הדברת פשפש המיטה בתל אביב

מחפשים שירותי הדברת פשפש המיטה בתל אביב? באתר שלנו תמצאו את המדבירים המומלצים והמקצועיים ביותר, משלבים אמינות וניסיון, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מדביר עכשיו:

✔️ הדברת פשפש המיטה בתל אביב

✔️ התחייבות להצלחה מלאה בכל סוגי ההדברות

✔️ הדברת כל סוגי המזיקים

✔️ מדביר מוסמך בעל רישיון

✔️ מעל 10 שנות ניסיון בתחום ההדברות

✔️ הדברה ירוקה ולא מזיקה לסביבה

 

פשפש המיטה הוא אחד המזיקים הקשים ביותר לטיפול מבין כל המזיקים שאפשר למצוא בתוך הבית והוא נפוץ במיוחד דווקא באכסניות, בתי מלון, פנימיות ועוד. הם מתרבים במהירות, מקימים אזורי דגירה בתוך המיטות שלכם וממתינים בסבלנות לבוא הלילה – אז יוכלו לעקוץ אתכם ללא הפרעה. סובלים מפלישה של פשפש המיטה? התקשרו אלינו בהקדם וקבלו מענה מהיר ומקצועי של הדברת מזיקים או הדברת פשפש המיטה בתל אביב.

 

כל השאלות הקשות על פשפש המיטה בתל אביב

אם נתקלתם כבר בעבר בפשפש המיטה, אתם ודאי יודעים שזהו חרק מציק במיוחד, עוקץ, משאיר סימנים כואבים ומגרדים, אבל כמעט בלתי נראה ובלתי ניתן להדברה. אז איך בכל זאת מדבירים את פשפש המיטה בתל אביב? מאין הוא מגיע? איך תזהו אם יש לכם פשפשי מיטה בבית, או במקום העבודה בתל אביב? ואיך אפשר להיפטר ממנו – עם או בלי הדברה?

 

לא נעים להכיר את פשפש המיטה בתל אביב

קצת מידע מעניין על פשפש המיטה בתל אביב והדברתו:

איך הוא נראה? פשפש המיטה הוא חרק קטנטן, כמעט בלתי נראה, בצבע חום עד אדום-שחור (לאחר מציצת דם צבעו מתכהה).
תזונה ופעילות פשפש המיטה ניזון מדם של בני אדם, פעיל בלילה בלבד, אז כולם ישנים, כך אפשר לעקוץ ללא הפרעה. פשפש המיטה קטן מאוד ולכן קשה מאוד לאתר את מקור העקיצות.
איפה הם נמצאים? הפשפשים גם מסתתרים כל היום בין קפלי המזרון וחיבורים בשלד המיטה, שקעי חשמל, קפלי בגדים, שטיחים, ספות, ארונות ועוד.
יכולות ההישרדות בנוסף לכל הקשיים, הגרועה מכל היא יכולת ההישרדות המדהימה של החרק הקטן – הוא יכול לשרוד בתל אביב עד שנה שלמה ללא מזון, מה שאומר שהוא יכול להחליט להסתתר עד שתפוג השפעת ההדברה לבית ולחזור בשעת כושר.
רבייה הנקבה מטילה כ-300 ביצים במהלך חייה, עליהן רוב חומרי ההדברה אינם משפיעים. משמעות הדבר היא כי הביצים יכולות לבקוע לאחר ביצוע הדברה ולהתחיל מעגל חיים חדש של אוכלוסיית פשפשי מיטה טרייה ומלאת אנרגיות.
נחמה קטנה בכל הנוגע לפשפש המיטה – הוא אינו מעביר מחלות ולכן לפחות אינו מהווה סכנה עבור בני הבית. ניתן להזמין שירות של הדברת פשפש המיטה בתל אביב מאיתנו בכל יום ובכל שעה.

הדברת פשפש המיטה

איך פשפש המיטה יכול להיכנס אליכם הביתה?

פשפש המיטה נוהג להתרבות במקומות מוזנחים ומלוכלכים בתל אביב, כך שאם החלטתם ללון באכסנייה ישנה ומוזנחת, או בשטח ואפילו במלון יוקרה, אם צוות המלון אינו מודע למפגע ולכן לא טיפל בו, ייתכן מאוד שתביאו אתכם הביתה את פשפש המיטה בתיקים, על הבגדים, ובמקומות נוספים. ברגע שגיליתם את פשפש המיטה אצלכם בבית, אל תהססו והתקשרו לקבל הדברת פשפש המיטה בתל אביב.

גם אם החלטתם לקנות מזרון משומש, שמיכות חורף, להביא הביתה שטיח ישן, או אפילו עם הכביסה של הבן מהצבא, אתם עלולים לקבל נוסעים סמויים שיכנסו אליכם הביתה ומיד יתחילו לחפש מזון. אם אתם גרים בבניין משותף בתל אביב, מספיק שאחד השכנים סובל מהתפשטות של פשפש המיטה, כדי שהמזיק הקטן יגיע גם לתשתית החשמל של הבניין ועד אליכם הביתה.

 

כך תזהו פלישה של פשפש המיטה בתל אביב

הדרך הוודאית ביותר לזהות התפשטות של פשפש המיטה בתל אביב היא זיהוי עקיצות הפשפש שמופיעות על הגוף. סימן ראשון הוא כי העקיצות מופיעות רק בלילה כשאתם ישנים, כי פשפש המיטה אינו פעיל בשום שעה ובשום מקום אחר – חוץ מהמיטה שלכם בשעות הלילה. שנית, שימו לב לפיזור העקיצות על פני הגוף – פשפש המיטה, בניגוד לחרקים אחרים, עוקץ בעיקר בבטן ובגב, בצורה מרוכזת, כך שתראו מקבץ של עקיצות קטנות במקום אחד.

פשפש המיטה בתל אביב, גם משאיר אחריו סימני דם אדומים וגם כתמי צואה קטנים בצבע חום, או שחור על הסדין שלכם. כדי לוודא שזהו אכן מקור הבעיה, תוכלו להרים את המזרון ולחפש תחתיו את היצורים הזעירים, או להזמין מדביר פשפש המיטה בתל אביב שיאתר את מקור הבעיה ויטפל בה.

 

האם אפשר להדביר את פשפש המיטה בכוחות עצמכם?

ריסוס לבית תמיד יעזור ובנוסף אפשר בהחלט לנסות להיפטר בכוחות עצמכם מפשפש המיטה בתל אביב, אם אתם רוצים לחסוך בעלויות ההדברה ויש לכם את האנרגיות הנדרשות לצורך הטיפול. אם החלטתם לקחת על עצמכם את הטיפול בבעיה, תוכלו להתנחם בכך שטיפול מהיר ללא דיחוי יקל על ההדברה, כי סביר להניח שהפשפשים נמצאים רק בחדר אחד בבית.

  • הכניסו את כל המצעים והבגדים שלכם לכביסה בטמפרטורה גבוהה, או למייבש בטמפרטורה של 70 מעלות לפחות.
  • נקו כל פינה בבית, שפשפש המיטה עשוי להתמקם בה, ביסודיות בעזרת אקונומיקה. אלה יכולים להיות שקעי חשמל עם סימנים חשודים המעידים על הימצאות פשפשים, גופי המיטות, רצפה ועוד.
  • אם המצב חמור מאוד, תצטרכו להחליף את המיטה.
  • הפעילו שואב אבק ושאבו היטב כל פינה בבית. את הלכלוך שאספתם יש לזרוק לתוך שקית, עם מעט חומר הדברה, או אקונומיקה, לסגור היטב ולזרוק מחוץ לבית.

מדביר פשפש המיטה

שיטות מקצועיות להדברת פשפש המיטה בתל אביב

מדביר מקצועי שתזמינו לחיסול הבעיה בתל אביב, יוכל להשתמש בכמה שיטות שונות. לרוב רצוי לשלב בין כמה שיטות ולחזור על הטיפול לאחר כשבועיים.

  1. איתור ריכוזים של פשפש המיטה ברחבי הבית.
  2. חימום החדרים הנגועים לטמפרטורה של 70 מעלות ומעלה.
  3. שימוש בקיטור בטמפרטורות גבוהות מאוד, להשמדת כל שלבי ההתפתחות של פשפש המיטה.
  4. שימוש בשואב אבק לניקוי החדרים הנגועים.
  5. הגנה עם המזרונים מפני פלישה חוזרת של פשפש המיטה על ידי שימוש בעטיפה מיוחדת למזרן, המבטיחה 100 אחוז הגנה מפני המזיקים.
  6. ריסוס – ריסוס בחומר הדברה מיוחד של כל הקירות והמרצפות בחדר הנגוע.
  7. הצבת מלכודות ניטור – לאחר שנעשו כל פעולות ההדברה, נהוג להציב מתחת למיטות בחדר מלכודות דבק שתפקידן ללכוד פשפשי מיטה. כך המדביר יכול לשוב לאחר פרק זמן קבוע מראש ולבדוק אם יש עדיין פשפשים פעילים בבית.
  8. טיפול חוזר – בהתאם לצורך.

 

לסיכום

פשפש המיטה הוא החרק שאתם לא רוצים להכיר. הוא עוקץ, טורדני, מציק וקשה מאוד להיפטר ממנו. אם אתם חושבים שפשפש המיטה פלש אליכם הביתה, אל תהססו – מהרו להזמין הדברה מקצועית ולחסל את הנגע לתמיד.

שאלות ותשובות

כן! נצטרך למצוא את המקום בו ריכוז הפשפשים הוא הגבוה ביותר. זו עבודה שהמדביר עושה, צרו איתנו קשר ונדריך אתכם בהתאם למצב שלכם היום.
פשפש המיטה הוא אחד המזיקים הקשוחים שאנחנו מכירים, הוא יכול לחיות גם בטמפרטורה של 60 מעלות! לכן הדרך הבטוחה ביותר היא להתייעץ עם מדביר ולהבין מהן הפעולות שיש לבצע.
מה היה לנו עד עכשיו?