הדברת ג'וקים בתל אביב

מחפשים הדברת ג'וקים בתל אביב? באתר שלנו תמצאו את המדבירים המומלצים והמקצועיים ביותר, משלבים אמינות וניסיון, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מדביר עכשיו:

✔️ הדברת ג'וקים בתל אביב

✔️ התחייבות ל-100% הצלחה בטיפול בג'וקים

✔️ שירותים בכל הארץ

✔️ התחייבות להדברת ג'וקים מלאה בתל אביב

✔️ מדביר מוסמך בעל רישיון מהמשרד להגנת הסביבה

✔️ פתרונות וציוד מהמתקדמים בתחום

 

ג'וקים, כידוע לרוב האנשים, נקראים גם תיקנים. זהו השם שניתן להם על שום התיק הקטן בו הנקבות מסתירות את הביצים שלהן. אבל כאשר מדברים על הדברת ג'וקים בתל אביב, או הדברת תיקנים, צריכים קודם כל לזהות את סוג התיקנים שהגיעו אליכם, כדי לבצע הדברה מתאימה ויעילה.

אם יש לכם תיקנים בבית ואתם רוצים להיפטר מהם באופן יעיל ולטווח ארוך, אל תחכו שהם ישתלטו לכם על הבית – התקשרו אלינו כבר עכשיו והזמינו הדברת ג'וקים מקצועית בתל אביב.

 

הדברת ג'וקים בתל אביב – אלו סוגי ג'וקים נפגוש בבית?

קיימים מאות מיני תיקנים ברחבי העולם, אך שלושה מינים עיקריים מגיעים בהמוניהם לבתי מגורים, בתי עסק, מוסדות ובנייני מסחר בישראל ואלה הם:

 

תיקן אמריקאי בתל אביב

תיקן אמריקאי הוא המוכר והשנוא מכל התיקנים בתל אביב. הוא יחסית גדול, צבעו חום, צורת גופו אליפסה. הוא מזכיר בצורתו את התמר, הוא יכול לעוף ולהיכנס דרך החלון, או להיכנס דרך פתחי הביוב, הוא השורד האולטימטיבי, נושא על גופו חיידקים ומזהמים שונים, כך שאף אחד לא רוצה להתעורר באמצע הלילה ולגלות תיקן אמריקאי ענק מטייל לו על הפרצוף, או על השיש במטבח. תיקנים אלה נפוצים מאוד בישראל, אוכלי כל ומעדיפים סביבת מחיה לחה וחמה, אבל מסתדרים טוב מאוד גם כשקר ויבש, בעיקר אם יש בסביבה בני אדם, משאירים שאריות מזון ולכלוך טעים מסביב.

הם מהירים מאוד בתנועתם, אך יש להם גם חושים חדים ביותר, המאפשרים להם להימלט במהירות ובקלות ואפילו לא לאפשר לכם לראות אותם, כל שאם כבר נתקלתם בתיקן אמריקאי מסתובב לכם בבית, סביר להניח שהוא חולה, או זקן… לבסוף, הם גם עמידים בפני קרינה רדיואקטיבית במידה רבה מאוד בהשוואה לבני אדם וכך הם זכו, בנוסף על האימה הקבועה המלווה את המפגש איתם, גם להילה משונה של יצורים עם כוחות מיוחדים, מיסטיים כמעט. אבל למען האמת, הדברה של תיקן אמריקאי בתל אביב היא פעולה פשוטה הרבה יותר מהדברה של מיני תיקנים אחרים שאפשר למצוא בישראל ולפחות זוהי חצי נחמה.

זהו כנראה התיקן המוכר ביותר וגם המתאים ביותר לכינוי המוכר – ג'וק.

תיקן גדול וחום, בעל כנפיים, יכול לעוף לתוך הבית דרך החלונות, אך נכנס לרוב דרך מערכת הביוב.

תיקנים אמריקאים אוהבים את הביוב בגלל הלכלוך הרב שמספק להם שם מזון, בגלל הלחות הגבוהה המספקת להם סביבת מחיה אידיאלית ובגלל החושך והשקט, המאפשרים להם להתרבות ללא הפרעה.

חיבתם הגדולה לחיים בביוב, היא גם הסיבה העיקרית לכך שהם נחשבים מזיקים – הם נושאים על גופם מזהמים ומחוללי מחלות מסוגים שונים, מביאים איתם את כל הטוב הזה למזון שהם מטפסים עליו במטבח שלכם ולכל מקום אחר שאליו הם מגיעים.

זוהי כנראה הסיבה העיקרית לסלידה העזה שחשים רוב האנשים לגבי ג'וקים בתל אביב, כי למעשה, הם אינם מסוכנים לאדם בשום צורה אחרת.

חד עם זאת, יכולת ההישרדות הגבוהה שלהם, לצד המראה הבלתי נעים שלהם והנטייה שלהם לחיות במקומות מזוהמים, הפכו אותם ליצורים מעוררי אימה אצל לא מעט אנשים ואין בית בישראל שבו הם נחשבים אורחים רצויים.

הדברת ג'וקים

הדברה של תיקן אמריקאי בתל אביב

תיקן אמריקאי נוהג לחיות בצינורות הביוב ומשם להיכנס לבתים. לכן אחת מפעולות ההדברה העיקריות נגד תיקן זה היא החדרה של רעלים לתוך פתחי הביוב. מעבר לכך, נהוג לפזר חומר הדברה ייעודי ברחבי הבית, בעיקר בפינות וחיבורים בין קירות לרצפה, כדי להגיע לכל התיקנים שבבית. פעולת ההדברה יעילה לטווח ארוך ויכולה להגן על הבית מפני שובם של התיקנים למשך חודשים ארוכים.

 

מניעת הגעה של תיקן אמריקאי בתל אביב

כדי למנוע מתיקן אמריקאי להיכנס אליכם הביתה, ללא שימוש בהדברה, תוכלו לנקוט מספר צעדים:

  • שמירה על ניקיון, בעיקר של שאריות אוכל ופירורים מהרצפה
  • סגירת חלונות עם רשתות נגד יתושים
  • סגירה של פתחי הביוב

 

ריסוס נגד תיקן אמריקאי בתל אביב

כאמור, תיקן אמריקאי חי בעיקר במערכות הביוב ומשם מגיע לבתים ולבתי עסק דרך פחי הביוב. לכן, הפעולה הבסיסית ביותר שיש לבצע היא הדברה של פתחי הביוב.

פעולה זו נהוג לבצע באופן מסודר בבתים פרטיים, או בבנייני מגורים וכמובן גם במבני ציבור, מסחר ותעשיה.

מלבד זאת, ריסוס ג'וקים בתל אביב, אם מדובר על תיקן אמריקאי, ריסוס לבית נעשה גם על ידי בחומר הדברה ייעודי, מתאים במיוחד לתיקן אמריקאי כדי להבטיח שלא תהיה לו סיבה לחזור אל הבית וכדי להבטיח שהתיקנים שכבר נכנסו, לא ישרדו עוד זמן רב.

אם מדובר על הדברה של בניין דירות, יש לרסס גם את חדרי המדרגות כדי להבטיח שתיקנים לא ישוטטו ברחבי הבניין.

הדברת ג'וקים בתל אביב

 

תיקן גרמני בתל אביב

תיקן גרמני נפוץ בעיקר במטבחים תעשייתיים בשל החום והיובש השוררים בהם ובשל ריבוי מקומות מסתור מתאימים, אבל כמובן גם בשל הפוטנציאל הרב למצוא שם מזון בשפע. זהו תיקן קטן יותר מתיקן אמריקאי, הוא מגיע לבתים ולמקומות מסתור אחרים כאשר מכניסים אותו בטעות בתוך ארגזי סחורה למשל.

התיקנים הקטנים מסתתרים בדרך כלל מאחורי מקררים, בפינות ארונות, מתחת לתנורים ואף במנועים של מכשירי חשמל שונים. שם הם גם מטילים ביצים ומתרבים במהירות רבה.

תיקן גרמני הוא קטן יותר מתיקן אמריקאי, צבעו חום בהיר ויש לו פסים כהים על החזה.

יש לו כנפיים, כמו לתיקן האמריקאי, אבל בניגוד אליו הוא לא יכול לעוף.

בניגוד לתיקן האמריקאי, תיקן גרמני לא חי בביוב ובמקומות לחים אחרים, אלא דווקא במקומות חמים ויבשים, שיש בהם מזון בשפע ולכן המטבח הוא המקום האידיאלי עבור סוג זה של תיקן, להקים בו את משכן הקבע שלו.

תיקנים גרמנים אוהבים להסתתר בתוך ארונו המטבח, בעיקר כאשר מדובר על ארונות ישנים ומתפרקים, שם יש מקומות רבים להסתתר בהם, או מאחורי מקררים. הם נפוצים במיוחד למרבה הצער במטבחים תעשייתיים, כמו מטבחים של מסעדות ובתי מלון ולכן מתאימה להם שיטת הדברה ספציפית מאוד, שלא פוגעת במכשירי החשמל, בתוכם מסתתרים לעיתים התיקנים, וכן אינה מרעילה את המזון והכלים הנמצאים במטבחים.

הדברת ג'וקים בתל אביב

 

הדברה של תיקן גרמני בתל אביב

תיקן גרמני אוהב בעיקר לאכול עמילן תירס ולכן גם נהוג להדביר אותו באמצעות עמילן תירס מורעל. אבל האמצעי הנפוץ ביותר בישראל להדברה של תיקן גרמני הם פתיונות ג'ל. התיקנים מוצאים את הפתיונות ואוכלים מהם, אך עיקר הפעולה מתרחשת כאשר התיקנים מביאים איתם ג'ל מורעל אל אתר הקינון שלהם, שם אוכלים ממנו גם התיקנים האחרים.

לאחר מספר ימים מושבה שלמה של תיקנים מתחסלת כליל. אם דרושה הדברה של תיקן גרמני במטבחים תעשייתיים, אפשר להשתמש גם באבקה, אותה מפזרים על מנועים של מכשירי חשמל גדולים, כמו תנורים תעשייתיים, מקררים וכן הלאה, כדי להדביר את התיקנים במקום מושבם.

 

מניעת הגעה של תיקן גרמני

  • הקפדה יתרה על ניקיון המטבח, בעיקר מטבח תעשייתי
  • ריסוס של ארגזי ציוד לפני כניסתם לבית
  • הימנעות מאיסוף קרטונים ממקור לא אמין

 

ריסוס נגד תיקן גרמני בתל אביב

תיקן גרמני חי כאמור בעיקר במטבחים.

משום כך, נהוג להדביר אותו בעיקר עם פתיונות ג'ל, או באמצעות אבקה, שאינה מתפזרת ואינה מלכלכת את המטבח כולו בחומרים רעילים.

פתיונות ג'ל פועלים לעיתים לאט יותר מאשר ריסוס ג'וקים, אבל הם יעילים לא פחות ולעיתים אף יותר, בייחוד במקרה של תיקן גרמני, או תיקן פסים למשל, שמקומות המסתור שלהם קשים מאוד לאיתור וכמעט לא ניתן להגיע אליהם.

באמצעות פתיונות ג'ל אפשר להגיע בקלות אל התיקנים בלי מאמץ ולהביא להדברה מלאה שלהם באופן יעיל.

ריסוס ג'וקים

תיקן פסים חום בתל אביב

תיקן פסים חום הוא המין השלישי של תיקנים נפוצים בישראל. זהו תיקן שאוהב להשתכן בחדרים עמוסי ספרים, או מסמכים ולכן הוא נפוץ בעיקר בספריות ומשרדים, שם גם קשה מאוד להדביר אותו בגלל מקומות המסתור הייחודיים שלו, הניירות שיכולים להיהרס במגע עם חומרי ההדברה. לכן גם אמצעי הדברה של תיקן פסים חום בתל אביב שונים מאוד מאלה של תיקנים אחרים.

 

הדברה של תיקן פסים חום בתל אביב

בדומה להדברת תיקן גרמני, גם הדברת תיקן פסים חום בתל אביב צריכה להתבצע תוך נקיטה של אמצעי זהירות רבים, בשילוב של שימוש באמצעי הדברה יעילים במיוחד, כנגד התיקנים הזעירים, שיכולים להסתתר בכל מקום וגורמים נזקים למסמכים וספרים יקרי ערך.

לכן, השיטה המקובלת ביותר להדברה של תיקן פסים חום היא מריחה של ג'ל הדברה מיוחד בכל המקומות האסטרטגיים, אליהם נוהג התיקן להגיע.

 

מניעת הגעה של תיקן פסים חום בתל אביב

כדי למנוע את הגעתו של תיקן הפסים החום בתל אביב, תוכלו להימנע מאגירת מצבורי קרטונים ונייר, שמירה על סדר וניקיון בספריות ומשרדים, ניקוי תקופתי של כל הספרים בבית, אוורור של החדרים וסגירה של פתחי הביוב.

 

ג'וקים – הכינוי העממי לתיקנים, או מקקים, הוא כינוי לבעל חיים שאף אחד לא ממש אוהב… קיימים בתל אביב סוגים שונים של ג'וקים, לכל אחד מהם מאפיינים שונים ולכן גם שיטות שונות להדברה ואפילו חומרי הדברה שונים. יחד עם זאת, סוגים שונים של ריסוס נגד ג'וקים בתל אביב עשויים להתאים לשלושת הסוגים העיקריים של המזיק.

יש לכם ג'וקים בבית? רוצים לטפל בבעיה ולקבל שקט לטווח ארוך? התקשרו אלינו בהקדם והזמינו ריסוס ג'וקים בתל אביב לטיפול יסודי ומקיף.

הדברת ג'וקים בתל אביב

 

תיקן מזרחי בתל אביב

תיקן מזרחי דומה בגודלו לזה של תיקן גרמני, כלומר קטן יותר מהתיקן האמריקאי.

בניגוד לתיקן גרמני, לתיקן גרמני יש צבע חום כהה עד שחור, הוא נוהג להסתתר במקומות אפלים, רצוי ליד פחי אשפה, אין לו כנפיים, אך הוא קטן וזריז ולכן קשה ללכוד אותו.

 

ריסוס ג'וקים בתל אביב – סוגים שונים של ג'וקים

ג'וקים הם כאמור, תיקנים. חרקים גדולים יחסית, חלקם בעלי כנפיים ויכולים לעוף וחלקם ללא יכולת תעופה, אבל ללא יוצא מן הכלל – הם אורחים בלתי רצויים בכל מקום אליו הם מגיעים. יחד עם זאת, חשוב לדעת כי סוגים שונים של תיקנים צריכים הדברה מסוג מעט שונה, בעיקר בגלל מאפיינים והתנהגות אופיינית. משום כך, אם מצאתם בבית תיקנים ואתם רוצים להזמין הדברה ירוקה, כדאי לנסות לזהות לפני כן את סוג התיקנים, כדי שתדעו מה לבקש מהמדביר שלכם.

הדברת ג'וקים בתל אביב

 

הדברת ג'וקים בתל אביב – לסיכום

ג'וקים בתל אביב הם כמו שם נרדף לימי הקיץ בישראל. הם כמעט בלתי נמנעים, הם חלק מהחיים. לכן, ההמלצה החשובה ביותר שתוכלו ליישם היא ביצוע של הדברה לבית תקופתית מונעת, מכיוון שמניעה מוחלטת של הגעת תיקנים ללא הדברה, היא כמעט בלתי אפשרית. הקפידו להזמין מדביר מוסמך ומורשה בלבד, כדי להבטיח הדברת ג'וקים בתל אביב יעילה ולמנוע סכנת הרעלה.

כפי שניתן לראות, ריסוס ג'וקים בתל אביב הוא תורה שלמה בפני עצמה, המצריכה ידע והבנה, ניסיון ומקצועיות, לצד הסמכה מתאימה המאפשרת למדבירים מקצועיים לזהות את סוג המזיק, להתאים לו את חומר ההדברה האפקטיבי ביותר וזאת מבלי לגרום נזק לסביבה, לאדם ולבעלי חיים אחרים.

שאלות ותשובות

שמירה על ניקיון – ג'וקים נמשכים למזון ולכלוך כמו כל בעל חיים. סגירת חלונות עם רשתות נגד יתושים – הדרך היחידה כדי להימנע מכניסה לא רצויה של ג'וק מעופף. סגירה של פתחי הביוב – הביוב מלא בג'וקים, וודאו סגירה הרמטית של כל הפתחים!
אנחנו מציעים שירות של הדברת ג'וקים בתל אביב, התקשרו אלינו ופרטו לנו את המצב ככל שניתן. לאחר מכן, ניתן הצעת מחיר בהתאם לחומרת המצב שלכם.
מה היה לנו עד עכשיו?