האם ניתן להשתמש במנוף על מנת לעשות הדברה מקיפה

בשנים האחרונות אנו רואים כי למנופים יש ביקוש הולך וגדל, החל משירותי אחזקה בחברת החשמל ועד לקבלני שיפוצים המעבירים דברים כבד ממקום אחד לאחר.
אך אלו לא פוסחים גם על עולם החי ונשאלת השאלה האם מנוף יכול לעזור בהדברה?

הדברה ביתית

התשובה היא כן וכוללת בה גם כמה הסברים והראשון שבהם הוא היחס להיקף הריסוס.
אם בבעלותכם נכס גדול מספיק או שאתם נמצאים בקרבה לטבע, עדיף ואפילו רצוי להשתמש בשירותי מנוף על מנת לבצע הדברה יעילה יותר ואפקטיבית יותר.
מנוף יכול להיות יעיל בשטח אותו חומר ההדברה יקלוט ויכסה, וכך אתם תוכלו להיות בראש שקט מכניסה של מזיקים.

הדברה של נכס

אם בבעלותכם נכס כמו מכולת או מסעדה ואתם סובלים גם מכניסה של מזיקים, מנוף להדברה חיצונית שתמנע את הכניסה שלהם יכול רק להועיל.
כמובן שיש לבצע בדיקה מקיפה עם איש מקצוע ולראות מהיכן יש עוד פתחים, אך מנוף שיוכל להבטיח גם את הכניסה של המזיקים שעלולים להופיע מבחוץ וגם להקשות עליהם.

בעלי מטעים

גם בעלי מטעים נתקלים בלא מעט מזיקים מן הטבע, לכן אחת הדרכים היעילות ושכבר מוכרות לאנשי החקלאות היא הדברה על ידי מנוף.
בצורה כזו יוכלו בעלי המטע להיות סמוכים ובטוחים, כי העצים שלהם לתקופה הקרובה יוכלו לקבל הדברה מהשורשים ועל לצמרות העצים.
ולא רק לעצים הדברה על מנוף יעליה, אלא גם על אזורים של שדות הגברה על מנוף יכולה להיות יעילה ועם הגבוהה המתאים ההדברה יכולה להחזיק לאורך זמן.

בתי ספר ומכללות

כמובן שהדברה על ידי מנוף יכולה להתאים גם לעבודה על מוסדות בגדלים כאלה, מכיוון שמזיקים עלולים להופיע גם מבפנים ולהגיע גם מבחוץ.
לכן על מנת שאפקט ההדברה יהיה מדויק יותר ואפקטיבי יותר, עדיף לבצע אותו גם על ידי מנוף ובכך למנוע כל סיכוי לכניסה של מזיקים.

אזורי מסחר

בתקופה האחרונה אנו רואים יותר ויותר שימוש של ריסוס וחיטוי באזורים נרחבים, את התועלת הזו אפשר להשיג גם על ידי הדברה ממנוף מכיוון שזה יכול לטהר אזורים גדולים יותר מאשר הדברה מקומית.
אם למשל אזור מסחרי הסובל מג'וקים עכברים וכו, יוכל להזמין ריסוס מתאים על ידי מנוף ולהרחיק את החיות והמזיקים אשר מפריעים לאזור.
כמובן שחייבים לקחת בחשבון את האפקט של הגבוהה, אשר מרסס כלפי מטה ולכן צריכים להיות מדויקים בבקשות מול המדביר להיערך לכך בהתאם.

אם עוד נשארתם מתלבטים בנוגע לסגנון ההדברה היעיל ביותר עבורכם, בדקו אם האזור מתאים להדברה על ידי מנוף ובדקו כמובן את בעלי המקצוע אותם אתם רוצים להזמין.
אם מצאתם כי הדברה על מנוף היא דבר עדיף מבחינת גודל הנכס או האזור שאותו תרצו להדביר, לא תתחרטו על עבודה מדוייקת ואפקטבית לאורך זמן ויעליה לא פחות.
עכבר

 

מה היה לנו עד עכשיו?