אילו מכשירים מאפשרים איתור נזילות ללא הרס?

טיפול בנזילות ודליפות בבית הוא אחד הדברים שהכי חשוב לשים לב אליהם, כיוון שטיפול לקוי עשוי להוביל לנזקים אדירים שיעלו לנו ביוקר בהמשך. בעוד שבעבר טיפול ואיתור נזילות במבנים היה מצריך מאיתנו שימוש בכלים מסורבלים וביצוע חפירות שגרמו הרס רב למבנה ולתשתיות שלו עוד לפני שאיתרנו את מקום הנזילה, המצב כיום מאפשר למצוא את מקור הנזילה מבלי לפגוע ולו בסנטימטר אחד מהמבנה. במאמר הבא, סיכמנו עבורכם את כל מה שתצטרכו לדעת על איתור נזילות ללא סכנת הרס למבנה שלכם. 

 

מדוע חשוב לאתר נזילות בזמן?

כפי שציינו, איתור נזילות בזמן הוא בעל חשיבות גבוהה במיוחד עבור כל מי שלא מעוניין להזניח את תשתיות הבניין עד שיהיה מאוחר מדי ולשאת בהוצאות כבדות של תיקונים ושיפוצים מקיפים. בהנחה שאם אתם קוראים את המאמר הזה אתם נמנים על אלו שרוצים לאתר ולתקן את הנזילות בזמן לפני שנהיה מאוחר מדי, תשמחו לדעת שקיימים כיום מגוון פתרונות טכנולוגיים יצירתיים במיוחד המאפשרים לנו לאתר ולתקן את הנזילות ביעילות.

בעבר, איתור מקור הנזילה הצריך מאיתנו ביצוע חפירות והרס של קירות ותשתיות במבנה, וזה עוד לפני שהתחלנו לתקן את הנזילה עצמה. בזכות טכנולוגיות מתקדמות המוצעות על ידי חברת ב.פ טכנולוגיות, תוכלו לבצע איתור נזילות בקלות וללא הרס.

ב.פ. טכנולוגיות

איך ניתן לאתר נזילות ללא הרס?

הדרך הנפוצה והיעילה ביותר לאיתור נזילות ומקורות דליפה של נוזלים במבנים ללא הרס היא באמצעות שימוש במצלמות תרמיות. מכיוון שלנוזלים לרוב תהיה טמפרטורה שונה מהסביבה בה הם נמצאים, במיוחד כאשר מדובר במקרים כמו נזילות במבנים, ניתן לנצל את הבדלי הטמפרטורות בשביל לזהות את מקור הנזילה והדליפה.

בדיוק כאן, נכנסת לתמונה המצלמה התרמית – הנעזרת בגלי אינפרה אדום בשביל לקבל תמונה המורכבת מהבדלי החום והקור במרחב המצולם. באמצעות התמונה העולה מהמצלמה התרמית, נוכל לדעת בקלות היכן קיימות הנזילות, מה ההיקף שלהן וכיצד יהיה הכי נכון עבורנו לפעול.

מצלמות תרמיות לאיתור נזילות הפכו לפריט חובה עבור אינסטלטורים רבים ואנשים המתמחים בתיקון תשתיות, כך שאם אתם עוסקים בתחום ועדיין אין אחת כזו בארגז הכלים שלכם – הגיע הזמן להתקדם.

 

ב.פ. פתרונות טכנולוגיים – המומחים בטכנולוגיית אל הרס

אם אתם מעוניינים ברכישת מצלמות תרמיות לאיתור נזילות או במכשור מתקדם לביצוע עבודות תשתית ללא הרס, ב. פ. פתרונות טכנולוגיים הם הכתובת. בתור אחת מהחברות הוותיקות בתחום, הנותנת שירותים לגופים גדולים כמו מקורות, הגיחון ומשרד הביטחון, ב. פ.

פתרונות טכנולוגיים חרטה על דגלה לספק ללקוחותיה את המוצרים המתקדמים והאיכותיים ביותר ואת השירות הטוב ביותר. המערכות והמוצרים המוצעים על ידי החברה מגיעים עם אחריות למשך שנה, וניתן אף לקבל הדרכה מקצועית ומקיפה על השימוש הנכון בכל אחת מהמערכות והטכנולוגיות המוצעות על ידי החברה.

ב.פ. טכנולוגיות

מה היה לנו עד עכשיו?