לוכד נחשים בתל אביב

מחפשים לוכד נחשים בתל אביב? באתר שלנו תמצאו את המדבירים המומלצים והמקצועיים ביותר, משלבים אמינות וניסיון, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מדביר עכשיו:

✔️ לוכד נחשים בתל אביב

✔️ התחייבות להצלחה מלאה בכל סוגי הלכידות

✔️ זמינות מעכשיו לעכשיו

✔️ לוכד מוסמך בעל רישיון המשרד להגנת הסביבה

✔️ מעל 10 שנות ניסיון בתחום לכידת נחשים בתל אביב

✔️ אפשרות להדברה ולכידה

 

רוב הנחשים בישראל אינם ארסיים. למעשה 9 מינים בלבד מתוך עשרות מיני נחשים ארצישראליים הם ארסיים ומסוכנים, אבל מכיוון שרוב האנשים לא יודעים לזהות נחש ארסי, או להתקרב אליו באופן בטוח, הדרך היחידה להתמודד עם נחש שהגיע לסביבת המחיה שלכם, היא להזמין לוכד נחשים בתל אביב. זקוקים ללוכד נחשים מקצועי, מיומן ומורשה? התקשרו אלינו ונגיע במהירות האפשרית.

 

למה נחשים אינם רצויים בסביבת בני אדם?

נחשים הם בעלי חיים מוגנים ולמעשה הם מועילים מאוד לאדם – הם אוכלים מזיקים כמו עכברים וחולדות, כך שאם יש בסביבת הבית שלכם נחש, לא יהיו לכם מזיקים. חלק מהנחשים שאינם ארסיים, הם גם מאוד טריטוריאליים ולכן מרחיקים מסביבת הבית שלכם את הנחשים הארסיים באמצעות הדברה לבית.

הבעיה היא שנחשים הם בעלי חיים בלתי צפויים, פחות מוכרים לאדם ורוב האנשים לא יודעים להבחין בין נחש ארסי לנחש שאינו ארסי, כך שכל הקרבות לנחשים עלולה להיות מסוכנת מאוד. העניין הוא שאסור גם להרוג אותם – הם בעלי חיים מוגנים בישראל וגם לא כדאי לנסות להתקרב אליהם, אפילו אם זה כדי להרחיק אותם. האפשרות הבטוחה והחוקית היחידה להרחיק נחש מסביבת הבית שלכם בתל אביב היא להזמין לוכד נחשים.

 

כיצד מוצאים לוכד נחשים בתל אביב מקצועי ומורשה?

לוכד נחשים מקצועי הוא אדם שעבר הכשרה מקצועית מקיפה על ידי רשות הטבע והגנים (רט"ג). אדם כזה הוא בעל ידע מקיף והיכרות טובה עם מיני הנחשים בישראל, כמו גם עם הדרכים הבטוחות והמותרות להתמודד איתם, לתפוס אותם ולהרחיק אותם מסביבת בני אדם.

לוכד נחשים

רוצים להזמין לוכד נחשים בתל אביב? אלה הדברים שאתם צריכים לבדוק

  • בדקו שהלוכד מחזיק רישיון לכידת נחשים מטעם רשות הטבע והגנים
  • ודאו שהוא זמין ויכול להגיע אליכם במהירות האפשרית
  • קבעו איתו מחיר מוסכם מראש, לפני שהוא מגיע
  • בדקו איתו היכן הוא מתכנן לשחרר את הנחש לאחר לכידתו
  • בקשו ממנו הסבר מקיף על שיטות להרחקת נחשים מסביבת הבית

לתפוס נחש

 

עשה ואל תעשה – מה עושים אם נתקלים בנחש בתל אביב?

כדי לשמור על עצמכם במקרה של מפגש עם נחש בתל אביב, יש להקפיד על כמה כללי התנהגות:

  • שמרו מרחק גדול ככל האפשר
  • שמרו על קשר עין עם הנחש, כדי שתדעו היכן הוא מתכנן להסתתר
  • צלמו את הנחש כדי שיהיה בידכם אמצעי זיהוי למקרה שהנחש יעלם
  • אל תנסו בשום אופן ללכוד או להרוג אותו
  • הזמינו לוכד נחשים בתל אביב במהירות האפשרית
  • הרחיקו מהמקום עוברים ושבים. אם מדובר בגן ילדים, או מקום אחר הומה אדם – יש לפנות את כולם למקום בטוח.

נָחָשׁ

 

מה עושים במקרה של הכשה?

הימנעות מהכשה היא המטרה הראשונית במקרה של מפגש עם נחש, אבל אם חו"ח נתקלתם בנחש במפתיע בעת טיול בתל אביב והסביבה, יש כמה צעדים מצילי חיים שחשוב לנקוט:

  1. מצאו מקום בטוח לשבת בו ולהירגע ככל האפשר – תנועה מרובה בשילוב מתח עלולים להחמיר את המצב.
  2. אסור בתכלית האיסור לנסות לחסום עורקים, או למצוץ את הארס.
  3. אם יש לכם אפשרות – סעו במהירות האפשרית לבית חולים לקבלת טיפול מיידי
  4. נסו לצלם את הנחש כדי להקל על זיהוי ומתן נסיוב מתאים
  5. אם הנחש נמצא בסביבת מגורים ולא בטבע – הזמינו לוכד שימצא וירחיק אותו

 

גרים בבית פרטי בתל אביב והסביבה? כך תרחיקו נחשים מהחצר

הרחקת נחשים מחצר הבית, גן הילדים, או גן המשחקים היא הפעולה החשובה ביותר למניעת מפגשים בלתי רצויים עם נחשים. ניתן לעשות זאת בכמה אמצעים פשוטים למדי. הקפידו לקצוץ את הדשא באופן קבוע ואל תאפשרו צמיחה פראית של צמחייה גבוהה. פנו מהחצר גרוטאות וערימות של חפצים ללא שימוש – נחשים אוהבים להסתתר במקומות כאלה.

גם מחסנים ישנים ומבולגנים מהווים אטרקציה מתבקשת עבור נחשים. שם הם יכולים למצוא מזון בדמות עכברים וחולדות, פינה קרירה וחשוכה לנוח בה בשעות היום החמות ומקום מסתור מצוין מפני טורפים. הזמינו הדברת מכרסמים – אלה משמשים מזון לנחשים. הימצאותם בסביבת הבית תמשוך גם נחשים. ולבסוף – אמצו חתול או שניים! הם מרחיקים נחשים ביעילות רבה למדי והם ירחיקו מהחצר שלכם גם מזיקים אחרים.

 

מה יכול לגרום לנחש להכיש?

ארס הנחשים נועד להגן עליהם מפני טורפים שונים וגם לעזור להם לשתק את הטרף שלהם אחרי התפיסה. הם עלולים להכיש בני אדם אם הם מרגישים מאוימים – אם למשל נתקלתם בהם במפתיע הם יכולים להיבהל ולהכיש לצורך התגוננות. בדיוק משום כך אסור בתכלית האיסור לנסות ללכוד, או לפגוע בהם – אם הם יחושו באיום הם ינסו להכיש. למעשה, נחשים מפחדים מבני אדם ומשתדלים להתרחק מסביבת בני אדם ככל האפשר, אך כאשר אזורי המחיה הטבעיים שלהם מידלדלים בעקבות פיתוח ובניה, הם לפעמים נותרים ללא אפשרות בחירה אחרת ומגיעים לסביבה מיושבת.

הכשת נחש

 

מטיילים בתל אביב והסביבה? כך תשמרו מפני מפגש עם נחש

טיול בטבע משמעו לעיתים כניסה לשטח הפרטי של נחשים ולכן חשוב מאוד לנקוט באמצעי זהירות שיגנו עליכם במקרה של מפגש עם נחש ארסי:

  • צאו לצעידה תמיד עם נעליים סגורות, במיוחד באזורים בהם יש צמחיה גבוהה ועבותה
  • נחשים נוהגים לפעמים לשהות על ענפי עצים ולכן חשוב לבדוק את העץ לפני שמתיישבים תחתיו לנוח.
  • נחשים נוהגים להסתתר מתחת, או בין לסלעים, בתוך מחילות ונקיקים, בורות ואפילו חפצים שהושלכו בטבע. לכן יש להימנע מהרמה והזזה של סלעים גדולים, הכנסת ידיים לפתחים שונים וכן הלאה.
  • הקפידו לסגור היטב תיקים ושקיות, כדי שנחשים לא ייכנסו לתוכם מבלי שתשימו לב.

 

לכידת נחשים בתל אביב היא בעל מקצוע לכל דבר. לכידת נחשים בישראל צריכים לקבל היתר והכשרה מתאימה מרשות הטבע והגנים (רט"ג).לוכד שאין ברשותו מסמכים מתאימים עלול להיות בלתי מקצועי, מה שעלול לסכן אותו ואת יתר האנשים בסביבה.

אם נתקלתם בנחש בסביבת המגורים, או העבודה שלכם – תזמינו עוד היום הדברה ירוקה אל תהססו ואל תתמהמהו – התקשרו אלינו מיד ונשמח להגיע ולטפל עבורכם בבעיה. אז איך מוצאים לוכד נחשים מוסמך ומורשה? ולמה בכלל צריך להזמין לכידת נחשים?

לכידת נחשים

למה צריך להזמין לכידת נחשים בתל אביב?

נחשים הם בעלי חיים מסוכנים. על כך אין ויכוח. יחד עם זאת, לא כולם מסוכנים ויתרה מכך – נחשים בישראל הם בעלי חיים מוגנים ואסור לפגוע בהם. ראשית, נחשים לוקחים חלק חשוב בשמירה על המאזן האקולוגי בכל סביבה בה הם חיים. הם טורפים ולכן הם אחראים על הדברת מזיקים טבעית ויעילה, בעיקר בסביבה הטבעית, שבה בני אדם לא משתמשים בחומרי הדברה למשל.

שנית, זיהוי נחשים, הבחנה בין נחש ארסי לנחש שאינו ארסי וכן הכרת כללי הזהירות ואמצעי הבטיחות הנדרשים בעת טיפול בנחשים, הם ידע שנמצא רק בידי אנשים שעברו הכשרה מתאימה. כמו שלא תעזו לאכול פטריה שמצאתם בשדה, כי היא עלולה להיות רעילה ומסוכנת, כך לא תנסו לגעת, או להתמודד בכוחות עצמכם עם נחש בלתי מזוהה, שעלול להיות ארסי ולהכיש אתכם.

לכן חשוב להזמין לוכד נחשים מוסמך ומקצועי, אם נתקלתם בנחש בסביבת המגורים, או העבודה שלכם.

 

איפה מוצאים לכידת נחשים בתל אביב?

כדי למצוא לוכד נחשים מוסמך ומורשה, תוכלו להיכנס לאתר של רשות הטבע והגנים. שם תמצאו רשימה מלאה של כל לוכד מוסמך ומורשה ברחבי הארץ, כך שגם לוכדי נחשים בתל אביב יופיעו ברשימה.

נָחָשׁ

 

מה עושים אם פוגשים נחש?

בין אם אתם בטבע, בבית, או במקום העבודה ונתקלתם בנחש, יש כמה כללי התנהגות מאוד ברורים, המיועדים להגן עליכם מפני הכשה ולאפשר לנחש להתרחק בבטחה למקום שבו לא יפגוש בני אדם. אסור לנסות לגעת, או ללכוד בכוחות עצמכם את הנחש בשום אופן.

אם גיליתם אותו בתוך הבית, או בתוך מקום סגור אחר – פתחו לרווחה את הדלת והתרחקו מהנחש ומדרכי הגישה ממנו אל הדלת – קיים סיכוי טוב שהוא יעדיף לצאת. הזמינו מיד לוכד נחשים, שיתפוס את הנחש, גם אם הוא כבר יצא מהבית וירחיק אותו לסביבה בטוחה לצמיתות. הימנעו מתנועות חדות בקרבת הנחש, כדי לא לגרום לו להרגיש מאוים.

תנועה מהירה וזיהוי חום גופכם עלולים לגרום לנחש להרגיש מאוים ולנסות להכיש. צלמו את הנחש, כדי לאפשר ללוכד נחשים לזהות את מין הנחש, אם הוא הצליח לברוח ולהסתתר עד שהגיע הלוכד, או חלילה במקרה של הכשה – זיהוי ודאי של מין הנחש יקל על הטיפול. במקרה של הכשה יש להתקשר מיד לשירותי החירום ולהתפנות מיידית לבית החולים.

חשוב לשמור על קור רוח ככל האפשר. רצוי לקרר את אזור ההכשה עם קרח, כדי להאט את זרימת הדם והתפשטות הארס בגוף. אסור לשים חוסם עורקים בכוחות עצמכם, או לנסות למצוץ החוצה את הארס. פעולות אלה עלולות לסכן חיים.

חשוב לשמור על אווירה רגועה ככל האפשר, להימנע מתנועות מיותרות – כדי לא להאיץ את זרימת הדם ולהמתין לאמבולנס. בנוסף – יש להציג את תמונת הנחש בבית החולים כדי שינסו לזהות אותו ואת הנסיוב המתאים לטיפול בהכשה.

 

למה נחשים מתקרבים לבני אדם בתל אביב?

בניגוד למה שנהוג לחשוב, נחשים לא פועלים מתוך ערמומיות ורשעות, אלא מתוך צורך קיומי בלבד. אם אתם גרים בשכונה חדשה בתל אביב, אתם ודאי יודעים שלפני שגרתם בה, הייתה זו סביבת מחיה טבעית לבעלי חיים רבים, ביניהם נחשים. הנחשים מחפשים מקומות חדשים לגור בהם ולפעמים בניה ופיתוח בסביבת המחייה המקורית שלהם דוחקת אותם אל אזורים מיושבים, שם הם מחפשים מזון ומחסה.

נָחָשׁ

 

איך להימנע ממפגש עם נחשים בתל אביב?

בעיקר אם אתם מתגוררים באזור פחות עירוני ויותר קרוב לטבע, או מטיילים בטבע, חשוב לנקוט כללי זהירות פשוטים: לא להזיז אבנים גדולות, להימנע משיטוט באזור בשעות החשיכה, להימנע משיטוט באזורים עם צמחייה צפופה, שם יכולים להסתתר נחשים, לדאוג לאטימה של מחסנים, מרתפים ופתחי ביוב, כדי למנוע מנחשים אפשרות להיכנס ולהשתקע בקרבתכם.

 

אילו מיני נחשים פעילים במיוחד בתל אביב?

הנחשים הפעילים ביותר ברחבי ישראל וגם בתל אביב הם זעמן וצפע. זעמן אינו נחש ארסי. הוא נוהג אף לתקוף נחשי צפע ולהרחיק אותם מסביבת המחיה שלו, כך שאם יש לכם זעמן בחצר – כדאי להשאיר אותו שם (כמובן רק אחרי שתזמינו לכידת נחשים ותוודאו שמדובר בזעמן ולא בנחש ארסי). בניגוד לזעמן, נחש צפע הוא ארסי ומסוכן ביותר – הכשה שלו יכולה לגרום למוות וחשוב להימנע ממגע איתו בכל מחיר.

 

לוכד נחשים בתל אביב – מכיר את הנחשים מקרוב

הנחשים מתחילים את תקופת הפעילות שלהם באביב. עונת השיא שלהם היא הקיץ, שבו הם פעילים בשעות הלילה ואילו בשעות היום הם מחפשים מקומות קרירים ונוחים לנוח בהם לקראת הלילה הבא. בטבע הם מעדיפים לישון במחילות מתחת לאדמה ואילו בסביבה אנושית הם יחפשו מקומות קרירים, מבודדים וחשוכים כמו מחסנים, מרתפים, או סתם ערימה של ציוד המונחת ללא שימוש על הדשא בחצר.

בישראל הם פעילים במיוחד באזורים מדבריים, אבל לא אחת הופיעו בחדשות מקרים של הכשת נחש צפע דווקא באזור הכנרת למשל, או בחלקים אחרים של הארץ והתגלו נחשים בתוך בתים בערים במרכז הארץ, ביניהן גם כפר סבא למשל. בכל מקרה, ככל שאזור המגורים שלכם קרוב יותר לטבע, על גבול שכונת מגורים, בישוב כפרי, או אפילו אם יש לכם גינה עם צמחיה פרועה ולא מטופלת, יש סיכוי גבוה יותר להיתקל בנחשים.

נָחָשׁ

 

לכידת נחשים בתל אביב – סיכום

לכידת נחשים בתל אביב היא עניין למקצוענים בלבד. כל ניסיון לטפל בנחש בכוחות עצמכם עלול להיות מסוכן מאוד ואף לא חוקי. שמרו על סביבת המגורים שלכם באמצעות פינוי הגינה מצמחיה מיותרת, פינוי החצר מגרוטאות ואשפה, אטימת פתחים במחסנים ובביוב ואם נחש בכל זאת הגיע – קראו מיד ללוכד נחשים מקצועי.

הזמנת לוכד נחשים בתל אביב היא פעולה הכרחית בכל מקרה של היתקלות עם נחש. בין אם הוא קרוב, או רחוק, בין אם הצלחתם לזהות את מין הנחש ובין אם לא – אל תיקחו סיכון, אל תזניחו ואל תנסו להתמודד איתו בכוחות עצמכם. לוכד נחשים בתל אביב מורשה, מוסמך, מקצועי ומיומן הוא הכתובת בשבילכם.

שאלות ותשובות

לא. מטרתו הראשונה תהיה ללכוד את הנחש ולא להרוג אותו. משתמשים בחומרי הדברה רעילים בעיקר כשרוצים להשמיד אוכלוסיות של מזיקים. ישנה הדברה ירוקה, הדברה בטוחה יחסית שפועלת על חומרים ידידותיים לסביבה אך עדיין רעילים במידה מועטה.
כל מקרה לגופו. ברוב המקרים תוכלו לחפש בגוגל את סוג המזיקים והמילה הדברה וכך תגיעו לתוצאות רלוונטיות. לחלופין תוכלו ליצור איתו קשר ונפנה אתכם לגורם הרלוונטי במידה ולא נוכל לענות על הצורך שלכם.
מה היה לנו עד עכשיו?