מבצע חיסול – הכל על פינוי דירות בחינם

רבים מאתנו רואים לא פעם ערמות של בגדים, רהיטים ופריטים שונים שנזרקו אל הרחוב מקומות עליונות. מי שעושים זאת, לא תמיד יודעים כי הם מסתכנים בקבלת קנס כספי גבוה מהעירייה. שכן, אף גורם בעירייה לא מגיב באמפתיה למצב שכזה ואין זה משנה אם הדבר התרחש בעקבות צורך בפינוי דירה של זקן ערירי או סבתא שהלכה לעולמה.

כל זה גרם לנו להבין כי עלינו להעלות את המודעות לאפשרות של פינוי ללא עלות של דירות שונות. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים החשובים שיקלו עליכם בנושא.

 

אתם לא צריכים לפנות את הדירה – יש מי שיעשה זאת עבורכם ללא תשלום

חשוב שתדעו שאין פה אותיות קטנות. מדובר בפינוי דירה חינמי לחלוטין. אנו מציינים זאת בפסקה נפרדת כדי להציג את הנושא. שכן, אנחנו יודעים שישראלים נוטים להיות סקפטיים בכל הנוגע לדברים שמגיעים בחינם. ביצענו את ההליך לא מזמן וגילינו מקרוב שמדובר בעניין שמתבצע באופן יום יומי ברחבי הארץ.

ראוי לציין כי יש כמה חברות שגובות תשלום עבור ההליך, אבל המדריך שלנו מתמקד בחברות הבודדות שמציעות שירות ללא תשלום כלל.

פינוי דירות

השלב ה – 1 בפינוי דירות בחינם: הערכה מקצועית מטעם החברה

עכשיו אתם יודעים שאין מדובר בניסיון להטעות אתכם. כך שאפשר לגשת לעניין ולהציג בפניכם את השלב הראשון בהליך של פינוי דירה בחינם. בשלב זה אתם יוצרים קשר עם חברה מקצועית ומומלצת שתבצע הערכה מקצועית. זו תתאם אתכם הגעה בתאריך שמתאים לשני הצדדים. כך שנציגים מטעם החברה יגיעו אל הדירה ויבדקו שאכן היא ראויה לפינוי.

 

השלב ה – 2 בפינוי דירות בחינם: מיון ואריזה של כל הפריטים והריהוט הקיים

השלב השני מתקיים במידה והחברה נתנה אישור לפנות את הדירה. לאחר ההסכמה בנושא, נציגים מטעמה יגיעו אל המקום ויבצעו את הפינוי. ראוי לציין כי אתם לא צריכים לעשות דבר. הנציגים הם אלו שיבצעו את כל הפעולות הבאות:

  • יארזו את כל כלי המטבח
  • יפרקו את הרהיטים ויעבירו את משאית ההובלה
  • ישימו את כל הפריטים הקיימים בתוך ארגזים או שקיות

פינוי דירות

השלב ה – 3 בפינוי דירות בחינם: פינוי התכולה מהמקום

השלב השלישי והאחרון הוא שלב הפינוי. ראוי לציין כי במרבית המקרים הוא מתקיים כמה ימים לאחר סיום השלב השני. מדובר בהליך שצריך להתבצע בהתאם לשלבים אלו, כדי להבטיח שבסופו של דבר יתבצע פינוי מהיר ויעיל של הדירה על כל תכולתה.

 

לסיום

המדריך הנוכחי הציג בפניכם את כל המידע שאתם צריכים להכיר מקרוב בנוגע לפינוי של דירות בחינם. בשלב זה אתם יודעים כי מדובר בשירות מקצועי שיאפשר לכם לפנות את הדירה על הצד הטוב ביותר, מבלי להתאמץ. אנו מאחלים לכם בהזדמנות זו שתשתמשו בשירות זה בחכמה ושתיהנו מפינוי מהיר ויעיל.

פינוי דירות

מה היה לנו עד עכשיו?