הדברת פשפשים בגבעת זאב

מחפשים הדברת פשפשים בגבעת זאב? באתר שלנו תמצאו את המדבירים המומלצים והמקצועיים ביותר, משלבים אמינות וניסיון, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מדביר עכשיו:

✔️ הדברת פשפשים בגבעת זאב

✔️ התחייבות ל-100% הצלחה בהרחקת פשפשים

✔️ שירותים בכל הארץ

✔️ התחייבות להדברת פשפשים מלאה בגבעת זאב

✔️ מדביר מוסמך בעל רישיון מהמשרד להגנת הסביבה

✔️ פתרונות וציוד מהמתקדמים בתחום

 

הקיץ מתקרב ואיתו התופעה המציקה של מזיקים וטפילים למיניהם. חלקם נכנסים למיטות ועוקצים, חלקם מגיעים על גב הכלב, או החתול ומתפשטים בכל הבית, חלקם נכנסים דרך החלון ומטיילים על השיש במטבח. בקיצור – לא נעים ולא רצוי. אם יש לכם פשפשים, או כל סוג אחר של מזיקים – מציקים, צרו איתנו קשר עוד היום. נשמח לתת לכם הצעת מחיר ולבוא להציל את המצב.

 

הדברת פשפשים בגבעת זאב, או הדברת פרעושים בגבעת זאב – מה ההבדל?

שניה לפני שנסביר על הדברת מזיקים, חשוב להבחין בין שני סוגים שונים של מזיקים – פשפשים, הנקראים גם פשפשי המיטה ופרעושים, שהם סוג אחר, מציק לא פחות, של חרקים עוקצים. שני סוגי החרקים מתרבים במהירות, קטנים מאוד, קשה לתפוס אותם ואפילו לראות אותם, אבל קל להרגיש את פגיעתם הרעה.

 

פרעושים – מגיעים עם חיות הבית

פרעושים הם החרקים הקטנים הנמצאים בדרך כלל על גופם של בעלי חיים. הם יכולים להגיע אליכם הביתה על גופו של הכלב, או החתול המשפחתי, להציק לו מאוד, אבל גם להתפשט ברחבי הבית ולעקוץ את בני המשפחה.

 

פשפשים – מגיעים אתכם מהחופשה

פשפש המיטה, דומה מאוד בגודלו לפרעוש, אך בניגוד לפרעוש, הוא מסתתר בשמיכות ובין קפלי המיטה. הוא מגיע הביתה בדרך כלל אחרי טיול, או נופש ואפילו עם הבן שחזר מהצבא. פשפשים חיים בדרך כלל במקומות מלוכלכים, אך לפעמים נמצאים גם במלונות יוקרה, אם לא הבחינו, או לא טיפלו בהם בזמן. במיוחד אם אתם מטיילים בטבע, ישנים בשק שינה, הפשפשים יכנסו לשם בקלות, ימתינו בפנים, עד שתיקחו אותם אתכם הביתה – שם הם יכולים להיכנס למיטה שלכם ולעקוץ בשעות הלילה כשאתם ישנים.

בכל המקרים האלה, תצטרכו להזמין הדברת פשפש המיטה או הדברת פשפשים בגבעת זאב.

הדברת פשפשים

למה חשוב לעשות הדברת פשפשים בגבעת זאב?

בניגוד לפרעושים – פשפשי המיטה אינם מסוכנים, מפני שאינם מעבירים מחלות, אך הם פוגעים מאוד באיכות החיים, גורמים לעקיצות מגרדות וכואבות בחלקי גוף שונים, בעיקר ברגליים. בנוסף, נקבת פשפש המיטה מטילה במהלך חייה קרוב ל-300 ביצים. משמעות הדבר היא התרבות בלתי נשלטת ומהירה מאוד, של חרקים עוקצים ומציקים. אם תזניחו את הבעיה, היא לא רק תהרוס להם את איכות החיים, אלא גם תצא לבסוף מגבולות הבית ותעבור אל השכנים.

 

איך תזהו שיש לכם פשפשים בבית?

פשוט הרימו את השמיכות והסדינים, כדי לחפש את החרקים עצמם וגם את הכתמים החומים שהם משאירים על הסדינים, כשהם עושים צרכים. לא נעים, אבל מציאותי.

 

כיצד מתבצעת הדברת פשפשים בגבעת זאב?

הדברת פשפשים בגבעת זאב אינה פעולה פשוטה, כי פשפש המיטה הוא חרק עיקש ועמיד. לכן יש לעשות שימוש בחומר הדברה מיוחד, שהורג גם את הביצים, אותו מיישמים באמצעות קיטור – מפני שחום גבוה מסייע להיפטר מהחרק המציק. בנוסף, בדרך כלל לא מספיק לבצע פעם אחת את פעולות הדברת פשפשים בגבעת זאב, מפני שברוב המקרים זה לא מספיק. הפשפשים נצמדים למיטה וקשה להיפטר מהם בפעם אחת. כדי שפעולת ההדברה תהיה אפקטיבית, יש להפעיל במשולב מכונת קיטור, חומר הדברה, שואב אבק ולחץ אוויר. על כל אלה יש לחזור בדרך כלל פעמיים לפחות – כדי להבטיח שהטפיל נעלם.

 

מה כולל מחיר הדברת פשפשים בגבעת זאב?

מחיר הדברת פשפשים בגבעת זאב משתנה בהתאם לגודל הבית, מצב הבית ומצב ההתרבות של הטפילים. יחד עם זאת, הדברת פשפשים בגבעת זאב נחשבת יקרה יחסית לסוגים אחרים של הדברות, בגלל המורכבות של התהליך.

ריסוס פשפשים

אז ממה מורכב מחיר ההדברה?

שעות עבודה של הדברת פשפשים בגבעת זאב

בהדברה לבית כל חדר בבית דורש מספר שעות עבודה שונה, בהתאם לבלגן והעומס הקיים בחדר באופן רגיל. ככל ששעות העבודה ארוכות יותר (להערכת המדביר בעת מתן הצעת המחיר) כך המחיר יהיה גבוה יותר.

 

ניטור מקומות מסתור של פשפש המיטה

אחד הקשיים העיקריים בהדברת פשפשים בגבעת זאב נובע מהעובדה שהם קטנים מאוד ומסתתרים היטב. המדביר צריך לאתר את מיקומם המדויק כדי להפעיל עליהם את כל האמצעים העומדים לרשותו. פשפשים יכולים להסתתר אפילו בתוך שקעי החשמל שלכם.

 

שאיבת אבק

שאיבת אבק אינטנסיבית וחזקה מאוד היא שלב חיוני בהדברת פשפשים, כדי להבטיח שלא נותרה אף פינה לא מטופלת ברחבי הבית.

 

הדברת פשפשים בגבעת זאב בעזרת קיטור

אחרי הניקיונות ושאיבת האבק אפשר להתחיל בהדברה: המדביר עובר על כל הבית עם מכונת קיטור בטמפרטורה של 60 מעלות לפחות. הוא יתמקד כמובן במקומות בהם יש פשפשים, לפי הניטור שעשה בשלב הקודם. טמפרטורה גבוהה היא קריטית כדי להבטיח הדברה מלאה של הטפילים ושל הביצים שלהם.

 

הדברה בריסוס

השלב החיוני הבא הוא ריסוס הבית בחומר פעיל, העוצר את התפתחות הביצים. פעולה זו מבטיחה, שהביצים שנותרו בבית לא יוכלו להתפתח לחרקים בוגרים, לעקוץ ולהתרבות.

 

טיפול נוסף לאחר שבועיים

במרבית המקרים תצטרכו לערוך בבית ייפול נוסף לאחר שבועיים, כדי שהמדביר יוכל לערוך בבית בדיקה נוספת לאיתור פשפשים וריסוס לבית במידת הצורך.

 

אחריות על הדברת פשפשים בגבעת זאב

בדקו שהמדביר שלכם נותן אחריות לשלושה חודשים לפחות על עבודת ההדברה, כדי שגם אם הפשפשים יחזרו, בגלל עבודה שלא בוצעה עד תום, לפחות לא יבקשו מכם לשלם שוב.

 

האם ניתן לבצע הדברת פשפשים בגבעת זאב ללא מדביר מקצועי?

אם אתם רוצים לנסות להיפטר בעצמכם מהטפיל המציק, במקום להזמין הדברת פשפשים בגבעת זאב, תוכלו להוציא את כל המצעים מכל המיטות בבית ולכבס אותם בהרתחה. לרוב, הפעולה הזו תסייע לכם להיפטר מרוב הטפילים, אבל לפעמים זה לא מספיק. הטפילים הקטנים נכנסים בין קפלי המזרון, או בין קורות העץ של המיטה, ממתינים לשעת כושר. לכן, גם אם הדברת פשפשים בגבעת זאב, על ידי מדביר מקצועי, נשמעת לכם כמו עסק לא ממש נוח, חשוב לבצע אותה בהקדם, כדי להבטיח הדברה מלאה.

מדביר פשפש המיטה

 

לסיכום

הדברת פשפשים בגבעת זאב היא עסק מורכב, שחשוב לטפל בו בהקדם – לפני שהטיפול היה מורכב ויקר אף יותר. רק מדביר מקצועי יוכל להיפטר מהטפילים בצורה מוחלטת ולכן, אם כבר נפגעתם מהנגע המעיק, מהרו להזמין טיפול בהקדם, כדי לחסוך לעצמכם עוגמת נפש ועלויות גבוהות.

 

מחירון הדברת פשפשים בגבעת זאב

הדברת פשפשים בגבעת זאב החל מ-₪600
הדברת עש בגבעת זאב החל מ-₪180
הדברת רימות בגבעת זאב החל מ-₪180

שאלות ותשובות

המחיר עבור הדברת פשפשים בגבעת זאב משתנה בהתאם לכמות הפשפשים ולסוג הפשפשים. המחיר מתחיל ב-600 ש"ח ויכול להגיע עד אלפי שקלים. צרו קשר לקבלת הצעת מחיר מפורטת בהתאם למצב שלכם.
כמו שציינו במאמר, פשפשים הם בין המזיקים הכי עמידים וקשים להדברה. לכן חשוב מאוד לבקש אחראיות ל-3 חודשים כדי לוודא שהמדביר באמת משתמש בחומרים המיועדים להדברת פשפשים בגבעת זאב.
מה היה לנו עד עכשיו?