למה חשוב לבצע הדברת מזיקים בגינה והאם הדברת קמחית שונה משאר המזיקים

מחפשים מדביר מקצועי? באתר שלנו תמצאו את המדבירים המומלצים והמקצועיים ביותר, משלבים אמינות וניסיון, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מדביר עכשיו:

אין ספק שלמגורים בבית עם חצר יש הרבה יתרונות: המרחב הירוק, השקט הנפשי והיכולת לצאת ולנוח בגינה מספקים הטבות לכל מי שגר בבית עם חצר גדולה. יחד עם ההטבות מגיעים לעיתים גם חסרונות. כמו שאנחנו אוהבים צמחים גם מזיקים אוהבים אותם, אך אין זה אומר שעליכם ללמוד לחיות עם מזיקים אלו.

יש אפשרות לבצע הדברה שתסלק את המזיקים אחת ולתמיד, בין אם מדובר בקמחית או במזיקים מסוג אחר מביתכם ותחזיר את השקט לחייכם. במאמר זה נפרט למה חשוב לבצע הדברת מזיקים בגינה, והאם הדברת קמחית שונה משאר המזיקים.

 

הדברה וסוגי הדברות – כל מה שחשוב לדעת

בכל הנוגע לעולם ההדברות יש מספר סוגי הדברות שונים שחשוב להכיר, ובהתאם סוגי חומרים שונים שאפשר להשתמש בהם בהתאם לסוג ההדברה הרצויה. שני סוגי הדברות עיקריים הם הדברה טבעית והדברה כימית.

1. הדברה טבעית: הדברה טבעית לצמחים נעשית פופולרית יותר ויותר במקביל לעלייה במודעות לנושא שמירה על איכות הסביבה. לא תמיד הדברה טבעית תהיה חזקה כמו הדברה כימית אך לרוב היא יותר בריאה לסובבים, לבעלי חיים וחיונית לשמירה על איכות הסביבה.

2. הדברה כימית: מדובר בסוג הדברה חזקה יותר לרוב, שתורמת למיגור באופן מידי של המזיקים בגינה שלכם, והשפעותיה יותר ארוכות-טווח. מבחינה סביבתית יש לה השפעות לא רצויות על האדמה והמים ולכן חשוב לשקול היטב לפני השימוש בה.

הדברה וסוגי הדברות – כל מה שחשוב לדעת

 

הדברת קמחית: במה היא שונה מהדברה של שאר המזיקים

בגינה שלכם יכולים להסתובב מזיקים מסוגים שונים: כנימות עלה שמזיקות לגידולים חקלאיים וצמחי נוי, אקריות שמזיקות למגוון רחב של גידולי שדה, וכנימות קמחית שפוגעת בדרך כלל בחלקים הבוגרים של הצמח אבל לא רק.

הטיפול בכנימה קמחית יכלול הדברה כימית, משום שהדברה טבעית כמעט לא משפיע על כנימה מסוג זה. חשוב להיעזר במוצרי הדברה מקצועיים כגון קונפידור הדברה כדי לוודא שההדברה של הקמחית מתבצעת על הצד הטוב ביותר.

הדברת קמחית_ במה היא שונה מהדברה של שאר המזיקים

 

הדברה עצמאית: האם כל אחד יכול לעשות זאת

היום יש בשוק מוצרים רבים המתאימים להדברה עצמאית שכל אחד יכול לבצע בחצר הבית שלו. מדובר בדרך זולה הרבה יותר לבצע הדברה מאשר לקרוא למדביר למשל. אם תכירו את המזיקים שנמצאים לכם בגינה תוכלו להתאים את סוג ההדברה וסוג המוצר הדרוש כדי לבצע הדברה מקצועית ועצמאית שתרחיק אחת ולתמיד את המזיקים מאזורכם.

הדברה עצמאית_ האם כל אחד יכול לעשות זאת

 

לסיכום

אם בביתכם יש גינה גדולה בוודאי נחשפתם לעולם המזיקים שאוהבים לחיות בין צמחי החצר שלכם. חשוב להכיר את סוגי ההדברות השונות שאפשר לבצע כדי להרחיק את המזיקים, ולהתאים את סוג ההדברה והמוצר לסוג המזיק שלכם. מזיק מסוג כנימה קמחית למשל ידרוש הדברה כימית חזקה כדי להבטיח את היעלמותו.

מזיקים

 

שאלות ותשובות

מה היה לנו עד עכשיו?