כיצד מדבירים חדר ילדים?

יש לכם בעיית מזיקים בבית? חשוב שתדעו שהדברת חדר ילדים צריכה להתבצע על ידי איש מקצוע מומחה בלבד. סוג ההדברה יהיה תלוי בסוג המזיק, אם מדובר בפרעושים או פשפשים יש צורך לטפל במזרן ובשטיחים, ואם המזיק הינו מכרסמים או תיקנים, רצוי להניח מלכודות במקום להשתמש בחומרים כימיים. 

 

הדברת חדר ילדים

מזיקים כגון פרעושים או פשפשים מחייבים התערבות מיידית של איש מקצוע כדי לסלק את המטרד להגנה על בריאות הילדים. איש הדברה מוסמך יידע כיצד לחסל את המזיק באמצעים מתקדמים ומורשים לשימוש על ידי משרד הבריאות. במידה ואתם סובלים ממכת תיקנים או מכרסמים, כדאי לתת עדיפות למלכודות, ורק אם המטרד אינו חולף יש להשתמש בחומרים כימיים אשר אושרו לשימוש בחדר ילדים ולעקוב היטב אחר ההוראות. בכל מקרה של הדברה יש לפנות את הילדים מן החדר כדי למנוע כל סוג של פגיעה.

חדר ילדים

מיטות רכב לילדים

הילד שלכם משוגע על מכוניות? על גיבורי על מהסרטים? על כרכרות מתוקות שלא הופכות לדלעות אלא תמיד נשארות יפות מתמיד? הפתיעו אותם במתנה מרגשת במיוחד של מיטות רכב המותאמות הן לבנים והן לבנות לחדר ילדים מושלם, מלא השראה ודמיון, לשנת לילה מתוקה במיוחד ולבוקר מלא באנרגיות חיוביות.

 

קולקציית מיטות המכונית של עטרת אונליין

באתר האונליין של עטרת תוכלו לבחור מתוך קולקציית מיטות מכונית לילדים. כל המיטות עשויות מלמין איכותי ולוחות פלסטיק המשמשים כמסגרת הדקורטיבית העיצובית, חלק מן הדגמים גם מגיעים עם אפקטים של סאונד ותאורה להשלמת המראה הייחודי לתחושה שהם באמת עומדים לצאת למסע מרתק במכונית.

 

מיטת מכונית מרוץ

בעטרת אונליין תוכלו למצוא מספר דגמי מכוניות מרוץ בצבעים כחול, אדום, שחור ולבן להתאמה מלאה לטעם ולסגנון שלכם. המכונית נראית כדגם אמיתי של רכב מרוץ וכוללת מערכת שמע המבצעת קולות מנוע ונסיעה כדי שהילד שלכם ירגיש שהוא באמצע מירוץ בפורמולה1, ומערכת תאורת פנסים. בתשלום נוסף ניתן להוסיף תאורה גם מתחת למכונית ובגלגלים.

חדר ילדים

מכונית לכל חלום

הילד או הילדה שלכם חולמים להיות שוטרים? באטמן? נסיכות ונסיכים אמיתיים? תוכלו למצוא רכבים נוספים כגון המכונית המפורסמת של באטמן ( באטמוביל ) הכרכרה של סינדרלה, מכונית משטרה או אוטובוס אנגלי למיטה דו קומתית. חלק מהדגמים ניתנים גם לפתיחה למגירת חבר ללא פגיעה במראה המעוצב של המכונית, סט מדבקות לעיצוב ועוד הפתעות.

 

ריהוט משלים לחדר ילדים עם מיטת מכונית

כדי להעצים את החוויה ניתן לרכוש לצד מיטת המכונית גם ריהוט משלים לחדר הילדים:

  • שולחן המעוצב כחלק מן הרכב להשלמת המראה העיצובי.
  • ארון בגדים המעוצב כדלת של מוסך
  • ארגונית צעצועים מעוצבת כעמדת תדלוק

 

מיטות מכונית  – רק בעטרת אונליין

אפשרו לילדיכם שפע של מקום לדמיון עם מיטות מכונית חלומיות שיהפכו אותו לילד המאושר בעולם.

חדר ילדים

מה היה לנו עד עכשיו?