הדברת נמלים בכפר מצר

מחפשים הדברת נמלים בכפר מצר? באתר שלנו תמצאו את המדבירים המומלצים והמקצועיים ביותר, משלבים אמינות וניסיון, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מדביר עכשיו:

✔️ הדברת נמלים בכפר מצר

✔️ התחייבות להצלחה מלאה בכל סוגי ההדברות

✔️ זמינות מעכשיו לעכשיו

✔️ מדביר מוסמך בעל רישיון המשרד להגנת הסביבה

✔️ מעל 10 שנות ניסיון בתחום הדברת נמלים בכפר מצר

✔️ המחיר הכי טוב בשוק

 

נמלים קיימות לצד בני האדם כנראה משחר האנושות. הן מגיעות לבתים כדי לחפש שאריות מזון, לפעמים מקימות קן בגינה, או מחפשות מקום חם להסתתר בו בימים קרים. הן נעות בשיירות ארוכות, עם משמעת צבאית, כוחות של גיבורי על, מטפסות על השיש, נכנסות לצנצנות סוכר ודבש ובגדול – מאוד מאוד מפריעות.

אם יש לכם צורך בהדברה לבית, או לגינה בכפר מצר פלישה של נמלים, צרו קשר מיידי וקבלו טיפול מהיר, מקצועי ואמין שירחיק את הנמלים מהאזור.

 

הדברת נמלים בבית בכפר מצר – למה זה חשוב?

אתם כבר מכירים את זה – נמלה אחת מגיעה לגשש אצלכם בבית, מוצאת כמה פירורים וקוראת לכל החברות שלה. מכאן והלאה הדרך קצרה לרגע שבו תמצאו נחילי נמלים בתוך ארונות מטבח, על השיש, על הרצפה בסלון ואפיו על הספה ועל הקירות. חלק ממיני הנמלים עוקצים, או נושכות, אבל עיקר המפגע מתמקד בנזק שהם גורמות למאגרים של מזון יבש, כשהן כבר לא מוצאות מספיק פירורים על הרצפה.

כך הן מכינות את הקן שלהן לימי החורף, אז הן מתכנסות בקן וזקוקות למאגרי מזון גדולים כדי לשרוד. בשלב זה, לעיתים הדברה ביתית של ספריי לריסוס חומרי הדברה אינה מספקת וזה הזמן לקרוא למדביר נמלים בכפר מצר.

הדברת נמלת האש

הדברת נמלים בגינה בכפר מצר – למה צריך את זה?

קיני נמלים בגינה בכפר מצר יכולים לגרום לנזקים רבים

  • נמלים מטפחות כנימות ומזיקי צמחים אחרים, המפרישים טל דבש, אותו הן אוהבות לאכול. במילים פשוטות, נמלים מתחזקות קהילות גדולות של מזיקי צמחים בגינה ומסייעות בכך פגיעה בצמחי הגינה.
  • נמלים חופרות מחילות מתחת לאדמה, פוגעות בשורשי הצמחים וגורמות לצמחים להתייבש. הנזק ניכר בעיקר במדשאות, אך גם צמחים אחרים עלולים להיפגע.
  • נחילי הנמלים לא מסתפקים בפעולה של חפירת מחילות מתחת לאדמה ונמצאים גם על פני הקרקע, בונים תלוליות חול, מטפסים על רהיטי הגן, עוקצים את הילדים המטיילים יחפים בדשא ועוד.

 

כיצד להדביר ולהרחיק נמלים מסביבת הבית?

תוכלו לבצע פעולה מקיפה של הדברה והרחקה של נמלים מסביבת הבית שלכם בכפר מצר בכוחות עצמכם באופן הבא:

  1. בדקו היכן יש ברצפה ובקירות פתחים וסדקים, מהם הנמלים נכנסות פנימה. את הפתחים הללו יש לסתום, או לרסס היטב בחומר הדברה מתאים, שנשאר לאורך זמן.
  2. רססו בחומר עמיד את כל פתחי הכניסה לבית – חלונות, דלתות, משקופים ועוד.
  3. שמרו על רמה גבוהה של ניקיון בתוך הבית – אל תשאירו פירורים על הרצפה, או על השולחן, או על השיש. הקפידו לטאטא ולשטוף את הרצפה באופן יומיומי, רצוי לשלב בחומר שטיפת הרצפה גם חומר מרחיק נמלים כמו אקונומיקה.
  4. יש לרסס גם מתחת לכיורים, מאחורי ומתחת לארונות המטבח, ואף מאחורי המקרר.
  5. הציבו פיתיונות – אם קן הנמלים אינו נגיש ואתם לא מצליחים להגיע למקום ממנו הם נכנסות לבית, תוכלו לרכוש פתיונות ג'ל, אותם יש לפזר במקומות אסטרטגיים, הרחק מידם של ילדים. הנמלים לוקחות את כדורי הפיתיון הקטנים אל הקן וכך מרעילות את כל המושבה.
  6. שטפו את הרצפה במים עם חומץ להרחקת נמלים.

כיצד להדביר ולהרחיק נמלים מסביבת הבית?

 

הדברת נמלים בגינה בכפר מצר – איך עושים את זה?

בנוסף על שיטות ההרחקה הטבעיות או הדברה ירוקה, קיימות שיטות מקצועיות להדברת נמלים בגינה בכפר מצר, ביניהן:

  1. חומרי הדברה מיושמים בריסוס, אותם ניתן לרכוש במשתלות, או טמבוריות. חשוב לבדוק שחומרים אלה מיועדים לגינה פרטית ולא לחקלאות ולפעול על פי הנחיות היצרן ועל פי כללי הזהירות הנחוצים למניעת הרעלה.
  2. הדברה אלקטרונית – מכשיר אלקטרוני שולח אותות המשבשים את יכולת הניווט של הנמלים. שיטה זו נחשבת פחות יעילה משיטות אחרות.
  3. ג'ל פיתיונות לנמלים – אלה כדורים קטנים של ג'ל רעיל לנמלים, אותם אפשר לפזר ברחבי הגינה, במקומות אסטרטגיים, רצוי הרחק ממגע ידם של ילדים. הנמלים אוספות את הכדורים מתוך מחשבה שזה מזון ולוקחות אותם אל הקן. שם הכדורים משמשים מזון לכל יושבי הקן – כולל המלכה, כך שכל אוכלוסיית הקן צפויה למות תוך כמה ימים.
  4. הדברה כימית – החומרים המותרים לשימוש בישראל הם חומרים כימיים יעילים לטווח קצר יחסית, מפני שחומרי חזקים יותר הוכחו רעילים ומסוכנים ולכן נאסר השימוש בהם. יחד עם זאת, עדיין מדובר על חומרים רעילים ולכן יש להזמין מדביר מוסמך ומורשה, שיאתר את הקן וידביר את הנמלים באופן יעיל ובטוח.

הדברת נמלים בגינה בכפר מצר - איך עושים את זה?

 

איתור קן נמלים בכפר מצר ע"י מדביר מקצועי

איתור קן הנמלים הוא שלב חיוני בהדברה יעילה כי שם חיה המלכה ושם נולדות נמלים חדשות, שימשיכו להגיע אליכם הביתה – אם לא תדאגו להדברה של הקן עצמו. לכן יש לפעול באופן מקצועי ולאתר את הקן – המקור ממנו מגיעות כל הנמלים.

לאחר איתור הקן, יש למצוא את הדרכים היעילות להכניס לתוכו חומרי הדברה, כי לעיתים פתח הקן ממוקם במקום בלתי נגיש.

לבסוף, יש לבחור את החומרים המתאימים להדברת הקן בהתאם למיקום שלו, סוג הנמלה והרגישויות השונות של בני הבית. חומר ההדברה מוזרק בדרך כלל לתוך הקן על ידי המדביר – פעולה המצריכה מקצועיות וידע.

 

הדברת נמלים ביתית בכפר מצר – שיטות טבעיות

אם אתם רוצים לנסות שיטות טבעיות להרחקה והדברה של נמלים, תוכלו לנסות מגוון דרכים שאינן כוללות שימוש ברעלים:

  1. השתמשו במיץ טבעי של לימון או גרידת קליפת לימון – פזרו את המיץ ואת הגרידה על פתחי הבית במקום חומר הדברה כימי.
  2. שתלו בגינה עשבי תבלין ריחניים, מרחיקי חרקים כמו רוזמרין, לוונדר, מרווה ועלי דפנה. אפשר להניח עלים של העשבים האלה גם בתוך ארונות המטבח כד להרחיק משם את הנמלים.
  3. פזרו אבקת קינמון על אדן החלון, פחי הבית, פתח הקן וכל פתח אחר שממנו הנמלים נכנסות בדרך כלל.

 

נמלת האש פלשה לישראל בשנת 2005. מאז ועד היום התגלו מספר מוקדים ברחבי הארץ ואף בכפר מצר, של הנמלה הפולשת. נמלת האש מוגדרת על ידי המשרד להגנת הסביבה כאחת מתוך 100 מינים פולשים מסוכנים לאדם ולסביבה. עקיצתה אינה מעבירה מחלות, אך היא כואבת מאוד.

אם גם אצלכם בכפר מצר הופיעו נמלי האש – צרו עמנו קשר בהקדם ונשמח להגיע לטפל במפגע. אם כן, איך מזהים את נמלת האש? האם אפשר למנוע את הגעתה וכיצד אפשר להיפטר ממנה?

הדברת נמלים

כך תדעו אם נמלת האש הגיעה גם אליכם

ראשית כל, חשוב להכיר את התיאור של נמלת האש בכפר מצר:

זוהי נמלה קטנה מאוד בצבע חום-אדמדם, שאין לה בעיה להגיע לבקר בבתים ולחפש שם מזון. הנמלי נוהגות לטייל בטור ארוך – כמו כל נמלה אחרת ואפשר למצוא אותן במקרים רבים מטיילות לאורך פתחי הבית וגם כשהן נכנסות פנימה. כדאי לדעת גם כי מלבד העקיצה הכואבת, נמלת האש יכולה לפגוע גם בחיות המחמד, או חיות המשק, חיות בר, גידולים חקלאיים, גינות ועוד.

 

אזורי התפוצה העיקריים של נמלת האש

מקורן של הנמלים באפריקה. הסברה היא שהנמלים הגיעו לישראל יחד עם משלוחים של עץ לבנייה, שהגיע מארצות המקור שלהן. הן השתקעו בתחילה בדרום הארץ, אבל כיום אפשר למצוא אותן בחלקים נרחבים של מרכז הארץ, בשרון, חוף הכרמל ולאחרונה – גם בכפר מצר.

הן פחות פעילות בחורף ולכן רוב המפגשים הבלתי נעימים עם נמלת האש מתרחשות בעונות המעבר ובקיץ. נראה שהן פולשות בקלות רבה יותר לבתי קרקע עם חצרות, אבל הן מגיעות גם לבנייני מגורים.

אזורי התפוצה העיקריים של נמלת האש

 

מה אפשר לעשות אם נמלת האש מגיעה אליכם הביתה – הדברת נמלת האש בכפר מצר

למרבה הצער, לא ידוע עדיין על אמצעים למניעת הגעתה של נמלת האש. משמעות הדבר היא שאפשר לטפל במפגע רק לאחר שהנמלים כבר פלשו לחצר, או לתוך הבית. אם יש לכם נמלי אש בתוך הבית, כדאי להרחיק את פינות הישיבה מהקירות מפני שהנמלים נוהגות לטפס על הקיר וממנו אל מקומות ישיבה. הרחקת הספות והכיסאות מהקיר יכולה להפחית את הסכנה.

בנוסף, שאיבה בעזרת שואב אבק חזק יכולה להפחית את כמות הנמלים בבית, אם כי גם אותה יש לבצע בזהירות, מפני ששואב האבק אינו הורג את הנמלים, אלא רק אוסף אותן. מעבר לאמצעי הפשוט הזה, שיש לו יעילות חלקית מאוד, מומלץ לבצע הדברה מתאימה נגד נמלת האש בכפר מצר.

 

הדברת נמלת אש בבית בכפר מצר

בחנויות לציוד גינון אפשר למצוא חומרים לשימוש ביתי, המיועדים במיוחד לנמלת האש. חשוב להקפיד להשתמש רק בחומרים מיוחדים אלה, כי כל חומר לנמלים רגילות אינו יעיל במקרה של נמלת האש. בנוסף, חשוב לפעול בזהירות לפי הוראות היצרן. חומרים אלה מוסתרים בתוך פיתיון, שהנמלים לוקחות איתן לתוך הקן.

המטרה של הדברת נמלת האש בכפר מצר היא לגרום לפיתיון להגיע אל המלכה ולהביא למותה. כך תיפתר הבעיה מהשורש והנמלים ייעלמו לאחר פעולה נוספת של ריסוס פשוט.

הדברת נמלת אש בבית בכפר מצר

 

אזהרות לשימוש ביתי בחומרי הדברה של נמלת האש בכפר מצר

  • חשוב לזכור כי חומרי הדברה הם רעילים ויש לנקוט באמצעי זהירות נוספים, אם יש ילדים בבית, או חיות מחמד, כדי למנוע סכנת הרעלה.
  • אזהרה נוספת מגיעה מצד המשרד להגנת הסביבה, הממליץ להימנע מהשקיית הגינה במשך יומיים לפחות לאחר הטיפול נגד נמלת האש בכפר מצר, כמו גם ביום הטיפול עצמו, מפני שהחומר אינו יעיל בשימוש על משטחים רטובים.
  • גם קרינת שמש חזקה עלולה לפגוע ביעילות התכשיר ולכן רצוי לפזר את החומר בשעות הבוקר המוקדמות.
  • כדי להבטיח קניה של חומרים בטוחים לשימוש, כדאי לבדוק באתר של המשרד להגנת הסביבה אילו חומרים מומלצים לשימוש.
  • הדברה אפקטיבית נגד נמלת האש צריכה להתבצע בתוך הבית וגם מחוץ לו.
  • מכיוון שנמלת האש היא נגע סביבתי, הטיפול יהיה יעיל יותר רק אם כל השכנים יבצעו הדברה באותו הזמן.

 

הדברה מקצועית של נמלת האש בכפר מצר – כל היתרונות

רכישה של חומרי הדברה ביתיים עשויה להיות יקרה יותר מהדברה על ידי אנשי מקצוע, בייחוד אם הוחלט שכל השכנים ידבירו בו זמנית. בנוסף, החומרים הרעילים המשמשים להדברה עלולים להיות מסוכנים אם הם נמצאים בשימוש בידיים לא מיומנות ולא מקצועיות. ולבסוף – שימוש לא מדויק בחומרים עלול להיות חסר תועלת ולהשפיע במידה קטנה מאוד על הנמלים ולא לפתור את הבעיה.

הדברה לבית

מה אפשר לעשות אם נעקצתם על ידי נמלת האש בכפר מצר?

עקיצה של נמלת האש יכולה להתרחש בשעות שונות של היממה ובמקומות שונים בכפר מצר. במרבית המקרים, הנמלה עוקצת אם היא נכנסת בטעות בין הבגדים לבין העור ואז מופיעה על העור עקיצה כואבת מאוד, שנראית כמו כוויה קטנה.

העקיצה נשארת על העור למשך שעות ארוכות, או אפילו ימים ארוכים ויש גם אנשים שמפתחים אליה תגובה אלרגית חריפה ומסוכנת, המצריכה פניה דחופה למוקד הרפואי הקרוב וטיפול רפואי מקצועי. אם אתם, או מישהו בסביבתכם הקרובה נעקצתם, הניחו על מקום העקיצה קרח, שישכך את הכאב וגם יאט את התפשטות הרעל בתוך הגוף.

מריחת משחות ותכשירים ייעודיים לטיפול בעקיצות וכוויות יכולה לעזור גם היא, כמו גם חיטוי מקום העקיצה למניעת התפתחות של זיהום. אם קיים חשש לתגובה אלרגית חריפה לעקיצה של נמלת האש, יש לפנות באופן מיידי לטיפול רפואי מקצועי.

 

"לך אל הנמלה עצל, ראה דרכיה וחכם.." אמר לפני המון שנים שלמה המלך ואילו מאיר שלוי תהה אם אמנם שלמה המלך העריץ את הנמלה, או שמא ביקש לעודד את בני עמו לעבוד קשה יותר, כדי להגדיל את עושרו. כך, או כך, מאז ימי שלמה המלך עברו הרבה מים והרבה יותר נמלים בנהר וכיון אפשר לומר, די באופן ודאי, שמעט מאוד אנשים חושבים על הנמלים באופן חיובי.

רוב האנשים מחפשים דרכים יצירתיות למנוע גישה של נמלים אל הבית, אל העסק ואפילו אל הסביבה הקרובה ולשם כך אנחנו כאן – אם אתם זקוקים להדברה של נמלים, אל תהססו, פשוט התקשרו אלינו והזמינו ריסוס נמלים בכפר מצר והבעיה תטופל.

מה אפשר לעשות אם נעקצתם על ידי נמלת האש בכפר מצר?

 

פתיונות ג'ל להדברת נמלים בכפר מצר

ריסוס נמלים בכפר מצר פעמים רבות מוכיח את עצמו כלא יעיל לטווח הארוך מסיבה אחת פשוטה – הוא לא מטפל בקן הנמלים ואינו מדביר את הנמלים בביתן שלהן, אלא בביתכם שלכם.

במילים אחרות, הנמלים כנראה יבינו את הרמז ויתרחקו לכם מהבית, אולי אפילו לזמן רב, אבל סביר להניח שהן גם יחזרו אחרי שיפוג ריח הריסוס ויעלם הרעל מהקירות ומהרצפה שלכם.

מנגד, שימוש בפתיונות ג'ל פותר את הבעיה מהשורש – הוא פוגע בקן הנמלים עצמו. כאשר נמלה (למרות שהסוג הזה של הדברה יעיל מאוד גם נגד תיקנים) נתקלת בפתיונות ג'ל היא לוקחת אותם איתה אל הקן מתוך מחשבה שמדובר על מזון. היא לא יודעת שזה בעצם רעל וכל היא מרעילה מבלי דעת את כל הקן, כולל המלכה. כתוצאה, לאחר כמה ימים מושמדות כל הנמלים בקן ולכן פתיונות ג'ל נחשבים לאחד מאמצעי ההדברה היעילים ביותר נגד נמלים.

יחד עם זאת, פתיונות ג'ל אינם נפוצים במיוחד בעולם ההדברה משתי סיבות:

  1. מחיר גבוה של החומרים
  2. לוקח כמה ימים עד שהג'ל עושה את העבודה
  3. יש להתאים את סוג הפתיון לסוג הנמלה ולשם כך יש לעקוב אחר הנמלים, לאתר את הקן שלהן, לזהות באופן ודאי את סוג הנמלה ורק אז להשתמש בג'ל המתאים.

משום כך, עדיין קיימות שיטות רבות ומגוונות להדברה של נמלים בכפר מצר.

פתיונות ג'ל להדברת נמלים בכפר מצר

 

ריסוס נמלים בכפר מצר בחומרים ירוקים

הדברה אורגנית, או הדברה ירוקה, הם כינויים לשימוש בחומרי הדברה שפגיעתם בסביבה היא מינימלית בהשוואה לחומרי הדברה אחרים. למעשה הם מיוצרים מצמחים – ליתר דיוק מפרחי חרצית, המכילים חומרים הפוגעים בנמלים.

לצורך ייצור חומרי הדברה אלה, עושים שימוש גם בחומרים כימיים שונים, אך לפי התקן של המשרד להגנת הסביבה בישראל, שימוש בחומרי הדברה מסוכנים, כמו זרחן הוא אסור.

כדי להיות בטוחים שהמדביר לכם משתמש בחומרי הדברה בטוחים ומורשים, מומלץ לצלם את החומר שהמדביר הביא איתו ולבדוק באתר של המשרד להגנת הסביבה, או לבקש ממנו מראש בטלפון, שיביא איתו חומרים נקיים בלבד.

בכל מקרה, לאחר שהמדביר סיים עם ריסוס נמלים, יש לאוורר היטב את הבית ולהמתין מספר שעות לפני שחוזרים לבית ולשגרה.

ריסוס נמלים בכפר מצר בחומרים ירוקים

 

דגשים לבחירת מדביר עבור ריסוס נמלים בכפר מצר

ריסוס חומרי הדברה בכפר מצר, כאמור, גם כאשר מדובר על חומרי הדברה נגד נמלים, עשוי להיות מסוכן, אם הוא נעשה באופן לא מקצועי, לפגוע בבני אדם על ידי הרעלה, או בחיות מחמד, או בחיות בר. לכן, גם כאשר אתם מזמינים מדביר ממקור אמין ואפילו אם קיבלתם עליו המלצות, כדאי לבדוק את הדברים הבאים:

  • יש לו רישיון מדביר בתוקף, מטעם המשרד להגנת הסביבה
  • יש לו רישיון בתוקף להדברה של סוג המזיקים הרלוונטי
  • יש לו רישיון בתוקף לשימוש בחומרי ההדברה הרלוונטים
  • חומרי ההדברה שלו מורשים, בעלי תו תקן ותוקף לוונטי
  • אם הוא עוסק בהדברה בגינה, או בשטחים חקלאיים, הוא צריך להשתמש בחומרים בטוחים לשימוש ומאושרים על ידי משרד החקלאות

 

כיצד ניתן למנוע הגעה של נמלים אליכם הביתה?

נמלים, כמו מזיקים רבים אחרים, מחפשות מקורות מזון. את המזון שהן מוצאות הן לוקחות איתן אל הקן, כדי לצבור שם מאגרי מזון לחורף, כדי להאכיל את המלכה ואת הצאצאים החדשים ולכן הן יכולות לשאת משקלים גדולים של מזון (באופן יחסי למשקל גופן כמובן) למרחקים ארוכים.

לשם כך, הן מחפשות בעיקר פירורים ופיסות מזון קטנות, כמו גרגירי סוכר ואורז, פירורי מזון על הרצפה ועל השולחן, או על משטחי העבודה במטבח, על אדמת הגינה ועוד. לכן, הפעולה הראשונה והחשובה ביותר שיש לבצע כדי למנוע הגעה של נמלים אל הבית היא שמירה על הניקיון – טאטוא של הרצפה לעיתים תכופות, ניקוי משטחי העבודה במטבח ושולחנות האוכל, פינוי צלחות מזון מחדרי הבית, שטיפה תכופה של הרצפה במים עם סבון, חומר נגד נמלים, או אקונומיקה.

יחד עם זאת, יש לזכור כי הנמלים מאמצות לעצמן מסלול גישה למקורות המזון ברחבי הבית ולכן חשוב לא פחות לסגור בפניהן את כל האפשרויות לכניסה אל הבית: ניתן לרכוש ברשתות השיווק חומר בטוח לשימוש ביתי, לריסוס נגד נמלים.

את החומר יש לרסס סביב כל הפתחים של הבית, בדגש על הרצפה והמשקוף, כדי שהנמלים לא ימצאו אף דרך גישה פתוחה לתוך הבית. אלה חומרים יעילים בדרך כלל, שיכולים למנוע חדירת נמלים אל הבית במשך שבועות.

כיצד ניתן למנוע הגעה של נמלים אליכם הביתה?

 

מתי כדאי להדביר נמלים בכפר מצר?

נמלים פועלות בכפר מצר לאורך כל השנה, אם כי בימי האביב והקיץ פעילותן מתגברת. משום כך, בחורף כמעט שלא רואים נמלים בכפר מצר ולכן כדאי לבצע הדברה מונעת נגד נמלים בתחילת האביב. כך יהיה לכם שקט נפשי לכל העונה החמה.

 

הדברת נמלים בכפר מצר – לסיכום

ריסוס נמלים בכפר מצר הוא פעולה יעילה ומומלצת להדברה מונעת והדברה בכלל, של נמלים בתוך הבית, בבית העסק, במוסדות, במבנים מסחריים ואף בחוץ – בגינה הביתית או הציבורית. כדי להדביר נמלים בכפר מצר באופן היעיל ביותר, יש למצוא את הקן ולהכניס את חומרי ההדברה לתוכו ולשם כך דרוש כמובן מדביר מקצועי.

נמלת האש נפוצה באזורים רבים ברחבי הארץ, גם בכפר מצר. רצוי ומומלץ לפנות למדביר מקצועי ולשכנע גם את השכנים לבצע טיפול הדברה מרוכז, בו זמנית בכל הבתים הנגועים.

הדברה מקצועית נגד נמלת האש בכפר מצר יעילה כמעט במאה אחוזים, בתנאי שהיא מתבצעת בתנאים אופטימליים ועל ידי אנשי מקצוע מוסמכים ומורשים, כך שאם גם אצלכם התגלה המפגע, כל מה שצריך לעשות זה להרים אלינו טלפון – אנחנו כבר נגיע ונסייע להיפטר עבורכם מהבעיה על הצד הטוב ביותר.

נמלים יכולות לפלוש לבית ולגינה בכפר מצר ובכל מקום אחר בארץ, לפגוע בצמחים, להרוס שקיות שלמות של מזון יבש ולטייל על השולחן ועל השיש במטבח. כדי שזה לא יקרה תוכלו לנקוט במספר לא מבוטל של פעולות טבעיות וכימיות, בכוחות עצמכם או בעזרת מדביר מוסמך ומורשה.

שאלות ותשובות

תוכלו לבצע בדיקות בעצמכם ולרסס את הבית. להדברה מקיפה שתחזיק זמן רב, מומלץ להזמין הדברת נמלים בכפר מצר.
כדי לדעת אם המדביר אמין ומנוסה בעבודות הדברה, מוזמנים להיכנס אלינו לאתר ולראות את הדירוגים שהמדבירים שלנו קיבלו מהלקוחות.
מה היה לנו עד עכשיו?