חמישה רעיונות מדליקים למתנות סוף שנה

מתנות לסוף שנה הם אחד הדברים המשמחים והכיפיים ביותר שתוכלו לתת לילדים, לעובדים שלכם או אפילו סתם במשפחה. מתנה תמיד עושה מצב רוח טוב והופכת כל אירוע לכיפי. בעניין מתנות סוף שנה חשוב בעיקר לחשוב על משהו מיוחד. משהו שיהיה שימושי ולא יתפוס סתם מקום בבית, כך הסיכוי שהמתנה תשאר עם הילדים שנים הוא גדול יותר. ולא פחות חשוב שהמתנה תהיה ייחודית ומחוברת לילדים על מנת להזכיר לילדים את התקופה או שנה המיוחדת שהם עברו.

 

למה חשוב לקנות מתנות סוף שנה?

סוף שנה, בעיקר בבתי ספר ובגנים, מתאפיינת לעיתים קרובות בפרידה. לפעמים אנחנו נפרדים מהמורה או הגננת אך ממשיכים עם הכיתה. קיימות גם פרידה יותר מורכבות מהכיתה עצמה לפני שעולים לחטיבה, או לכיתה א׳ או מכל סיבה אחרת. חשוב מאד ללמד ילדים איך לבצע פרידה מלאת משמעות ובריאה! חשוב לגרום להם להרגיש שפרידה היא דבר מורכב וגם אם היא מאד עצובה יש לה גם צדדים חיוביים.

פרידה טובה ממורה או מהכיתה תגרום לנו להרגיש טוב עם עצמנו ותאפשר לנו לפרוס כנפיים במסגרת החדשה. פרידה טובה גם תעזור לנו למסגר את התקופה היפה שעברנו בתור זכרון טוב, תקופה יפה שעברנו וממה אנחנו יכולים לצמוח ולגדול. כך נתמוך בילדים שלנו בתהליכי פרידה טובים ומצמיחים. כמו שציינו חשוב לחשוב על מתנות מיוחדות שילכו עם הילדים כמה שנים ויהיו גם שימושיות, גם קצת נוסטלגיות וגם יעלו חיוך. חשוב שהמתנות לא יעלו סתם אבק בבית או יזרקו אחרי תקופה.

 

חמישה רעיונות למתנות סוף שנה סוף הדרך!

קיימים בשוק הרבה רעיונות למתנות סוף שנה. אספנו עבורכם את המתנות המדליקות והמיוחדות ביותר. אלה שבאמת יעלו חיוך לילדים והם יוכלו לקחת אותם איתם להמשך הדרך!

1. תיקי שרוך וילקוטים עם קריקטורות!

אחת ההמלצות הלוהטות והמגניבות ביותר שלנו הוא תיק שרוך עם קריקטורה. באופן כללי אנחנו ממליצים על מתנות עם משהו אישי ועם טאצ׳ אומנותי. כך אמן קריקטורות יכול לשדרג כל רעיון ומתנה שתוכלו לחשוב עליו. תיק שרוך או ילקוט עם ציור קריקטורה הם לא רק מאד מגניבים, הם גם ממש מעלים חיוך! התיק יגרום לילד או לילדה להזכר בתקופה הנפלאה שעברו. לא פחות חשוב – הם יעילים הילדים יוכלו להשתמש בתיק שרוך על בסיס יומיומי בתור תיק לחוג.

את הילקוט יוכלו כמובן לקחת לבית הספר. לכן מדובר במתנה משולמת לילדים העולים לכיתה א! תיקים עם ציור שנעשים באיכות טובה נראים ממש טוב ונראים מאד מקצועים. יש מצב שאתם אפילו תקנאו בילדים ותרצו כזה לעצמכם! חשוב לבחור בחברה טובה ומנוסה, עם אמנים מקצועיים שיודעים איך לעבוד נכון עם חומרים וצבעים על מנת שהתיק ישרוד הרבה זמן והצבע לא ירד בכביסה. לפרטים על החברה הכי טובה, מגניבה ומקצועית בשוק הקליקו: magic-caricatures.com

2. כובעים עם שמות!

כובע חדש הוא כיפי ושימושי, בעיקר במדינת ישראל בה השמש קופחת ברוב ימות השנה. כובעים עם שמות ועם עיצוב מגניב יכולים להפוך כל אירוע סוף שנה למשמח ובלתי נשכח. בסוף השנה אנחנו בעיצומו של הקיץ ועומדים לחוות עוד חודשי קיץ רבים ואנחנו עומדים לחבוש כובעים בים, בטיולים ועוד.

מכירים את המריבות הקבועות עם הילדים על חבישת כובע? כובע שהילד מחובר אליו, אוהב אותו וחובש אותו בחפץ לב יכול להקל מאד על חיי ההורים, מה שהופך את המתנה הזו ליעילה במיוחד! אם אירוע סוף שנה הוא טיול או פעילות בחוץ, כובע הופך להיות המתנה המושלמת. אפשר לחלק אותו בתחילת הטיול וזה יתרום לגיבוש ולתחושת גאוות היחידה של הקבוצה! גם פה חשוב ללכת על חברה מעולה שמשתמשת בצבעים שלא ירדו בכביסה.

3. מטריות מעוצבות עם שמות וקריקטורות!

אם אירוע השיא או הפרידה שלכם לא מתרחש בקיץ יש לנו מתנה מנצחת וממש יפה – מטריות בעיצוב אישי! מטרייה שעוצבה באופן אישי על ידי קריקטוריסט היא מתנה מושלמת לילדים. היא גדולה יחסים לכן אפשר לצייר עליה דברים מקסימים ועם הרבה פרטים. כמובן שזו מתנה מאד יעילה והילדים יהנו ממנה מאד בחורף, וירגישו מיוחדים עם מטרייה שיש רק אחת כמוה בעולם והיא שלהם. זה יחבר אותם לפרידה חיובית וזכרונות נעימים מהתקופה.

4. קריקטורות על מגבות

בין אם הפרידה מתרחשת בקיץ או בחורף – מגבת היא תמיד מתנה נהדרת ומאד שימושית. מגבת ייחודית עם קריקטורה, כיתוב או אימג׳ היא מתנה מושלמת ומרגשת ושימושית – היא לא תהיה סתם זרוקה בבית אלא תכנס אל מאגר המגבות שלכם ותעלה חיוך כל פעם מחדש! מגבות הן מספיק גדולות כדי שהקריקטורה עליהן תהיה מצחיקה, מגניבה ומופרטת. תוכלו לראות את הילדים מתכסים בחוף במגבת עם קריקטורה של עצמם ותאמינו לנו, לא תוכלו להפסיק לצלם אותם, זה מראה מקסים ומשעשע מאד!  המגבות ישמשו את הילדים גם בחורף כי כיף להתעטף במגבת שאנחנו אוהבים!

5. קלמרים עם קריקטורות

מדובר בקלמרים מקסימים עם ציורים וכיתוב שיהיו זכרון נהדר לילדים. בדומה לילקוטים – מתנה מושלמת לעולים לכיתה א, אך למעשה מתאימה לכל שנה. לחלק מהילדים קשה לשמור על קלמר ולא לאבד אותו, אם הם יהיו מחוברים לקלמר זה יקל עליהם לא לאבדו.

את כל המתנות האלה חשוב לעשות במקום מקצועי שעובדים בו גם אמני קריקטורות או גרפיטי היודעים את העבודה ויספקו לכם תוצאה מהממת. שווה לבחור מקום שעובד גם עם צבעי אולטרה סגול הזוהרים בחושך מה שהופך את המתנות למגניבות אפילו יותר!

נכון שדיברנו במאמר על ילדים אבל אם יש לכם עסק מגניב ואתם רוצים לצ׳פר את העובדים – תאמינו לנו שכל מתנה כזו תשמח גם את המבוגרים!

כל מתנה

שאלות ותשובות

מה היה לנו עד עכשיו?