הכירו את לימודי CNC

לימודי CNC הפכו בשנים האחרונות למקצוע מבוקש מאוד ויש לכך סיבות טובות. התעשייה היום פעולת בצורה טכנולוגית לחלוטין, וגם דברים שבעבר היו נעשים על ידי אנשים, נעשים כיום אך ורק על ידי מכונות. ההפעלה של אותן מכונות יכולה להיות עבודה מורכבת שדורשת ידע טכנולוגי והיכרות עם המערכת. זה בדיוק מה שתוכלו ללמוד במהלך קורס CNC. 

 

לימודי CNC

לימודי CNC שנקראים גם עיבוד שבבי, הם לימודים שמשלבים מגוון תחומי ידע. מכונות לעיבוד שבבי נמצאות כמעט בכל ענף בתעשייה והן נועדו לעיבוד של רכיבים מורכבים. העובדה שהמכונות הללו מבצעות עבודה כל כך מורכבת, הופכת את עתם ההפעלה שלהן למשהו שלא כל אחד יכול לעשות. ההכשרה שתאפשר לכם לעבוד על אותן מכונות היא בדיוק מה שלומדים בקורס CNC.

 

מה משך הזמן של הקורס

הזמן שהקורס אורך משתנה לפי היקף הידע שנלמד בקורס. בחלק מהקורסים שעוסקים בתחום העיבוד השבבי מניחים שללומדים יש ידע מוקדם, מה שמאפשר כמובן לקצר את הזמן של הקורס. באופן כללי משך הקורס נע בין חצי שנה לשנה, אולם הקורס בדרך כלל לא נלמד במהלך כל השבוע, מה שיאפשר לכם לשלב אותו עם דברים נוספים בחיים שלכם.

 

מה התוכן שנלמד בקורס

היקף החומר שנלמד בקורס הוא גדול מאוד, ובניגוד לתחומים אחרים, הקורס הזה מפגיש אתכם עם הרבה מאוד תחומי ידע. בנוסף, בקורס נעשה שילוב בין ידע תיאורטי לבין ידע מעשי, על מנת ששניהם יחד יאפשרו לבוגרי הקורס השתלבות מלאה בענפי התעשייה השונים.

במהלך הקורס נלמד כיצד מכונה בנויה, מה התקלות השכיחות שקורות בה וכיצד אפשר לתקן אותן, עבודה עם חומרים מיוחדים, תכנון נכון של עבודה, כללי בטיחות ועוד. ככל שתצברו יותר ידע במהלך הקורס, כך אפשרויות התעסוקה שלכם בסופו יהיו הרבה יותר גדולות.

 

סוגי הקורסים

בתחום הCNC יש סוגי קורסים שונים, ולפני שניגשים לתחום כדאי להכיר כמה מהם. הקורס הבסיסי הוא קורס מפעיל, והוא יקנה לכם ידע עבור הפעלת המכונה בלבד. קורס מתקדם יותר הוא קורס בקר שגם יאפשר לכם לבקר את פעילות המכונה ולפתור בה תקלות שונות.

שני קורסים נוספים הם קורס תכנת CNC וקורס הנדסאי בתחום שהם כבר קורסים עמוקים יותר. הקורסים הללו מאפשרים לכם לקבל ידע שיסמיך אתכם לתכנן את פעולת המכונה, וכמובן לתכנן את המכונה עצמה. הקורסים הללו גם יאפשרו לכם להגיע למשכורות גבוהות.

 

לסיכום

קורס CNC מאפשר לבוגרים שלו להשתלב בעולם התעשייה בתור מפעילים ומתכנתים של מכונות עיבוד שבבי. הקורס הבסיסי יאפשר לכם להפעיל את המכונות, אולם בשלבים מתקדמים יותר תוכלו לקבל הכשרה שתיתן לכם ידע הרבה יותר מתקדם. הקורס מועבר בשעות נוחות וכמעט כל אחד יכול למצוא זמן ללמוד את הקורס. בסיומו של הקורס יהיו פתוחות לפניכם הרבה מאוד אופציות לעבודה.

לימודים

מה היה לנו עד עכשיו?