נכנסים לדירה משופצת – אל תשכחו להדביר ולרסס לפני

כניסה לדירה חדשה היא אחת החוויות היותר משמחות שניתן להעלות על הדעת, ואם הדירה החדשה היא דם דירה שעברה שיפוצים, הרי השמחה גדלה שבעתיים. תכנון המגורים בדירה, חלוקת החלל והחדרים בין הדיירים השונים ומלאכת עיצוב הפנים, נמנים עם החלקים היותר משמחים.

הדברה לדירה משופצת

ואולם גם אם מדובר בחזרה לדירה הקודמת שלכם, שעברה שיפוצים יסודיים בשמן שהיה לכם המזל והאפשרות לעבור לגור בינתיים במקום אחר, היא חוויה לא פחות חזקה עם זאת, לפני שנכנסים לדירה, כדאי לבצע מספר פעולות חשובות. הפעולה הראשונה החשובה, היא ביצוע בדק בית. אבל הפעולה החשובה יותר, שממש לא כדאי לדלג עליה, היא ביצוע ריסוס והדברה. מהו בדק בית ולמה הוא חשוב? מדוע חובה לבצע ריסוס והדברה לפני שנכנסים לבית משופץ? להמשך קריאה על שיפוץ הבית shiplus.co.il

בדק בית והחשיבות שלו

פעולת בדק הבית, היא פעולה שבאה לעמוד על התקלות השונות בבית, במטרה לתקן אותן. רבים אינם יודעים, אבל מומלץ לבצע בדק בית מדי כמה שנים, גם אם אין כוונה לשפץ את הבית או לעשות פעולה אחרת.

המומחה לבדק בית מספק, בתום הבדיקה רשימה של תקלות שכדאי תקן והן עלולות להשפיע על איכות החיים בבית (לכתבה על שיפור איכותי החיים). באותה המידה, לאחר שנערכו שיפוצים בבית ולפני שמשחררים את הקבלן, יש לבצע בדק בית שיגלה תקלות בעבודה, או בעיות שלא טופלו ויש לאפל בעם כחלק מתהליך השיפוצים. ההשקעה בבדק בית היא מזערית, יחסית לתועלת שניתן להפיק מהדו"ח שמספק הבודק.

זה המקום לציין שההמלצה כאן היא לבצע בדק בית גם כשנכנסים לדירה חדשה, כאשר הדו"ח של הבודק המקצועי נמסר לקבלן שבנה את הבית, ומשמש בסיס לבדיקה עתידית של הליקויים בבית.

ריסוס, הדברה ושיפור איכות החיים בבית

עוד פעולה שחשוב לבצע לפני שנכנסים לדירה משופצת, היא פעולה של ריסוס והדברות. זאת, על מנת למנוע בעיות בעתיד. שלא כמו בכניסה לבית חדש, פעולות השיפוצים בבית ישן, ובעיקר אם הן כוללות טיפול בצנרת הביוב, מעוררות מרבצן תופעות שהיו רדומות ולא באו לידי ביטוי בבית הישן. מדובר בעיקר במקקים, או בחיות אחרות, שהשיפוצים גרמו להן לעזוב את המקומות שבהם קיננו ולעלות על פני השטח

פעולה מקדימה של ריסוס והדברה, יכולה לקדם את פני הרעה, ולמנוע עגמת נפש מרובה מהדיירים העתידיים בבית. חשוב לציין כי תופעות מסוימות כגון ריבוי מקקים, קיומם של עכברים ומכרסמים אחרים,

איננו בא לידי ביטוי בהכרח השלבים בראשונים לאחר הכניסה לבית, אבל יכול להתפרץ בתוך זמן לא רב. האמור לעלי איננו חלילה ניסיון להפחיד, אלא תוצאה של ניסיון מצטבר, כאשר פעם אחר פעם קרה שמי שלא ביצע ריסוס והדברה בסמוך לכניסה לבית המשופץ, היה צריך לעשות את זה זמן קצר לאחר הכניסי, כאשר הדיירים כבר מתגוררים בבית והריסוס בהחלט מפריע לשגרת החיים התקינה.

זקוקים להדברת מזיקים במרכז? בשביל זה אנחנו כאן!

מה היה לנו עד עכשיו?