הדברה ירוקה בשעלבים

מחפשים הדברה ירוקה בשעלבים? באתר שלנו תמצאו את המדבירים המומלצים והמקצועיים ביותר, משלבים אמינות וניסיון, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מדביר עכשיו:

מדבירון
ירון שלום

מדבירון

נבדק לאחרונה 25.02.2024
4.82
532
חוות דעת
התמחויות: חומרים ללא ריח, ללא פינוי והצאת כלים , שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים לבית, לגינה, לעסקים, למוסדות ומפעלים , חומרי ההדברה מאושרים ע"י משרד הבריאות , מחלקה מיוחדת לניקיון ופוליש , לבעלי כלבים וחתולים - טיפול נגד קרציות ופרעושים , אנו עושים הדברה באמינות, באדיבות ובמקצועיות
שמעון הדברות
שמעון אביגזר

שמעון הדברות

נבדק לאחרונה 19.02.2024
4.97
73
חוות דעת
התמחויות: הדברת תיקנים לרבות תיקן גרמני , הדברת כל סוגי הנמלים , הדברת נמלת האש האדומה , הדברת מכרסמים , לוכד נחשים , הדברת פשפש המיטה , הדברת פרעושים , הדברת צרעות , הדברת חרקי מזון וחרקי עץ , בעל רישיון לירי ביונים במפעלים
ביוטופ הדברות
דודו חזוט

ביוטופ הדברות

נבדק לאחרונה 25.02.2024
4.95
185
חוות דעת
התמחויות: הדברת כל סוגי התיקנים , הדברת כל סוגי הנמלים , הדברת כל סוגי הקרציות , חיסול פשפש המיטה טרמיטים ופרעושים , הדברת חולדות ועכברים עם חומרים שמאושרים לפי החוק , שירות לפרטים, עסקים, מוסדות ועיריות
שוקר הדברות
ניר שוכר

שוקר הדברות

נבדק לאחרונה 26.02.2024
4.96
45
חוות דעת
התמחויות: הדברת דירות , הדברת תיקנים , הדברת צרעות , הדברת חולדות , ללא טרמיטים , ללא פשפש מיטה , ללא נחשים , עמידה בזמנים , אחריות על כל עבודה
שמעון פילהבר
שמעון פילהבר

שמעון פילהבר

נבדק לאחרונה 18.02.2024
4.98
90
חוות דעת
התמחויות: לכידת נחשים , הדברת כל סוגי המזיקים , ניסיון עשיר בתחום , אחריות מלאה על כל עבודה , שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה , הדברת תיקנים, פרעושים ופשפש מיטה , לכידת מכרסמים , עמידה בלוחות זמנים , הדברת נמלת האש , רישיון להדברת מבנים ושטח פתוח
תמר הדברות
אביתר לוי

תמר הדברות

נבדק לאחרונה 20.02.2024
4.99
135
חוות דעת
התמחויות: רישיון שטח שטח פתוח* רישיון לכל סוגי החרקים *  , שירות לבתים פרטיים משרדים, ומוסדות , מומחה בטיפול פשפש המיטה, טרמיטים, נמלת האש, דבורת הדבש, תהלוכן האורן, ג`וקים, נמלים, קרציות, דבורים וצרעות, פרעושים , מחירים הוגנים ויחס אישי , עמידה בלוחות זמנים , אחריות על כל עבודה
דן הדברות
דני רוגובין

דן הדברות

נבדק לאחרונה 20.02.2024
4.89
35
חוות דעת
התמחויות: טיפול כל סוגי המזיקים , נמלים , תיקנים , פשפשים , פרעושים , נמלת האש , מכרסמים , קרציות , ללא הרחקת יונים , עמידה בזמנים ושירות מהיר ומקצועי
קליין שמעון הדברות
שמעון קליין

קליין שמעון הדברות

נבדק לאחרונה 14.02.2024
4.96
170
חוות דעת
התמחויות: הדברת נמלים , הדברת תיקן גרמני , הדברת תיקן אמריקאי , הדברת גו`קים , הדברת עכברים , הדברת חולדות , חומרים ידידותיים לסביבה , לפרטיים, מוסדות, עסקים ומשרדים
נ.ג.נ הדברות
רוני קורדובה

נ.ג.נ הדברות

נבדק לאחרונה 21.02.2024
4.88
32
חוות דעת
התמחויות: הדברת כל סוגי החרקים , תיקן גרמני אמריקאי , פרעושים וקרציות וכיני יונים , נמלת האש , הרחקת יונים בדוקרנים , הדברת טרמיטים , דג הכסף
kb הדברות
יעקב בוסקילה

kb הדברות

נבדק לאחרונה 10.12.2023
4.97
37
חוות דעת
התמחויות: הדברת פרעושים , הדברת נמלת האש , זבובים , קרציות , תיקן גרמני ואמריקאי , דג הכסף , הדברת כל סוגי החרקים , אחריות בכתב על כל עבודה , מחירים נוחים לכל כיס , כל סוגי המכרסמים: עכברים וחולדות

✔️ הדברה ירוקה בשעלבים

✔️ התחייבות להצלחה מלאה בכל סוגי ההדברות

✔️ טכניקות הדברה חדישות ומתקדמות

✔️ מדביר מוסמך בעל רישיון המשרד להגנת הסביבה

✔️ מעל 10 שנות ניסיון בתחום ההדברות

✔️ הדברה אקולוגית ששומרת על הסביבה

 

מי מאיתנו שמכיר ויודע מהי הדברה כימית, שיטת ההדברה שהייתה הנפוצה ביותר עד לפני מספר שנים, ודאי יודע גם את חסרונותיה הרבים. אם כן על אף יעילותה הבלתי מעורערת, לא ניתן להטיל ספק ברמת הסכנה לסביבה שהיא מפיקה. ובכן בדיוק לשם כך, פותחה וממשיכה להתפתח בשנים האחרונות שיטת ההדברה הירוקה, אשר מטרתה להחליף את ההדברה הכימית בהדברה איכותית יותר לסביבה.

 

מה זה בכלל הדברה ירוקה בשעלבים?

בניגוד לשיטת ההדברה המוכרת והנפוצה עד כה, ההדברה הכימית, הדברה ירוקה, או כל הדברה ירוקה שהיא, אינה מזיקה כלל לסביבה בה היא מתבצעת. אך מהי בכלל הדברה ירוקה? ובכן הדברה ירוקה היא שיטת הדברה חדשה יחסית, אשר הולכת ומתפתחת במהלך השנים האחרונות. שיטת הדברה זו, ומכאן גם שמה, היא שיטה אשר פועלת על עקרונות ביולוגיים ללא שימוש בחומרים כימיים כלל, ועל כן גם ידידותית לסביבה, או במילים אחרות – "ירוקה".

הדברה ירוקה בשעלבים

מה זה בכלל הדברה ירוקה בשעלבים?

 

מתי נזדקק לעבודת הדברה ירוקה בשעלבים?

הצורך בשירותי הדברה ירוקה בשעלבים, בדומה לכל צורך אחר בהדברה, מתעורר כאשר מופיעים מזיקים כאלו ואחרים, אשר גורמים לנו לאי נוחות ברמה כזו אשר דורשת את סילוקם מאזור כלשהו. בנוסף לכך, ניתן לחלק את הצורך בשירותי ההדברה הירוקה, בהתאם למקרים ספציפיים יותר.

  1. שימוש בהדברה ירוקה לצורך הדברות מזיקים בבתים לרבות הדברות במטבח ובחדרי שינה.
  2. שימוש בהדברה ירוקה עבור הדברת מזיקים בגנים ציבוריים ובחצרות של בניינים. צורך בהדברה זו נובע בדרך כלל עבור מקקים ומכרסמים שונים.
  3. שימוש בהדברה ירוקה עבור הדברת מכרסמים או נמלים במשרדי עבודה.

הדברה ירוקה בשעלבים

 

 

כנגד אילו מזיקים יעילה ההדברה הירוקה?

אף על פי שניתן לחשוב ההיפך בשל השימוש בחומרים אורגניים, הדברה ירוקה בשעלבים יעילה כנגד כל סוגי המזיקים בדיוק כמו הדברה כימית. אם כן, מהם אותם סוגי מזיקים אשר ההדברה המדוברת פועלת כנגדם?

הדברת מכרסמים קבוצת המכרסמים כוללת בעיקרה את החולדות והעכברים, וקיימות שיטות הדברה מיוחדות עבורם.
הדברת חרקים המזיקים אשר נכללים כחרקים, כוללים סוגים רבים של חיות, אך בעיקרם נמנים כמקקים, תיקנים, עכבישים, חיפושיות ועוד.
הדברת נמלים קבוצת הנמלים היא הקבוצה המאופיינת בהימצאותה במיוחד במקומות ביתיים לרבות המטבח. זאת כמובן בשל סוכרים ושאר מאכלים שונים המושכים נמלים.
הדברת מעופפים המזיקים המעופפים כגון יתושים וזבובים, יכולים להיכלל במגוון קבוצות שונות לרבות קבוצת החרקים. עם זאת, קיימים מעופפים אחרים לרבות יונים, אשר נחשבים מזיקים מעופפים בלבד.

הדברה ירוקה

אילו דרכים קיימות לביצוע הדברה ירוקה בשעלבים?

תהליך הדברה ירוקה יכול להתבצע בשתי דרכים עיקריות, על אף העובדה כי מדובר בשיטת הדברה עיקרית. למעשה, ההדברה הירוקה היא שם כולל לכלל שיטות ההדברה הטבעיות, אשר מבוססות על עקרונות "ירוקים".

הדברה אורגנית באמצעות חומרי הדברה אחת השיטות לביצוע הדברה ירוקה, היא הדברה אורגנית בעזרת חומרי הדברה. האפיון הירוק בהדברה זו, נובע מהעובדה שחומרי ההדברה אינם מערבים חומרים כימיים כלל. למעשה, חומרי ההדברה נוצרים על בסיס עקרונות ביולוגיים ותכונות המזיקים השונים, ובכך מרחיקים את המזיקים מבלי לגרום להם נזק אמיתי, אלא רק לדחות אותם.
הדברה ביולוגית שיטת הדברה ירוקה נוספת היא ההדברה הביולוגית. הדברה זו למעשה, פועלת בעיקרה על עיקרון שרשרת המזון. הדרך שבה שיטה זו פועלת, מביא לידי ביטוי את העובדה שלכל יצור חי, גם למזיקים הקטנים ביותר, קיים יצור חי אחר, אשר יכול להיות ניזון מהם. כך למעשה, לא מעורב בסיפור חומר כימי כלשהו, אלא "הטבע עושה את שלו".

 

כיצד מתבצעת ההדברה הירוקה בפועל?

כאמור, הדברה עם חומרי הדברה אורגניים והדברה ביולוגית, הינם שיטות ודרכים בעזרתן הדברה ירוקה באה לידי ביטוי. אך עם זאת, נשאלת השאלה כיצד מבצעים בפועל את תהליך ההדברה עצמו? ובכן התשובה לכך מחולקת לשני חלקים.

חלק א' – הכרת שטח ההדברה והצורך הנתון השלב הראשון בתהליכי ההדברה הירוקה השונים, כלומר עבור כל שיטות ההדברה הירוקה, הוא שלב ההכרה של הצורך הנתון בהדברה. שלב זה אפוא, כולל את ההיכרות של המדביר עם הצורך של הלקוח לרבות סוג המזיקים אשר מהווים מטרד וכן האזור המוטרד. שלב זה אם כך, נועד עבור תכנון ההדברה לרבות שיטת ההדברה, הדרושה לצורך הרחקה יעילה של המזיקים.
חלק ב' – הדברה ירוקה השלב השני בתהליך, הוא כמובן ביצוע ההדברה עצמה. ביצוע ההדברה מתבצע במקביל לתכנית עבודה כזו או אחרת שבנה לעצמו המדביר. זאת על מנת שיוכל לבצע את ההדברה הדרושה בצורה היעילה, המקצועית והבטוחה ביותר.

הדברה ירוקה בשעלבים

הדברה ירוקה – מה היתרונות בכך?

לאחר שהבנו בצורה כמעט מושלמת מהי הדברה ירוקה בשעלבים, מתי נזדקק לה, כיצד היא פעולת, באילו שיטות וכו', ודאי נרצה לשמוע למה בכלל הדברה זו עדיפה על פני דרכי הדברה אחרים. אם כן, לפניכם מספר יתרונות שיש להדברה הירוקה:

בריאות אחד היתרונות הבולטים של הדברה ירוקה הוא העובדה כי הדברה זו אינה מזיקה לבריאות שלנו. בין אם מדובר על הדברה לבית, ואז שאיפת חומרי הדברה כימיים מסוכנים, ובין אם מדובר על הדברת שדות חקלאיים, ובמקרים אלו הדברה כימית נכנסת למאכלים שלנו.
איכות לסביבה יתרון בולט נוסף, ואולי מדובר ביתרון הגדול ביותר, הוא רמת הידידותיות של ההדברה הירוקה כלפי הסביבה. מאחר שלא מדובר בחומרים כימיים, אזור ההדברה אינו נהרס ומורעל, כמו בהדברה כימית.
מוסר יתרון נוסף של הדברה ירוקה הוא הערך המוסף של הדברה זו – המוסר. כאמור, הדברה ירוקה אינה הורגת את המזיקים בצורה אכזרית, ובמקרים הקשים, המזיקים מסולקים כדרך הטבע.

 

האם להדברה ירוקה בשעלבים יש חסרונות?

כמו בכל תחום אחר בחיים, גם לתהליכי הדברה ירוקה יש חסרונות לצד היתרונות. ובכן, במקרה זה, ניתן למנות שני חסרונות עיקריים. ראשית, הדברה ירוקה גובה מחיר כספי רב יותר ביחס להדברה כימית. זאת בשל תהליך הייצור הדורש חומרים מעט יותר יקרים מאשר חומרים כימיים סינטטיים. שנית, תהליך הדברה ירוקה בשעלבים מחזיק מעמד לתקופה קצרה יותר בשל העובדה כי מדובר בחומרים מתכלים שאינם מזיקים.

הדברה ירוקה בשעלבים

 

כמה תעלה לי הדברה ירוקה בשעלבים?

מחיר הדברה ירוקה הוא גורם בר שינוי בחבילת ההדברה מסוג זה. זאת, בעיקר מאחר שכל צורך בהדברה ירוקה, דורש כמות שונה של חומרי הדברה וכן דורש אופן טיפול שונה, ובהתאם חומרי הדברה שונים. אם כך, לא ניתן לנקוב מחיר עבור שירותי הדברה ירוקה, אך ניתן לומר שהמחירים ההתחלתיים של שירות זה נעים סביב 200 ש"ח בממוצע.

 

הדברה ירוקה – כדאי או לא כדאי?

בשורה התחתונה נשאלת השאלה הגדולה מכולם – האם כדאי לעשות שימוש בהדברה ירוקה או לא, האם הדברה ירוקה היא שיטת ההדברה הטובה ביותר? ובכן התשובה לכך אינה חד משמעית, ואולי אף סובייקטיבית.

מה שכן ניתן לומר, הוא שאם אתם מעוניינים לשמור על הסביבה שלנו, ובה בעת לשמור גם על בריאותכם האישית ובריאות הסובבים אתכם, הדברה ירוקה כנגד כל מזיק באשר הוא, תהווה עבורכם את הפתרון המושלם, ורב משקל היתרונות שבעניין על פני החסרונות.

הדברות ירוקות

מחירון שירותי הדברה ירוקה בשעלבים

סוג ההדברה מחיר
הדברה ירוקה בשעלבים החל מ – 200₪
הדברה נגד נמלים החל מ – 250₪
הדברת דירת קרקע החל מ – 350₪
הדברת פרעושים החל מ – 350₪
הדברת פשפש המיטה החל מ – 600₪
הדברת תיקן גרמני החל מ – 250₪
הדברת מכרסמים החל מ – 350₪
הדברת נמלת האש החל מ – 350₪
הדברה נגד מקקים החל מ – 250₪

 

שאלות ותשובות

הדברה אורגנית באמצעות חומרי הדברה או הדברה ביולוגית.
השלב הראשון בתהליך ההדברה ירוקה הוא הכרת הצורך של הלקוח, הכרת המקום הנגוע וסוג הנחש. בהתאם לכך המדביר יכין אותכם.
מה היה לנו עד עכשיו?