הדברת חולדות בכפר מצר

מחפשים הדברה חולדות בכפר מצר? באתר שלנו תמצאו את המדבירים המומלצים והמקצועיים ביותר, משלבים אמינות וניסיון, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מדביר עכשיו:

✔️ הדברת חולדות בכפר מצר

✔️ התחייבות ל-100% הצלחה בטיפול בחולדות

✔️ שירותים בכל הארץ

✔️ התחייבות להדברת חולדות מלאה בכפר מצר

✔️ מדביר מוסמך בעל רישיון מהמשרד להגנת הסביבה

✔️ פתרונות וציוד מהמתקדמים בתחום

 

חולדות נחשבות למזיקים מסוכנים, שרוב האנשים יראים מפניהם ברחבי העולם כולו. יש לכך סיבות שונות ומוצדקות, המתחילות ונגמרות בנזק שהן יכולות לגרום לבריאות האדם. בין אם באמצעות הטפילים הממלאים את עורם ומעבירים מחלות לבני האדם, בין אם באמצעות נשיכה מסוכנת ומלאת מזהמים ובין אם באמצעות כרסום במזווה מלא מזון והפיכתו בלתי ראוי למאכל אדם.

אם יש לכם חולדות בבית או בבית העסק ואתם רוצים להשאיר בטוחים ורגועים – זה הזמן להתקשר אלינו ולהזמין בהקדם הדברת חולדות בכפר מצר באמצעות מדביר בעל רישיון מתאים של המשרד להגנת הסביבה.

 

הדברת חולדות בכפר מצר – מה צריך לדעת לפני שמזמינים הדברה?

חולדות שייכות למשפחת המכרסמים והן דומות מאוד לעכברים, אלא שהן גדולות מהם בהרבה, חכמות מאוד, מסתגלות בקלות לשינויים ובעלות כושר הישרדות מדהים. הן יכולות לטפס לגובה, או לצלול בתוך מים ויש להן אינסטינקטים מפותחים באופן מיוחד, אשר עוזרים להן להתגבר כמעט על כל מכשול. לכן, כדי להתחיל להתמודד עם הבעיה, חשוב לפני הכל לזהות שאכן מדובר על חולדה.

הדברת חולדות

כך תדעו שיש לכם חולדה בבית בכפר מצר

אם "זכיתם" לראות במו עיניכם את החולדה, אתם לא צריכים לנקוט בצעדים מיוחדים כדי לוודא שיש לכם חולדה בבית. מדובר על חיה קטנה קצת יותר מחתול, דומה מאוד לעכבר – אבל גדול. הצבע הנפוץ אצל חולדות רחוב הוא אפור, אם כי יש באופן טבעי גם חולדות בצבע לבן, שחור וחום, בעיקר כאשר מדובר על חולדות מבויתות.

כאשר מדובר על חולדה מצויה, זנבה ארוך כמו אורך הגוף שלה ואילו במקרה של חולדת החוף, הנפוצה באזור החוף בעיקר, ניתן לראות כי הזנב קצר מהגוף ועבה יחסית.

הדברת חולדות ב

 

סימנים נוספים להימצאות חולדה בכפר מצר

דרך נוספת לקבוע כי מסתובבת לכם חולדה בבית, או בעסק, היא באמצעות זיהוי הגללים שלה. אלה גללים דומים לגללי עכבר, אלא שהם גדולים הרבה יותר. למי שלא יודע על מה מדובר, צורת הגללים דומה לצורה של גרגרי אורז, אבל הם שחורים – חומים כמובן.

אם מדובר על חולדה, תגלו שגם לאחר ניקוי של הגללים שמצאתם, יופיעו גללים חדשים ואולי גם כתם של שתן, כי הנטייה של החולדות היא לשוב אל המקום שבו מצאו אוכל בפעם הראשונה. נוסף על כך, לחולדות יש שיניים חזקות וארוכות, אותן הן נוהגות לשייף בכל הזדמנות ולכן סביר להניח שתמצאו לא מעט סימני כרסום ברורים על חוטי חשמל, קירות, משקופים, רהיטים, חפצים מאוחסנים במחסן ועוד.

כל אחד מסימנים אלה הוא רמז ברור וגדול לכך שכדאי להזמין בהקדם האפשרי מדביר מוסמך לטיפול בחולדות בכפר מצר.

הדברת חולדות ב

 

מלכודות ללכידת חולדות בכפר מצר

הדברת עכברים דומה מאוד ללכידת חולדות קיימים סוגים שונים של מלכודות לחולדות. חלקן מיועדות ללכידה בטוחה של החולדה, בלי לפגוע בה ואילו חלקן מיועדות לפגוע בחולדה באופן אנוש ברגע שהיא נלכדת במלכודת.

 

מלכודת כלוב בכפר מצר

זוהי מלכודת בצורת קופסה קטנה עם חורים לאוורור, דלת נפתחת כלפי מעלה ומנגנון עם קפיץ. בתוך הקופסה מניחים במתקן המיועד לכך, פיסת מזון, ומשאירים את הדלת פתוחה בהתאם למאפיינים של המנגנון. ברגע שחולדה נכנסת למלכודת ונוגעת במזון, מנגנון מופעל והדלת נסגרת מאחוריה בעוצמה. החולדה לא נפגעת מסגירת הדלת, אבל נלכדת באופן יעיל (בתנאי שמדובר על מלכודת תקינה ומתאימה לחולדות).

 

מלכודת קפיץ בכפר מצר

זוהי מלכודת ותיקה ומוכרת, שהשימוש בה הולך ונעלם בשל האכזריות הכרוכה בשימוש בה. פיסת מזון מונחת על מנגנון המלכודת כאשר הקפיץ מתוח עד הסוף. כאשר החולדה מנסה להגיע אל המזון, המנגנון מופעל, הקפיץ משתחרר ונסגר על צוואר החולדה באופן שגורם למותה.

 

תיבות האכלה מורעלות בכפר מצר

זהו אמצעי המתאים לשימוש על ידי מדביר מוסמך בלבד. אסור לנסות להשתמש באמצעי זה באופן עצמאי בשל הרעילות הגבוהה והמסוכנת של הרעל. הרעל מוטמן בתוך תיבות האכלה סגורות, מאובטחות, למניעת גישה של ילדים ובעלי חיים אחרים. החולדה נכנסת למלכודת כדי להגיע למזון ואוכלת את הרעל.

היא נושאת בגופה את הרעל למשך 3-7 ימים עד שהיא מתה ולכן הפגר שלה לא ימצא בתוך תיבת האכלה אלא במקום מסתור כלשהו. התוצאה היא ריח רע של פגר ומזיקים הנמשכים אל הריח הנ"ל. משום כך, שיטה זו להדברת חולדות משמשת בעיקר בשטחים חקלאיים ולא בבתי מגורים.

הסיבה לכך שהחולדה לא נותרה כלואה בתוך התיבה לאחר אכילת הרעל היא התבונה הטבעית של החולדות – ברגע שהן מזהות שמדובר על סכנה הן פשוט לא נכנסות יותר לתיבות ולכן חשוב שהמוות יתרחש הרחק מהתיבה.

לכידת חולדות

הדברת חולדות בכפר מצר – שיטות נוספות

מלכודות דבק

אינן מומלצות ללכידת חולדות כי הן לא חזקות מספיק עבור חולדות וכן בגלל שבעלי החיים מכרסמים לעצמם את הגפיים כדי להשתחרר מהמלכודת הדביקה.

 

הדברה אלקטרונית

מכשיר המשמיע תדרים שרק חולדות שומעות ואמור להרחיק אותן, אלא שרוב המדבירים טוענים כי המכשיר אינו מספיק יעיל.

 

הרחקה טבעית של חולדות מהבית בכפר מצר

הרחקה של חולדות דומה בהיבטים רבים להרחקה של מינים רבים של מזיקים אחרים, כמו עכברים ואפילו חרקים ושנים.

חולדות מחפשות מזון ומחסה ולכן, אם הבית שלכם לא יציע את הפתרונות הללו עבור החולדות – הם פשוט לא יגיעו. הקפידו לאחסן את המזון שלכם במקום סגור, הקפידו על כיסוי מהודק של פחי האשפה בתוך הבית ובחוץ, אם יש לכם גינה – הקפידו לסדר ולנקות אותה באופן שוטף, חפשו אחר סדקים ופתחים שונים בקירות הבית וסגרו אותם באמצעות חומרים מתאימים, התקינו רשתות על החלונות, הקפידו לסגור את דלתות הכניסה לבית.

 

חולדות משמשות חיות מחמד וחיות ניסוי כבר מאות שנים. יחד עם זאת, אם יצא לכם לפגוש חולדה שאיננה מבויתת, בבית שלכם, או באמצע הרחוב בשעת לילה מאוחרת, אתם ודאי יודעים כי מדובר על חוויה לא נעימה בלשון המעטה.

לרתיעה הטבעית של רוב האנשים מן המכרסמים הללו יש מגוון סיבות מוצדקות, אותן נפרט בהמשך, לטובת מי שאינם מודעים לסכנה, אבל חשוב לזכור – אם יש לכם חולדה בבית, בבית העסק, או בסביבת הבית, התקשרו בהקדם האפשרי להזמין מדביר מוסמך ומקצועי ותקבלו לכידת חולדות בכפר מצר מקצועית וטיפול בבעיה לטווח ארוך.

הדברת חולדות ב

 

לכידת חולדות בכפר מצר – מכרסמים מסוכנים

רוב האנשים נרתעים באופן טבעי מחולדות, עד כדי כך שלא צריך להסביר כלל שהן מסוכנות, אבל אם אתם נמנים על אוהבי חולדות, או שאינכם מבינים למה צריך להדביר חולדות, כדאי שתמשיכו לקרוא. חולדות הן סוג של מכרסמים, דומים מאוד לעכברים, אבל גדולים הרבה יותר, כמעט בגודל של חתול קטן.

בנוסף, הן חכמות מאוד, בעלות כושר הישרדות מופלא, לומדות מהר והן חסרות פחד, כאשר מדובר על השגת מזון לצורך הישרדות, או הגנה על הצאצאים שלהן. חולדות יכולות לטפס לגובה והן אפילו יודעות לצלול במים כשצריך. משום כך, הם יכולות לחיות על עצים, בתוך הביוב, לצד מקורות מים, בעליית הגג, במרתפים ועוד.

 

למה חולדות בכפר מצר נחשבות מסוכנות?

תבונתה הרבה של החולדה אולי לא מסוכנת כשלעצמה, אבל תכונות האופי הקשוח שלה, מצטרפות לשורה של מאפיינים גופניים לא מאוד מעודדים. ראשית כל, יש לחולדות שיניים חדות וארוכות, המשמשות אותן לכרסום חפצים, מזון וגם של יצורים חיים, במיוחד אם הם חסרי ישע. משום כך, ידוע כי חולדות יכולות במקרים מסוימים לכרסם בגוף של תינוק, או קשיש חסר ישע, הנמצא לבדו ללא השגחה.

יחד עם זאת, חולדות יכולות גם "סתם" לנשוך ולהעביר מחלות קשות שנמצאות להן בתוך הפה. למעשה, נשיכת החולדה מלאה בכל כך הרבה מזהמים ומחוללי מחלות, עד כי היא נחשבת מסוכנת כמו הכשה של נחש ארסי. אל תחכו, הזמינו לכידת חולדות בכפר מצר מחברת הדברות מקצועית ומנוסה.

הדברת חולדות ב

 

כיצד חולדות נכנסות לבית בכפר מצר?

למען האמת, ריסוס לבית עקב חולדות הוא לא הדבר היחיד שאנחנו עושים, כי אם גם למפעלים, בתי מלון, מסעדות, חנויות, משרדים ואפילו ספינות ומטוסים. הן רבות תושייה, גמישות, חכמות וחסרות פחד. הן יכולות להיכנס דרך פתחים קטנים בהרבה מגודלן הנראה לעין, הן יכולות לשחות ולהיכנס דרך הצנרת, או מערכת הביוב ואפילו האסלה, הן יכולות לטפס לגובה ולהיכנס דרך החלון ועוד.

 

כיצד ניתן למנוע חדירת חולדות אל הבית בכפר מצר?

למעשה במקרים מסוימים זה כמעט בלתי אפשרי למנוע כניסת חולדות לתוך מבנה, בעיקר אם מדובר על מבנה גדול, כמו מפעל, או בית מלון ואפילו בית חולים.

מנגד, אם מדובר על הבית שלכם, או על עסק שדלתו סגורה רוב הזמן, תוכלו למנוע הגעה של חולדות, אם תקפידו לשמור על ניקיון, הימנעו מהשארת אוכל חשוף במקומות פתוחים, תקפידו לפנות את פחי האשפה לעיתים תכופות ותשמרו על סדר וניקיון גם בגינה שלכם.

אם כל זה לא עזר ואתם מגלים שיש חולדות בסביבת הבית בכל זאת, חשוב להזמין מדביר מומחה בלכידת חולדות בכפר מצר, שיש לו את הכלים, הידע והניסיון הדרוש לצורך לכידה של חולדות באופן ספציפי.

הדברת חולדות ב

 

מה כוללת לכידת חולדות בכפר מצר?

לכידת חולדות בכפר מצר ללא המתה היא פעולה אפשרית, המתבקשת כאשר יש לקוחות שאינם מעוניינים בהרג של בעלי חיים (מזיקים ככל שיהיו), או כאשר יש סיבה אחרת שלא להמית את החולדה, אלא ללכוד אותה ולהעביר אותה למקום אחר.

במקרים אלה, אתגר משמעותי עבור המדביר הוא לאתר את המקומות בהם מסתתרות החולדות, כדי להניח את המלכודות במקומות הנכונים.

 

באילו מלכודות אפשר להשתמש?

המלכודת היעילה ביותר ללכידה של חולדות בכפר מצר ללא פגע, היא מלכודת כלוב. מדובר על מלכודת בצורת קופסה מאורכת ממתכת, עם דלת נפתחת המחוברת למנגנון קפיץ.

הקופסה מחוררת היטב, כדי לספק לחולדה אוויר לנשימה ובחלקה העליון מותקן וו קטן, עליו מתקינים את המזון (הפיתיון). כאשר החולדה נכנסת לקופסא ונוגעת במזון, היא מפעילה את מנגנון הקפיץ וכך דלת הכלוב נסגרת מאחוריה בעוצמה רבה.

המנגנון מבטיח כי גם פתיחה של הדלת מצריכה שימוש בכוח רב ולכן, בתנאי שיש לכם מלכודת מתאימה לחולדות, תקנית ואיכותית, החולדה לא תצליח לצאת ממנה, אלא אם תפתחו לה את הדלת בעצמכם. כל סוג אחר של מלכודת מתאים להדברה ולא ללכידה של חולדות. בנוסף, חשוב לציין כי רק עזרה של מדביר מוסמך תבטיח לכם שימוש תקין ונכון במלכודת.

הדברת חולדות ב

 

לוכד חולדות בכפר מצר

לצורך איתור לוכד חולדות מקצועי בכפר מצר יש לבדוק כי הוא מחזיק ברישיון מתאים. לכידת חולדות בכפר מצר יכולה להתבצע רק על ידי בעל מקצוע מוסמך, מורשה ומנוסה ואין בשום אופן לנסות לבצע לבד את הפעולה.

בנוסף, חשוב להקפיד על פעולה מהירה ולא להמתין זמן רב עד להגעת המדביר, שכן החולדות יכולות לגרום נזקים ניכרים בעת ההמתנה. לכן, מומלץ לוודא כי המדביר אכן נמצא קרוב למקום בו נמצא הבית, או המבנה שאתם רוצים לטפל בו.

לבסוף, יש לבדוק היטב מהי השיטה בה מתכנן המדביר שלכם להשתמש ומה הוא מתכנן לעשות עם החולדה לאחר שלכד אותה.

הדברת חולדות ב

 

לסיכום

לכידת חולדות בכפר מצר היא פעולה אפשרית, אבל חושב לזכור שאין היא פשוטה לביצוע. לכן יש להזמין מדביר מוסמך ומורשה, בעל ניסיון מוכח בלכידת חולדות בכפר מצר ואף לברר כי הוא אכן מתכנן ללכוד את החולדה ואז לשחרר אותה במקום מתאים ולזכור שבמידה והורגים אותה צריך לפנות אותה כדי לא להגיע למצב שתצטרכו להזמין פינוי פגרים.

מלבד זאת, חשוב לזכור כי חולדה נחשבת למזיק מסוכן מאוד ולכן אין לנסות ללכוד אותה באופן עצמאי. כמו כן, חשוב להזמין מדביר בהקדם האפשרי, כדי למנוע מהחולדה הזדמנות לגרום נזקים חמורים ואף להתרבות.

הדברת חולדות בכפר מצר אינה עניין לחובבנים. מדובר על בעלי חיים נבונים במיוחד, בעלי כושר הישרדות מדהים ולעיתים נדמה שיש להם ממש כוחות על. לכן, אם גיליתם חולדה בבית, או בסביבה – אל תהססו, התקשרו מיד להזמין מדביר חולדות מוסמך בכפר מצר.

שאלות ותשובות

כן! אפשר להשתמש בציוד שיכלא את החולדה עד שתעבירו אותה למקום רחוק.
הדברת חולדות בכפר מצר עם מדביר או לוכד מקצועי יכולה למנוע פגיעה ברכוש, פגיעה בגוף ולכלוך גדול. המדבירים שלנו מבצעים עבודה נקייה ומהירה. חייגו עכשיו והזמינו >>>
מה היה לנו עד עכשיו?