האם מנעול חכם שווה את הכסף?

בימים האחרונים אנו שומעים חוות דעת רבות מצד שכנים וקרובי משפחה שעושים שימוש יום יומי במנעול החכם. אנו מוכרחים להודות שעד אז, לא שמענו על המנעול הזה בכלל.

כך שהבנו כי עלינו לצאת ולבדוק מה זה המנעול המדובר? והאם הוא שווה את ההשקעה הכלכלית? אם אתם תוהים לגבי עניינים אלו, כדאי שתישארו אתנו ותגלו מה המסקנה שלנו מהנושא.

 

מנעול חכם – בואו נכיר אותו רגע מקרוב

אי אפשר לכתוב מדריך מקיף על מנעול חכם מבלי להסביר מה זה בכלל. אז מדובר בעצם במנעול ייחודי שמאפשר לפתוח אותו מרחוק עם WIFI. הפתיחה של הדלת מתבצעת תוך שימוש באפליקציה ייעודית.

בדקנו את האפליקציה מקרוב וגילינו שהיא נוחה מאוד לשימוש, גם עבור מי שמגדיר את עצמו כמאותגר טכנולוגית. אם אתם חוששים להיתקע מחוץ לבית, חשוב שתדעו כי יש אפשרות לבצע פתיחת חירום עם מפתח במקרים חריגים.

מנעול חכם

כמה מנעול חכם עולה והאם זה שווה את הכסף?

אם קראתם את כותרת המדריך, סביר להניח שהבנתם שמנעול חכם עולה יותר ממנעול פשוט, רגיל. אם כך, אנחנו כאן כדי ליידע אתכם מה העלות המשוערת שלו. אנחנו ראינו למשל מנעול חכם ייל ליינוס   שעולה כמעט 1,700 ₪ בחנויות שונות.

המנעול כולל KEYPAD, צילינדר ו – BRIDGE. לאחר שהכרנו את המנעול מקרוב הגענו למסקנה שהעלות בהחלט שווה את התמורה. שכן, מדובר במנעול שמקל עליכם מכל כך הרבה בחינות.

אתם לא צריכים למשל לסחוב אתכם מפתח לכל מקום ולהתבאס כשהוא הולך לאיבוד ברחוב. אם לא די בכך, תוכלו לאפשר כניסה לאנשים מרובים (הורים, ילדים, סבים, סבתות וכו') מבלי להתעסק בשכפולים מייגעים של מפתחות.

 

בחירה חכמה במנעול חכם איכותי

עכשיו כשאתם יודעים שרכישה של מנעול חכם היא חכמה, אתם צריכים לדעת כי עליכם לבצע בחירה חכמה במנעול כזה. שכן, יש היצע רחב של מנעולים חכמים בחנויות השונות. ההמלצה שלנו היא לבדוק לפחות 4 דגמים שונים ולראות איזה דגם נחשב לבטוח ביותר.

מנעול חכם

איך תוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים בדגם המתאים לכם ביותר?

אם אתם רוצים לערוך את הבירור שיאפשר לכם לבחור נכון, עליכם לפנות אל גורמים מוסמכים ולהתייעץ עמם. אנחנו למשל פנינו אל נציג מטעם חנות וירטואלית. הסברנו לו את מבנה הדלת שלנו ומקום המגורים.

הוא הקשיב לכל המידע שנמסר והציג בפנינו 3 דגמים שונים שמתאימים לנו כמו כפפה ליד. אנו ממליצים לכם לערוך בירור שכזה או אחר. שכן, בחירה של מנעול כניסה לבית אינה עניין של מה בכך. עליכם להיות בטוחים כי בחרתם במנעול שיגן עליכם על הצד הטוב ביותר.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת האם מנעול חכם שווה את התמורה .אם קראתם את המדריך בעיון, וודאי הבנתם שאנחנו גילינו שמדובר בהוצאה משתלמת.

מנעול חכם

מה היה לנו עד עכשיו?