אלו המקרים בהם אתה חייב לקנות מרסס גב חשמלי

אם אתם עוסקים בהדברה או שאתם מעוניינים בדישון חקלאי, מרסס גב חשמלי יכול להיות הכלי המושלם עבורכם. בנוחות מקסימלית ובמיכל היכול להכיל יותר חומר מכל מרסס ידני שתמצאו בשוק. אלו המקרים בהם חייב לקנות מרסס חשמלי.

 

מרסס גב חשמלי

ישנם שני סוגי מרססים, האחד ידני והשני חשמלי ובו נתמקד. מרסס גב חשמלי מומלץ במיוחד לשימוש בעבודות נרחבות, בין אם בבית ובין אם מחוצה לו. ניתן להשתמש בו להדברה ולדישון בשטחים חקלאיים ובעבודות ביתיות נרחבות. שמים את חומר ההדברה או הדשן במיכל (ניתן לדלל אותם  במקרה הצורך) ובלחיצת כפתור מתחילים לעבוד, כל שנותר למשתמש לעשות זה לכוון את רובה הריסוס.

 

בשימוש ביתי

לעיתים בעיית המזיקים בביתכם היא נרחבת או שהמזיקים הם דווקא בגינה שלכם ואז אתם מגלים שהמרסס הידני פשוט לא מספיק. במקרים אלו תעדיפו להשתמש במרסס גב חשמלי. המיכל הרחב שנח על גבכם הוא נוח לתפעול, נטען בסוללה, דבר המאפשר את נידותכם ולרוב הוא שקט כך שהוא מתאים להפעלה בגינה הפרטית וללא חשש שתפריעו לשכנים.

 

בשימוש מקצועי

מרססים מקצועיים העוסקים בהדברה ישתמשו במרססי גב חשמליים. המרססים הנמצאים על הגב נוחים לתפעול, מכילים כמות רבה יותר של חומר ומתאימים לריסוס בשדות ובשטחים פתוחים. כך יוכלו המרססים לעבוד שעות ללא הפסקה ולכסות שטח רב יותר בכל מיכל.

 

חיטוי משטחים

עם הקורונה והווריאנטים השונים שלה, נמצא שימוש נוסף למרססי הגב החשמליים. ניתן למלא את המיכל בחומר חיטוי וכך לרסס משטחים נרחבים בבתי עסק, אולמות וכל מקום בו יש תנועת אנשים נרחבת, וכך לנסות להגן על האיזור מהנגיף ואולי אף להפחית את סיכויי ההידבקות.

 

לסיכום

מרססי גב חשמליים עשויים להיות נוחים יותר מאשר מרססים ידניים ויש להם שימושים רבים. ישנם שני סוגי מרססים, האחד ידני והשני חשמלי, מאמר זה עוסק בשימוש במרסס הגב החשמלי. המרסס בעל מיכל שיכול להכיל חומר רב יותר, ומתאים להדברה ודישון.

ניתן להשתמש בו בעבודות ביתיות נרחבות או בתעשייה בשימוש לחקלאות והדברה. העבודה היא בלחיצת כפתור וכל שנותר הוא לכוון את רובה הריסוס. ניתן גם להכניס במיכל חומר מדולל במקרה הצורך. בשימוש ביתי לעיתים מדובר בבעיית מזיקים נרחבת בבית או בגינה, וכשמדובר במקרים כאלה המרסס הידני פשוט לא מספיק. מרסס הגב החשמלי ייתן לכם ניידות ויאפשר לכם עבודה שקטה ורחבה בגינה או בבית.

בשימוש מקצועי המיכל המכיל חומר רב יותר, יאפשר עבודה לאורך זמן בשטחים רחבים להדברה ולדישון. שימוש נוסף שהתווסף בשנים האחרונות, הוא חיטוי משטחים. מאז הקורונה עלה הצורך בחיטוי וניתן להשתמש במרסס הגב החשמלי לחיטוי משטחים במקומות בהם תנועת האנשים נרחבת, אולמות, בתי עסק ועוד וכך להגן על האיזור מהנגיף, לחטא את המקום ואולי אף להפחית את הסיכוי בהדבקות.

ריסוס בשדות

מה היה לנו עד עכשיו?