תפקידה של האינטואיציה במופעי מנטליזם חושי

מופעי מנטליזם חושי מאפשרים לראות להיחשף לעולם עשיר שבו החושים שלנו יראו הרבה פחות מוחלטים ממה שהם באמת. במהלך ההופעה תחשפו למגוון פעולות שבהן גילוי מחשבות, חשיפה של סודות פנימיים והשליטה על החושים שלכם יהפכו מדמיון למציאות. מה שמייחד את המופעים הללו הוא שלמי שעומד מולכם לא יהיו כלים שלכם אין. אחד מהם זו אינטואיציה.

 

מופע מנטליזם

מופע מנטליזם או ההופעה של אומן חושים הם סוג מסוים של הופעות שבהן האומן פונה אל החושים שלנו. אחד הדברים הראשונים שחשוב להבין לפני שמזמינים אמן חושים ליום הולדת הוא את ההבדל הגדול שיש בין אומן כזה לבין קוסם. הקוסם מבצע תעתועי ראייה בלבד. וגם אותם הוא מצליח לבצע רק בזכות כלים וטכניקה שאותם הוא מביא מהבית.

ברגע שתעמדו פעם אחת על במה בהופעה של קוסם, ההתלהבות שלכם מאותן הופעות תרד פלאים. לעומת זאת, במופע מנטליזם חושי הכל נמצא על השולחן. האומן לא מחזיק בכלים שלכם אין, אבל מה שמייחד אותו זו היכולת להפיק מאותם כלים את המידע החבוי. כל מי שלקח חלק במופע מהסוג הזה לא יכול שלא להתפעל איך כלים כל כך פשוטים מסייעים בגילוי האמת.

 

אינטואיציה – הכלי שמאפשר לנו לגעת במה שמעבר

אחד הכלים שמשחק תפקיד מרכזי באותם מופעים זו האינטואיציה. בניגוד למה שאולי ניתן לחשוב, אינטואיציה היא לא ניחוש. האינטואיציה היא היכולת לקבל החלטות על סמך נתונים שלא תמיד נראים בשטח. לכל אחד מאיתנו יש אינטואיציה, ולא מעט החלטות בחיים שלנו מתקבלות על בסיסה. יחד עם זאת, האינטואיציה יכולה להטעות במקרים רבים, ומה מייחד את האומן זה שיעור הטעויות.

אומן החושים אמור להציג בצורה חיה איך האינטואיציה שלו עובדת. זה אולי יכול להיראות לנו כמו קסם, אולם פני הדברים אינם כך. האינטואיציה של האומן יחד עם הניסיון העשיר שיש לו מאפשרים לו להגיע לגילוי האמת בצורה שלנו אין. עם זאת, זה לא הכלי היחיד שעומד לרשותו.

 

שפת גוף

עוד כלי שבו כל אומן חושים או מנטליסט עושה שימוש זו שפת גוף. הגוף שלנו משדר בכל רגע אלפי אותות, רק שרובן לא ניתנות לקליטה בעין רגילה. יש חלקים בשפת גוף שלא צריך להיות מומחה גדול כדי לקלוט, אולם את הרוב המוחלט אי אפשר לזהות. אומן חושים מסוגל להבחין בניואנסים הדקים ביותר של שפת הגוף, וכך להגיע לחשיפה של רגשות ומחשבות.

 

לסיכום

במופעים של אומני חושים ומנטליסטים, אחד הכלים הכי חשובים של האומן זו האינטואיציה שלו. גם אם מדובר על כלי שלא תמיד אפשר להסביר איך הוא פועל, בסופו של דבר שיעור הטעות הנמוך של אומן חושים בעת שימוש בכלי הזה הוא מה שמאפשר לו להגיע לחשיפה של האמת במקרים רבים, יחד עם כלים נוספים.

מופע קוסמים

מה היה לנו עד עכשיו?