הדברת מכרסמים בשעלבים

מחפשים הדברת מכרסמים בשעלבים? באתר שלנו תמצאו את המדבירים המומלצים והמקצועיים ביותר, משלבים אמינות וניסיון, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מדביר עכשיו:

✔️ הדברת מכרסמים בשעלבים

✔️ התחייבות להצלחה מלאה בהדברת מכרסמים בשעלבים

✔️ שירותים בכל הארץ

✔️ אחריות בכתב על העבודה

✔️ מעל 10 שנות ניסיון בתחום הדברת מכרסמים בשעלבים

✔️ תעודת אחריות עם סיום העבודה

 

בישראל קיימים שני מינים עיקריים של מכרסמים, המהווים מטרד ואף סכנה, פולשים לבתים וגורמים נזקים שונים. אלה העכברים והחולדות, שנכנסים לבתים כדי למצוא מקורות מזון, למצוא מחסה ולהתרבות. נוכחותם בכלבית היא בלתי רצויה, בלתי נעימה ואף מאיימת ולכן, אם יש לכם צורך בהדברת עכברים, או בהדברת חולדות, אתם ודאי יודעים עם מי ליצור קשר כדי להיפטר מהם במהירות האפשרית.

אם אתם זקוקים למדביר מוסמך ומורשה בהדברה של מכרסמים בבית בשעלבים – אנחנו הכתובת שלכם. התקשרו בהקדם והזמינו מדביר, שיגיע לטפל בבעיה במהירות וביעילות.

 

למה חשוב להדביר מכרסמים בשעלבים?

עכברים וחולדות נכנסים לארונות המטבח ומכרסמים בעזרת השיניים החדות שלהם את קופסאות המזון כדי להגיע למזון, מזהמים את המזון, משאירים גללים בתוך הארון וברחבי המטבח, אבל זה לא הכל.

מכרסמים ביתיים מוצאים את דרכם לפינות נסתרות ברחבי הבית, מכרסמים את כבלי החשמל, כמו גם חפצים שונים הנקרים בדרכם, לפעמים כדי להשביע את רעבונם, או כדי ליצור לעצמם חלל פנוי לקינון. כך, או כך – הם גורמים לנזקים משמעותיים ברחבי הבית. בנוסף, הם גם מטילים אימה על רוב האנשים ויש לכך סיבה טובה.

מדביר מכרסמים

סכנות הנובעות מהימצאות מכרסמים בשעלבים

מכרסמים כמו חולדות ועכברים עלולים לנשוך בני אדם במצבים שונים ובמקרים קיצוניים אף לפגוע במידה קשה בחסרי ישע. יחד עם הפגיעה הקשה כשלעצמה, בתוך הפה של החולדה קיימים חיידקים ומזהמים מסוגים שונים ולכן היא נחשבת מסוכנת כמעט כמו הכשה של נחש.

בין המחלות הקשות שנשיכת חולדות יכולה להעביר, אפשר למצוא מחלות קשות ועתיקות, כמו דבר. מגע ישיר עם פרעושים בהם נגועות החולדות עלולה להעביר מחלות קשות כמו טיפוס וכן הלאה.

 

מדוע קשה להדביר מכרסמים בשעלבים?

הדברת מכרסמים בשעלבים עשויה להיות פעולה מורכבת מאוד, פשוט כי חולדות הן בעלי חיים חכמים מאוד, בעלי תושייה ויכולת הישרדות גבוהה מאוד.

בנוסף, מכרסמים הם פעילי לילה ולכן קשה לאתר את מקום הקינון שלהם ואת המקומות אליהם הם נוהגים להגיע באופן קבוע, כל שכן ללכוד אותם.

לכן, כדי להדביר בהצלחה מכרסמים ביתיים, כמו חולדות ועכברים, חושב להכיר היטב את אורחות החיים שלהם, לרכוש ידע רב אודותם וניסיון רב בטיפול בהם.

כמו כן, חשוב לציין כי רק מדבירים מורשים ומוסמכים, בעלי היתר מיוחד עבור הדברה של מכרסמים ביתיים, יכולים לפעול באופן חוקי ובטוח כדי להדביר מכרסמים בסביבת המגורים של האדם.

 

שיטות שונות ללכידת מכרסמים בשעלבים

ניתן להרחיק מכרסמים ללא צורך בהדברה באמצעים שונים. היתרון בלכידה במקום הדברה הוא משמעותי, מכיוון שלכידה מאפשרת לטפל בבעיה בלי להשתמש בריסוס לבית או ברעלים מסוכנים לסביבה ולאדם וכן מאפשרת להימנע ממצב שבו חולדה, או עכבר מורעל מחפש מקום מסתור בתוך הבית, שם הוא מוצא את מותו, כאשר הפגר שלו נותר במקום המסתור, מדיף ריח נורא ומושך מזיקים שונים.

הדברת מכרסמים

לכידת מכרסמים בשעלבים באמצעות מלכודת

לצורך לכידת מכרסמים יש להכיר היטב את מקומות המסתור האהובים עליהם ולערוך חישובים מדויקים לגבי מסלולי התנועה שלהם ברחבי הבית בדרכם לחיפוש אחר מזון. בנוסף, יש לבחור את סוג המלכודת המתאים לסוג המכרסם, למקום בו הוא נמצא והעדפות של בעלי הבית, או העסק.

 

מלכודת קפיץ

מלכודת ותיקה מאוד, שהולכת ונעלמת בגלל האופן האכזרי בו היא פועלת, כאשר העכבר מגיע כדי לכרסם פיסת מזון והקפיץ נסגר בעוצמה על ראשו.

 

מלכודת דבק

סוג נוסף של מלכודת, שהולך ונעלם בגלל יעילות חלקית ביותר ומידה רבה של אכזריות, כאשר העכבר מגיע כדי לכרסם פיסת מזון ורגליו נדבקות אל המלכודת. כתוצאה, בגלל הלחץ והפחד, העכברים נוטים לכרסם את הרגל הדבוקה למלכודת וכך משתחררים.

 

מלכודות כלוב

זהו סוג המלכודת ההומני יחסית, שמתאים גם ללכידת חולדות, בתנאי שהוא בגודל המתאים. במלכודת כלוב, החולדה והעכבר נכנסים לתוך מיכל עם חורי אוורור, בתוכו נמצא מזון. כאשר הם מכרסמים את המזון הם מפעילים מנגנון שגורם לדלת הכלוב להיסגר מאחוריהם וכך הם נשארים בתוך המלכודת, ללא פגע, עד שמישהו מגיע כדי להעביר אותם למקום בטוח. הבעיה היחידה עם מלכודת כלוב היא שאם משתמשים במלכודת קטנה מדי, או לא מספיק חזקה, בעל החיים הלכוד בתוכה עלול להצליח לפתוח את הדלת ולברוח החוצה.

 

שימוש ברעלים נגד מכרסמים בשעלבים

שימוש ברעל נגד מכרסמים הוא שיטת הדברה שהולכת ונעלמת בגלל שורה ארוכה של חסרונות, ביניהם סכנה לאנשים, ילדים ובעלי חיים בסביבה שבה פיזרו את הרעל וכן יצירת מפגע סביבתי באופן עקיף. כאשר עכבר, או חולדה אוכלים את הרעל, הם לא מתים מיד, אלא חשים ברע והולכים לחפש מקום מסתור, שם הם מוצאים את מותם. לרוב, קשה מאוד עד בלתי אפשרי לאתר את הפגר, שכן הוא קטן מאוד ומוסתר היטב.

כתוצאה, הפגר מתחיל להדיף ריח קשה וחזק, המהווה מפגע סביבתי חמור ואף מושך אליו מזיקים אחרים המחפשים את הפגר. לבסוף, גם חיות בר הניזונות מפגרים עלולות לנסות לאכול את הפגר ולסבול בעצמם מהרעלה קשה. משום כך, הרעלה של מכרסמים בשעלבים הפכה נדירה מאוד וכמעט שלא עושים בה כל שימוש יותר.

הדרך הבטוחה היחידה להשתמש ברעלים להדברת מזיקים היא בעזרת מדביר מוסמך ומורשה להדברה של מכרסמים בסביבה ביתית, או לחילופים בסביבה חקלאית (לכל סוג הדברה דרוש רישיון שונה), המניח תחנות האכלה מיוחדות למכרסמים בלבד, באופן שאינו מסכן את הסביבה, בעלי חיים ואדם.

 

לסיכום

הדברת מכרסמים בשעלבים עשויה להיות מורכבת במיוחד ולכן חשוב להיעזר בשירותיו של מדביר מוסמך ומקצועי. כמו כן, חשוב להפעיל שיקול דעת ולבחור את סוג ההדברה המתאים והבטוח ביותר עבורכם, עבור בני המשפחה ועבור בעלי החיים בהדברה לבית.

שאלות ותשובות

השלב הראשון בהדברת מכרסמים בשעלבים הוא זיהוי המכרסמים, לאחר מכן מומלץ ליצור קשר עם מספר מדבירים מקצועיים לקבלת הצעת מחיר. השלב השני הוא הזמנת המדביר וההדברה עצמה, הדברת מכרסמים בשעלבים משתנה לפי סוג וכמות המכרסמים. השלב האחרון הוא פינוי פגרים במידת הצורך ובדיקה מקיפה להימצאות מכרסמים נוספים.
הרעלה – שימוש בהדברה ע"י פיזור מזון מורעל באזורים שהמכרסמים נמצאים. (פחות מומלץ בקרב בעלי חיים אחרים). מלכודות – לכידת המכרסמים ושחרורם במקום רחוק מאזור ההדברה. ריסוס – ריסוס חומר הדומה לגז עצבים, חומר מסוכן מאוד לבני אדם שלרוב אין בו שימוש. הדברה ירוקה – אפשרי רק במצבים מסוימים, לעוד פרטים צרו קשר.
מה היה לנו עד עכשיו?