מצאתם חולדה בבית? מה צריך לעשות צעד אחר צעד

חולדות הן בהחלט לא אורח רצוי במיוחד באף בית או עסק. חולדות הן למעשה חלק ממזיקים נפוצים שעלולים לגרום נזק משמעותי לביתכם ולבריאותכם. הן מסוגלות לחתור דרך קירות וחומרים רכים, לנגוס בחוטי חשמל וצנרת, ולהפיץ מחלות ווירוסים שונים. אם גיליתם סימנים לנוכחות חולדה בביתכם, חשוב לפעול במהירות ובנחישות רבה על מנת לאתר את החולדה וללכוד אותה טרם היא תגרום נזק כזה או אחר לביתכם ולבריאותכם.

 

איתור מקור הכניסה

הצעד הראשון בהתמודדות עם חולדות הוא לאתר את הדרך שבה הן נכנסות לביתכם. חפשו חורים או סדקים קטנים בקירות, רצפות או תקרות, במיוחד סביב צנרת, קווי חשמל וחלונות. חולדות זקוקות לפתח בקוטר של כ-6 מ"מ בלבד כדי להיכנס. לאחר שאיתרתם את פתח הכניסה שלהן, סמנו את כל האזורים הללו כדי שתוכלו לטפל בהם בהמשך, לאטום ולמנוע חדירות נוספות.

איתור מקור הכניסה

הסרת מקורות מזון ומחסה

חולדות נמשכות לבתים בשל שני גורמים עיקריים: מקורות מזון ומקומות מחסה. על מנת להרחיק אותן, עליכם להסיר כל שאריות מזון, אשפה ולכלוך שעלולים למשוך אותן אל ביתכם. אחסנו מזון באריזות סגורות היטב וסלקו כל מקור אפשרי של מזון, יבש, טרי או שאריות. כמו כן, סלקו ערמות גרוטאות, קרטונים ריקים וחומרים אחרים שעלולים לספק מקומות מחסה ומחבוא לחולדות.

 

התקנת מלכודות ומכשירי הרחקה

לאחר שהסרתם את מקורות המזון והמחסה, התקינו מלכודות חולדות באזורים שבהם ראיתם סימני פעילות כמו גללים, שיער או שרידי מזון. תוכלו לרכוש מלכודות קונבנציונליות עם פיתיון, או מלכודות חיות שתופסות את החולדה מבלי לפגוע או להרוג אותה. מכשירי הרחקה על בסיס קול או רעש עשויים גם הם לסייע בהרחקת החולדות מהבית ביעילות רבה.

 

פנייה לחברת הדברה מקצועית

אם כל הפעולות שנקטתם עד כה לא הועילו בהרחקת החולדות, או אם אתם מתקשים להתמודד עם הבעיה בכוחות עצמכם, הזמינו חברת הדברה מקצועית ייעודית. חברות אלה משתמשות בחומרים ובטכניקות מתקדמות כדי להיפטר מהחולדות באופן יעיל, בטוח ולטווח ארוך.

הם יכולים לזהות את מסלולי התנועה של החולדות, למקם בדיוק את מקורות המזון והמחסה שלהן, ולהתקין מלכודות ייעודיות במקומות האסטרטגיים ביותר עבור החולדות. הלוכד משוהם הוא מדביר מומחה ומנוסה בתחום המציע את שירותיו המקצועיים באדיבות ובמהירות. לפרטים נוספים ויצירת קשר, כנסו לאתר- https://haloched-mishoham.co.il.

 

אטמו את פתחי הכניסה השונים

לאחר שהתגברתם על בעיית החולדות הנוכחית, חשוב מאוד לנקוט בצעדים כדי למנוע את חזרתן בעתיד. סגרו את כל פתחי הכניסה האפשריים באמצעות חומרי איטום כמו סיליקון או רשת ברזל מחוזקת. בנוסף, חפשו ומנעו גם אזורי מחסה אפשריים כמו חורים בקירות, מרתפים לא מאוכלסים וגגות רעועים.

 

לסיכום

הימצאות חולדה בבית זו בהחלט הפתעה לא רצויה ואף מזיקה ומסוכנת. בעזרת מספר פעולות מהירות ומיידיות, תוכלו לנטרל את החולדה, להוציאה מביתכם וגם לדאוג שחוויה זו לא תחזור על עצמה. הקפידו לטפל בבעיית החולדות בצורה מהירה ומוחלטת על מנת לשמור על ביתכם ובריאותכם.

חולדה בבית

מה היה לנו עד עכשיו?