איך נבחר בין השעונים החכמים השונים?

בשנים האחרונות שוק השעונים החכמים כובש את העולם. כל אדם שני ברחוב הולך עם שעון חכם של חברה כלשהי. חלק מהאנשים מעדיפים שעוני ספורט בסגנון 'קשוח' יותר שמעיד על כך שהם מתאמנים, חלק מהאנשים מעדיפים שעונים חכמים מתקדמים מבחינה טכנולוגית עם פונקציות משוכללות, וחלק מהאנשים פשוט מחפשים שעון אלגנטי ויפה שיוכל לעשות עוד כמה דברים.

אם גם אתם רוצים להתחדש בשעון חכם שיתאים לצרכים שלכם ויענה על הדרישות שלכם, הגעתם למקום הנכון. הכנו כאן עבורכם מדריך קצר שיסייע לכם לבחור את המוצר הנכון.

 

מה זה בכלל שעון חכם?

קודם כל חשוב להבין על מה אנו מדברים, מכיוון שיש הצפה גדולה בשוק ובלבול בין המושגים. במובן הכי פשוט, שעון חכם הוא שעון שמסוגל להתחבר למכשיר הסלולרי החכם שלכם. הרעיון בשעון הזה הוא שניתן לקרוא בו הודעות, לשמוע דרכו מוזיקה, ובחלק מהדגמים אפילו לענות דרכו לשיחות. כך אנו משתחררים בעצם מהתלות במכשיר הסלולרי שלנו, ויכולים להישאר עם שעון בלבד, אביזר שגם ככה רובנו לובשים ביום יום.

איך נבחר בין השעונים החכמים השונים?

תקציב

כמו בכל רכישה, כמובן שהתקציב שלנו הוא אחד מהגורמים העיקריים. חשוב להבין מהו התקציב שלכם, כאשר אנו ממליצים לכם בחום לא להתקבע על סכום קשיח אלא לחשוב על מסגרת גמישה כלשהי. ברגע שיש לכם מסגרת תקציבית מסוימת שאותה אתם מוכנים להוציא על שעון חכם חדש, אפשר להתחיל לחשוב על שעונים ודגמים ספציפיים.

 

ממשק למכשיר הסלולרי

כפי שהסברנו קודם, הדבר הכי חשוב בשעון חכם הוא החיבור שלו למכשיר הסלולרי. לכן חשוב מאוד איך השעון הספציפי הזה מתממשק למכשיר הסלולרי שלכם, האם בצורה מלאה וחלקה או שאולי אנשים אחרים דיווחו על בעיות. אילו פעולות ניתן לבצע דרך השעון החכם, ועוד. בפן הזה, אין ספק, שעון אפל נותן את המענה הטוב ביותר לכל בעלי האייפונים, מכיוון שמדובר על שני מוצרים שתוכננו כדי לעבוד בהרמוניה מלאה.

איך נבחר בין השעונים החכמים השונים?

ייעוד וטכנולוגיה

עוד נקודה שכדאי לחשוב עליה היא למה אתם צריכים את השעון החכם הזה. אם אתם אנשים שמתאמנים הרבה מאוד, רצים מרחקים ארוכים, ושומרים על הכושר הגופני שלכם באדיקות, כנראה שכדאי לכם לקנות שעון ספורט. הוא ייתן לכם הרבה מאוד נתונים מפורטים וסטטיסטיקות חשובות שיסייעו לכם להמשיך להתאמן בצורה יעילה ולשפר את הביצועים. אם לעומת זאת חשוב לכם יותר לתפעל דרכו את השיחות וההודעות שלכם, כדאי לשקול שעון חכם אחר.

 

נראות

הנראות של השעון היא גם פרמטר די חשוב. בסופו של דבר מדובר על אביזר אופנתי או על תכשיט  לכל דבר. חשבו רגע, מהו סגנון הלבוש שלכם, עם איזה אנשים אתם נפגשים, ומהו המסר שאתם רוצים להעביר.

 

סיכום

שעון חכם הוא ללא ספק רכישה שווה ומשתלמת. יש המון דגמים בשוק, וכדאי לבחור את מה שנכון עבורכם.

איך נבחר בין השעונים החכמים השונים?

מה היה לנו עד עכשיו?