הדברת חולדות באחיעזר

✔️ הדברת חולדות באחיעזר

✔️ התחייבות ל-100% הצלחה בטיפול בחולדות

✔️ שירותים בכל הארץ

✔️ התחייבות להדברת חולדות מלאה באחיעזר

✔️ מדביר מוסמך בעל רישיון מהמשרד להגנת הסביבה

✔️ פתרונות וציוד מהמתקדמים בתחום

לשירות הדברת חולדות באחיעזר חייגו:

077-804-2206 📞

 

חולדות נחשבות למזיקים מסוכנים, שרוב האנשים יראים מפניהם ברחבי העולם כולו. יש לכך סיבות שונות ומוצדקות, המתחילות ונגמרות בנזק שהן יכולות לגרום לבריאות האדם. בין אם באמצעות הטפילים הממלאים את עורם ומעבירים מחלות לבני האדם, בין אם באמצעות נשיכה מסוכנת ומלאת מזהמים ובין אם באמצעות כרסום במזווה מלא מזון והפיכתו בלתי ראוי למאכל אדם.

אם יש לכם חולדות בבית או בבית העסק ואתם רוצים להשאיר בטוחים ורגועים – זה הזמן להתקשר אלינו ולהזמין בהקדם הדברת חולדות באחיעזר באמצעות מדביר בעל רישיון מתאים של המשרד להגנת הסביבה.

 

הדברת חולדות באחיעזר – מה צריך לדעת לפני שמזמינים הדברה?

חולדות שייכות למשפחת המכרסמים והן דומות מאוד לעכברים, אלא שהן גדולות מהם בהרבה, חכמות מאוד, מסתגלות בקלות לשינויים ובעלות כושר הישרדות מדהים.

הן יכולות לטפס לגובה, או לצלול בתוך מים ויש להן אינסטינקטים מפותחים באופן מיוחד, אשר עוזרים להן להתגבר כמעט על כל מכשול. לכן, כדי להתחיל להתמודד עם הבעיה, חשוב לפני הכל לזהות שאכן מדובר על חולדה.

 

כך תדעו שיש לכם חולדה בבית באחיעזר

אם "זכיתם" לראות במו עיניכם את החולדה, אתם לא צריכים לנקוט בצעדים מיוחדים כדי לוודא שיש לכם חולדה בבית. מדובר על חיה קטנה קצת יותר מחתול, דומה מאוד לעכבר – אבל גדול. הצבע הנפוץ אצל חולדות רחוב הוא אפור, אם כי יש באופן טבעי גם חולדות בצבע לבן, שחור וחום, בעיקר כאשר מדובר על חולדות מבויתות.

כאשר מדובר על חולדה מצויה, זנבה ארוך כמו אורך הגוף שלה ואילו במקרה של חולדת החוף, הנפוצה באזור החוף בעיקר, ניתן לראות כי הזנב קצר מהגוף ועבה יחסית.

 

סימנים נוספים להימצאות חולדה באחיעזר

דרך נוספת לקבוע כי מסתובבת לכם חולדה בבית, או בעסק, היא באמצעות זיהוי הגללים שלה. אלה גללים דומים לגללי עכבר, אלא שהם גדולים הרבה יותר. למי שלא יודע על מה מדובר, צורת הגללים דומה לצורה של גרגרי אורז, אבל הם שחורים – חומים כמובן.

אם מדובר על חולדה, תגלו שגם לאחר ניקוי של הגללים שמצאתם, יופיעו גללים חדשים ואולי גם כתם של שתן, כי הנטיה של החולדות היא לשוב אל המקום שבו מצאו אוכל בפעם הראשונה. נוסף על כך, לחולדות יש שיניים חזקות וארוכות, אותן הן נוהגות לשייף בכל הזדמנות ולכן סביר להניח שתמצאו לא מעט סימני כרסום ברורים על חוטי חשמל, קירות, משקופים, רהיטים, חפצים מאוחסנים במחסן ועוד.

כל אחד מסימנים אלה הוא רמז ברור וגדול לכך שכדאי להזמין בהקדם האפשרי מדביר מוסמך לטיפול בחולדות באחיעזר.

 

מלכודות ללכידת חולדות באחיעזר

קיימים סוגים שונים של מלכודות לחולדות. חלקן מיועדות ללכידה בטוחה של החולדה, בלי לפגוע בה ואילו חלקן מיועדות לפגוע בחולדה באופן אנוש ברגע שהיא נלכדת במלכודת.

 

מלכודת כלוב באחיעזר

זוהי מלכודת בצורת קופסה קטנה עם חורים לאוורור, דלת נפתחת כלפי מעלה ומנגנון עם קפיץ. בתוך הקופסה מניחים במתקן המיועד לכך, פיסת מזון, ומשאירים את הדלת פתוחה בהתאם למאפיינים של המנגנון. ברגע שחולדה נכנסת למלכודת ונוגעת במזון, מנגנון מופעל והדלת נסגרת מאחוריה בעוצמה. החולדה לא נפגעת מסגירת הדלת, אבל נלדת באופן יעיל (בתנאי שמדובר על מלכודת תקינה ומתאימה לחולדות).

 

מלכודת קפיץ באחיעזר

זוהי מלכודת ותיקה ומוכרת, שהשימוש בה הולך ונעלם בשל האכזריות הכרוכה בשימוש בה. פיסת מזון מונחת על מנגנון המלכודת כאשר הקפיץ מתוח עד הסוף. כאשר החולדה מנסה להגיע אל המזון, המנגנון מופעל, הקפיץ משתחרר ונסגר על צוואר החולדה באופן שגורם למותה.

 

תיבות האכלה מורעלות באחיעזר

זהו אמצעי המתאים לשימוש על ידי מדביר מוסמך בלבד. אסור לנסות להשתמש באמצעי זה באופן עצמאי בשל הרעילות הגבוהה והמסוכנת של הרעל. הרעל מוטמן בתוך תיבות האכלה סגורות, מאובטחות, למניעת גישה של ילדים ובעלי חיים אחרים. החולדה נכנסת למלכודת כדי להגיע למזון ואוכלת את הרעל.

היא נושאת בגופה את הרעל למשך 3-7 ימים עד שהיא מתה ולכן הפגר שלה לא ימצא בתוך תיבת האכלה אלא במקום מסתור כלשהו. התוצאה היא ריח רע של פגר ומזיקים הנמשכים אל הריח הנ"ל. משום כך, שיטה זו להדברת חולדות משמשת בעיקר בשטחים חקלאיים ולא בבתי מגורים.

הסיבה לכך שהחולדה לא נותרה כלואה בתוך התיבה לאחר אכילת הרעל היא התבונה הטבעית של החולדות – ברגע שהן מזהות שמדובר על סכנה הן פשוט לא נכנסות יותר לתיבות ולכן חשוב שהמוות יתרחש הרחק מהתיבה.

 

הדברת חולדות באחיעזר – שיטות נוספות

מלכודות דבק

אינן מומלצות ללכידת חולדות כי הן לא חזקות מספיק עבור חולדות וכן בגלל שבעלי החיים מכרסמים לעצמם את הגפיים כדי להשתחרר מהמלכודת הדביקה.

 

הדברה אלקטרונית

מכשיר המשמיע תדרים שרק חולדות שומעות ואמור להרחיק אותן, אלא שרוב המדבירים טוענים כי המכשיר אינו מספיק יעיל.

 

הרחקה טבעית של חולדות מהבית באחיעזר

הרחקה של חולדות דומה בהיבטים רבים להרחקה של מינים רבים של מזיקים אחרים, כמו עכברים ואפילו חרקים ושנים.

חולדות מחפשות מזון ומחסה ולכן, אם הבית שלכם לא יציע את הפתרונות הללו עבור החולדות – הם פשוט לא יגיעו. הקפידו לאחסן את המזון שלכם במקום סגור, הקפידו על כיסוי מהודק של פחי האשפה בתוך הבית ובחוץ, אם יש לכם גינה – הקפידו לסדר ולנקות אותה באופן שוטף, חפשו אחר סדקים ופתחים שונים בקירות הבית וסגרו אותם באמצעות חומרים מתאימים, התקינו רשתות על החלונות, הקפידו לסגור את דלתות הכניסה לבית.

 

לסיכום

הדברת חולדות באחיעזר אינה עניין לחובבנים. מדובר על בעלי חיים נבונים במיוחד, בעלי כושר הישרדות מדהים ולעיתים נדמה שיש להם ממש כוחות על. לכן, אם גיליתם חולדה בבית, או בסביבה – אל תהססו, התקשרו מיד להזמין מדביר חולדות מוסמך באחיעזר.

שאלות ותשובות

מה היה לנו עד עכשיו?