ריסוס לבית בנורדיה

מחפשים ריסוס לבית בנורדיה? באתר שלנו תמצאו את המדבירים המומלצים והמקצועיים ביותר, משלבים אמינות וניסיון, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מדביר עכשיו:

✔️ ריסוס לבית בנורדיה

✔️ התחייבות להצלחה מלאה בכל סוגי הריסוסים

✔️ טכניקות ריסוס חדישות ומתקדמות

✔️ מדביר מומלץ בעל רישיון המשרד להגנת הסביבה

✔️ מעל 10 שנות ניסיון בתחום ריסוס לבית בנורדיה

✔️ הדברה אקולוגית ששומרת על הסביבה

 

חרקים מכל הסוגים מוצאים את דרכם לבתים בנורדיה וברחבי ישראל בתחילת כל קיץ. זה גם הזמן שבעלי הבתים מוצאים את דרכם לחנויות כדי לקנות חומרי הדברה ביתיים, או מתקשרים למדביר מקצועי בנורדיה, שיציל את המצב. אם גם אתם זקוקים להדברה ירוקה ואיכותית, מהירה ויעילה של מזיקים וחרקים אצלכם בבית – התקשרו אלינו ונגיע לטפל בבעיה.

 

למה להזמין מדביר מקצועי בנורדיה אם אפשר להשתמש בחומרי הדברה ביתיים?

מדביר מקצועי הוא אדם שעבר הכשרה, עובד תחת פיקוח של המשרד להגנת הסביבה ויש לו את הידע והכלים הדרושים להדביר באופן יעיל ובטיחותי מזיקים מכל המינים. הדברת מזיקים בנורדיה מתבצעת לרוב בריסוס, אך דביר מקצועי יודע מתי כדאי להשתמש בשיטות אחרות, כמו אבקה, מלכודות, ג'ל, פיתיונות ועוד.

חלק מחומרי ההדברה ,המשמשים מדבירים מקצועיים, אינם נמכרים ברשתות השיווק ומיועדים לשימוש מקצועי בלבד, בעיקר בגלל שהם רעילים ומסוכנים לשימוש בלתי מקצועי. בנוסף, מדביר מקצועי מחזיק בידע שיכול לסייע לכם בהרחקה של המזיקים מהבית לטווח ארוך, מעניק לכם אחריות על הטיפול ושומר על בטיחותכם ובטיחות ילדיכם מפני החומרים הרעילים.

יתרון נוסף הוא כי מדביר מקצועי אינו מתמקד רק בהדברה של החרקים הנמצאים בתוך הבית, אלא מוצא גם את אזורי הדגירה שלהם ומשמיד את מקור הבעיה. ולבסוף – הדברה מקצועית נעשית באופן מקיף ויסודי, כך שלא נשארת אף פינה לא מטופלת במרחב, החרקים נעלמים מכל אזורי הבית ולא חוזרים, לפחות במשך כמה חודשים טובים.

ריסוס

תכשירי ריסוס ביתיים להדברת חרקים בנורדיה

רוב חומרי הריסוס המקצועיים להדברת חרקים בנורדיה מכילים חומר דומה לגז עצבים. החומר פוגע במערכת העצבים של החרקים ולבסוף ממית אותם. זהו חומר מסוכן מאוד ולכן לפני כמה שנים נאסר לשימוש בהדברה לבית, מה שהביא את יצרני החומרים הביתיים להדברה בריסוס, לעשות שימוש בחומרים אחרים. כיום, אם אתם קונים תכשירים לריסוס חרקים לבית בנורדיה, תמצאו רק תרסיסים המכילים חומרים אחרים, מסוכנים מעט פחות.

תכשירי ריסוס ביתיים להדברת חרקים בנורדיה

 

ריסוס לבית בנורדיה – כל היתרונות

  • היתרון העיקרי של הדברה מקצועית באמצעות ריסוס הוא באפקטיביות הכמעט מוחלטת של הפעולה.
  •  ריסוס מגיע לכל מקום, כי הוא נישא באוויר וחודר לכל פינה בבית.
  • החרקים לא יכולים לחמוק ממנו ולכן הוא מספק יעילות ברמה גבוהה מאוד.
  • חומר ההדברה, המיושם בריסוס, חודר לכל הסדקים והחריצים בבית ובכניסות לבית ומקשה על החרקים להיכנס ולנוע בחופשיות.
  • ריסוס מאפשר למדביר לחדור בקלות גם אל פתחי הביוב ולנקות גם אותם ממזיקים.
  • ולבסוף – היעילות הגבוהה של שיטת הריסוס מאפשרת למדבירים להשתמש בחומרים רעילים ומסוכנים פחות ואתם המרוויחים.

ריסוס לבית בנורדיה - כל היתרונות

 

כללי בטיחות לקראת ריסוס לבית בנורדיה

כלל ראשון החשוב ביותר הוא לבחור מדבירים מקצועיים, בכלי הכשרה והסמכה מתאימים, מטעם המשרד להגנת הסביבה. כל אפשרות אחרת עלולה להיות מסוכנת, מפני שמדביר מקצועי יודע כיצד לשמור על בטיחותכם בעת ההדברה, לבחור חומרים מתאימים למצב ולסוג המזיקים ולתת לכם הנחיות מקצועיות להכנת הבית לפני ואחרי ההדברה.
כלל שני להתרחק מאזור הריסוס. ריסוס לצורך הדברה יכול להתבצע רק כאשר האזור פנוי לחלוטין מאנשים ובעלי חיים, כדי למנוע הרעלה.
כלל שלישי לבדוק את איכות חומרי ההדברה וסוג החומרים, שהמדביר בחר להביא אליכם הביתה. גם אם מדובר על מדביר אמין ומקצועי מאוד, חשוב שתדעו אילו חומרים הוא בחר וכן אף פעם לא מזיק עוד זוג עיניים שבודקות את טיב החומר.

 

לבסוף – יש להקפיד ליישם את הנחיות המדביר לאחר הריסוס, בין אם מדובר על אוורור הבית, התרחקות מהבית לכמה שעות ובין אם מדובר על ניקיון ושטיפת הרצפה לפני שחוזרים לשגרה.

כללי בטיחות לקראת ריסוס לבית בנורדיה

 

מה התקופה המתאימה ביותר לעשות ריסוס לבית בנורדיה?

חרקים ומזיקים שבים לפעילות וחוזרים להתרבות דווקא בחודשי האביב והקיץ. יחד עם זאת, המתנה לתקופת השיא של החרקים אינה מומלצת מפני שאתם עלולים להסתכן בפלישה גדולת מימדים שיהיה לכם קשה להיפטר ממנה. לכן, הזמינו מדביר מקצועי בנורדיה עד תחילת האביב – שיכין את הבית שלכם לקראת הפלישה ויעניק לכם טיפול מונע לפני תקופת השיא של החרקים.

ריסוס לבית

סוגים שונים של חומרים להדברה בנורדיה

קיים מגוון גדול של חומרי הדברה במצבי צבירה שונים, המתאימים לשיטות שונות של הדברה וסוגים שונים של מזיקים.

סוגים שונים של חומרים להדברה בנורדיה

 

הדברה כימית

מגוון חומרים כימיים להדברת חרקים ומזיקים שונים משפיעים על החרקים בצורות שונות, החל מפגיעה במערכת העצבים וכלה בפגיעה בכלי הדם. בכל המקרים התוצאה היא זהה – השמדה והרחקה של החרקים מהבית והסביבה.

 

הדברה אורגנית

משפחה של חומרים טבעיים המרחיקים או משמידים את המזיקים השונים בנורדיה. חומרים אלה אינם כוללים כימיקלים ונחשבים פחות מסוכנים ורעילים לבני אדם. רובם מבוססים על פרומונים, או על פירות הדר וחומרים טבעיים נוספים.

 

הדברה אלקטרונית

מכשירים אלקטרוניים פולטים גלי קול בתדרים נמוכים שרק המזיקים קולטים, מה שגורם להם להתרחק. מכשירים אלה אינם ממיתים את המזיקים אלא רק מרחיקים אותם.

 

הדברה ביולוגית

זהו אחד הענפים המפותחים בתחום. סוג זה של הדברה מאפשר התערבות נקודתית במערכת האקולוגית להדברת המזיקים והוא משמש בעיקר חקלאים, אך יעיל גם להדברה ביתית.

 

הדברה ירוקה

זהו שם כולל לכל סוגי ההדברה שאינם מכילים רעלים ואינם מהווים סכנה בריאותית לאדם ולסביבה. בין היתר, נכללים בקבוצה זו אמצעי ההדברה הביולוגים, האלקטרוניים והאורגניים.

ריסוס תיקנים

לסיכום

ריסוס לבית בנורדיה יכול להתבצע באמצעות חומרים לשימוש ביתי, אותם אפשר לרכוש ברשתות השיווק ובמרכולים. לצד אפשרות זו, כדאי לשקול הזמנה של מדביר מקצועי, שיבצע ריסוס לבית בנורדיה באופן בטיחותי ויעיל, ימנע את הגעת המזיקים לטווח ארוך ויסב לכם שקט נפשי לחודשים ארוכים.

שאלות ותשובות

ישנם מספר סוגי הדברות שלפיהם נקבעים חומרי ההדברה: הדברה ביולוגית, הדברה ירוקה, הדברה אלקטרונית, הדברה אורגנית והדברה כימית. היכנסו למאמר וקראו באילו חומרים משתמשים בכל סוג הדברה >>>
מומלץ להזמין מדביר מקצועי בנורדיה עד תחילת האביב כדי שיכין את ביתכם לפלישת חרקים שבדרך כלל קורית בחודש האביב והקיץ. מדביר בנורדיה יוכל לבצע טיפול מונע להתרבות החרקים בסביבה שלכם.
מה היה לנו עד עכשיו?