצעת על ידי ריסוס החומרים על רצפת הבית ובמקומות כמו פתחי הביוב שלכם.

המדביר יבקש מכם להזיז את הרהיטים והחפצים למרכז החדר, כדי שיוכל לרסס במיוחד בפינות ובחיבורי הרצפה עם הקיר – שם הם אוהבים לשהות. שעתיים לאחר תום ההדברה, תוכלו כבר להיכנס בחזרה הביתה. אם יש תינוקות, או נשים הרות, כדאי להשאיר מחוץ לבית למשך 6 שעות. לאחר יממה, או שתיים, ההדברה תמצה את פעולתה, כך אולי תתקלו בתיקנים מתים ברחבי הבית.

הדברת תיקן אמריקאי במערכת הביוב בגבעת זאב

החיבה הגדולה שרוחש התיקן האמריקאי למערכת הביוב מחייבת ביצוע של הדברה גם במערכת הביוב. לבית פרטי, חשוב לבצע גם הדברה בפתחי הביוב, אבל גם בבניין קומות רצוי לוודא שהמדבירים ריססו גם את פתחי הביוב ולא רק את הבניין.

 

הדברה של תיקן גרמני בגבעת זאב

תיקן גרמני, בניגוד לאמריקאי, נמצא במקומות מסוימים בלבד ולכן לא חייבים להדביר תקופתית – אפשר לבצע נגדו הדברה נקודתית בלבד, כאשר רואים שהוא הגיע. הדברת תיקן גרמני בגבעת זאב דורשת פעולה משולבת של שימוש בריסוס ובג'ל נגד תיקנים, כדי להבטיח שגם הפינות החשוכות בהם מסתתרים התיקנים, לא יאפשרו להם להתחמק מהחומרים.

בניגוד להדברה עם ג'ל, ריסוס לבית היא רעילה לבני אדם ולכן תצטרכו לשהות מחוץ לבית לשעתיים לפחות – כמו בהדברת תיקן אמריקאי. פעולת ההדברה תבוא לידי ביטוי לאחר כמה שבועות ואם תגיעו למסקנה שהפעולה לא עבדה כמו שצריך, תוכלו להזמין שוב את המדביר, ללא עלות נוספת.

 

האם חייבים מדביר מקצועי לביצוע הדברת תיקנים בגבעת זאב?

אם יש לכם בבית רק תיקן אמריקאי, בכמויות קטנות, כנראה שתוכלו להסתפק גם בהדברה ביתית, באמצעות חומרים שאפשר לקנות בכל סופר, אבל אם מדובר על כמויות גדולות של תיקן אמריקאי, או שיש לכם בבית גם תיקן גרמני – עדיף להזמין הדברה מקצועית.

 

לפי מה נקבע מחיר הדברת תיקנים בגבעת זאב?

אמריקאי או גרמני?

הדברת תיקן אמריקאי זולה יותר מהדברת תיקן גרמני, מני שהיא מצריכה רק שימוש בריסוס. הדברת תיקן גרמני מורכבת יותר בגלל הנטיה של התיקן להסתתר במקומות שקשה להגיע אליהם, מפני שהוא קטן יותר ומפני שיש להשתמש בשילוב של הדברה בריסוס והדברה באמצעות ג'ל, כדי לקבל תוצאה אפקטיבית.

 

איפה מתבצעת ההדברה?

עוד פרמטר שמשפיע על מחיר הדברת תיקנים בגבעת זאב, הוא כמה חדרים יש בבית? האם אתם רוצים לרסס גם את פתחי הביוב? האם יש לכם בבית 5 חדרים? או 3 חדרים? בקיצור, ככל שיש יותר מקומות לרסס, כך ההדברה לבית תהיה יקרה יותר.

 

לסיכום

הדברת תיקנים היא פעולה חיונית לקראת הקיץ בישראל. מדביר מקצועי יוכל לפתור את הבעיה בקלות, ביעילות ובמהירות, אבל מומלץ באופן גורף להזמין הדברה לפני תחילת עונת התיקנים, כדי שתוכלו לחסוך מעצמכם מפגשים ליליים לא נעימים. שיהיה קיץ נעים ונטול תיקנים.

 

מחירון הדברת תיקנים בגבעת זאב

הדברת תיקנים בגבעת זאב החל מ-₪250
הדברת מזיקים בגבעת זאב החל מ-₪250
הדברה של עשבים בגבעת זאב החל מ-₪250

 

הדברת ג'וקים

שאלות ותשובות

אפשר להדביר כל סוג של תיקנים, אבל אנחנו מומחים בהדברת 2 הסוגים הקשים ביותר: תיקן גרמני – תיקנים קטנים יחסית, המגיעים לגודל של סנטימטר אחד. תיקן אמריקאי – זהו המין הנפוץ ביותר של תיקנים בגבעת זאב. הם יכולים להיכנס לבתים דרך ביוב או דרך חלון, מגיעים לאורך של 4 סנטימטרים והם חומים.
תוכלו לחפש בגוגל "הדברת תיקנים בגבעת זאב" ולהתקשר לכמה מדבירים ולעשות השוואה או לפרסם פוסט ברשתות החברתיות ולהגיע למדביר דרך חבר. לחלופין תוכלו ליצור קשר איתנו וניתן לכם את כל הפרטים ונתאים את ההדברה בהתאם לחומרת המצב אצלכם.
מה היה לנו עד עכשיו?