הדברת מזיקים בשעלבים

מחפשים הדברת מזיקים בשעלבים? באתר שלנו תמצאו את המדבירים המומלצים והמקצועיים ביותר, משלבים אמינות וניסיון, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מדביר עכשיו:

✔️ הדברת מזיקים בשעלבים

✔️ התחייבות להצלחה מלאה בכל סוגי ההדברות

✔️ טכניקות הדברה חדישות ומתקדמות

✔️ מדביר מוסמך בעל רישיון המשרד להגנת הסביבה

✔️ מעל 10 שנות ניסיון בתחום ההדברות

✔️ תעודת אחריות עם סיום העבודה

 

הדברת מזיקים בשעלבים היא הפתרון המושלם עבורכם! צוות המדבירים שלנו מנוסה בכל סוגי הדברות מזיקים – הדברת תיקנים, הדברת זבובים, הדברת יתושים, ברחשים וכל המזיקים שאתם יכולים לחשוב עליהם. שירות כמו הדברת מזיקים חובה לעשות עם חברת הדברות מנוסה עם היסטוריה של הצלחות. אצלנו תקבלו שירות איכותי וללא פשרות.

סביבת המחיה האנושית מלאה בבעלי חיים וחרקים מכל הסוגים. חלקם מחפשים סביבת מחיה חלופית, חלקם מחפשים מחסה וחום וחלקם מעוניינים בשאריות המזון שלכם. אבל ברוב המקרים הרגש אינו הדדי – הם רוצים לגור איתכם ואתם ממש לא רוצים לפגוש אותם. אז מי הם דיירי המשנה הנפוצים ביותר בשעלבים? מה חשוב לדעת עליהם וכיצד מדבירים אותם?

 

הדברת מזיקים בשעלבים – עסק למקצוענים בלבד

סביבת מחיה אנושית יכולה להיות בעיר, בקיבוץ, או בכפר, בבית פרטי, בניין מגורים וגם בבנייני מסחר ועסקים. במקרים רבים, בעלי החיים והחרקים הללו אינם רצויים בעיקר בשל תחושת הגועל והרתיעה שהם מעוררים, אך במקרים אחרים מדובר על מפגע בריאותי של ממש, לעיתים נזק לסביבה ולעיתים הם מביאים איתם זוהמה, מחלות ולכלוך.

הדברת מזיקים בשעלבים עשויה להיות מגוונת ואף מעניינת, מפני שקיימים מינים שונים ותת-מינים של מזיקים שונים, שפגיעתם באדם משתנה. המשותף לכולם הוא כי אינם רצויים בסביבת המגורים האנושית ורצוי להדבירם בהקדם, כדי למנוע נזקים חמורים ואף מחלות קשות. אמצעי ההדברה מגוונים ומשתנים בהתאם לסוג המזיקים, אך בכל מקרה, יש לטפל במפגעים אלה במהירות כדי למנוע החמרה של הנזק, פגיעה באדם וברכוש ומטרד רציני.

הקפידו להזמין חברת הדברה מקצועית בלבד, מחזיקה ברישיונות והיתרים הרלוונטיים לסוג המזיקים אותם אתם מעוניינים להדביר. כמו כן יש להקפיד על כללי הבטיחות, כדי לשמור על בני הבית מפני הרעלה, או פגיעה אחרת.

הדברת מזיקים

מי הם המזיקים הנפוצים בישראל?

תיקנים

הדברת תיקן אמריקאי בשעלבים התיקן הנפוץ והמוכר בישראל, חי בעיקר במערכות ביוב, אך גם במקומות אפלים ולחים אחרים, כמו ארונות, מרצפים, מזווים וכן הלאה. התיקן האמריקאי אינו מסוכן, אך נושא על גופו מחלות ובעיקר מהווה מטרד וגורם לתחושת גועל. הוא עשוי להיכנס לבית דרך פתחי הביוב, סדקים ופתחים בקירות ומתחת לדלתות ואף לעוף פנימה דרך החלונות. השירות שלנו של הדברת מזיקים בשעלבים כמובן כולל את התיקן האמריקאי.
הדברת תיקן גרמני בשעלבים פחות נפוץ מהאמריקאי. קטן יותר ונוהג להתמקם במקומות חמימים כמו אחורי המקרר, התנור, מנועים של מזגנים, ארונות חמימים ועוד. שיטות להדברת תיקן גרמני בשעלבים כוללות ריסוס, אבקה, מלכודות וג'ל.

 

זבובים

הדברת זבוב החול בשעלבים זהו בעצם סוג של יתוש קטן ומוצץ דם, חי במקומות קרובים לטבע, נפוץ במיוחד במקומות שיש בהם מושבות של שפני סלע. מעביר טפילי לישמנייה הגורמים למחלת שושנת יריחו ולכן חשוב להדבירו בהקדם עם הדברת מזיקים מתאימה בשעלבים. הצאצאים מתפתחים בתוך החול ולכם דרכי הטיפול במפגע כוללות ריסוס, טיפול בבעלי החיים בסביבת הבית, התקנת רשתות ועוד.
הדברת זבוב הבית בשעלבים זהו הזבוב הנפוץ ביותר בעולם, המתפתח במצבורי צואה, אשפה ופגרי חיות. מינים מסוימים של הזבוב עלולים גם לעקוץ, אך הם בעיקר מהווים מטרד בגלל שהם נושאים על גופם מחלות ומזהמים מסוכנים, נוטים להתיישב על מזון חשוף, להטיל עליו ביצים או צואה ולהעביר מחלות קשות מאוד לאדם. הדברת זבובים כוללת טיפול במקומות הדגירה, ריסוסים ואף שימוש במלכודות שונות.
הדברת זבוב הבוהקן הירוק בשעלבים צבעו ירוק מטאלי ואי אפשר לפספס את הזמזום – חזק וטורדני שלו כשהוא נכנס אליכם הביתה. ממעט להיכנס לתוך הבתים מפני שהוא מעדיף פגרים לצורך מזון ורבייה. ריבוי זבובים אלה בסביבת הבית מהווה מטרד, אך הם גם מעבירים מחלות מעיים ויש לטפל במפגע באמצעות ריסוסים, סניטציה וטיפול במקומות הדגירה.

מדביר מזיקים

יתושים

הדברת יתוש הטיגריס האסייתי בשעלבים זהו יתוש שהגיע לישראל בשנים האחרונות. צבעו שחור עם פסים לבנים והוא מתרבה בעיקר במקורות מים עומדים קטנים כמו תחתיות עציצים. בארצות התפוצה של היתוש, ידוע כי הוא מעביר מחלות מסוכנות שונות ומסוכנות, אך בישראל טרם דווח על מקרה הדבקה. הדברת יתוש הטיגריס האסייתי בשעלבים נעשית באמצעות טיפול במקומות הדגירה וריסוס.
הדברת יתוש אנופלס בשעלבים ידוע לשמצה בשל היותו מעביר מחלת המלריה. זקוק למקורות מים עומדים גדולים לשם רבייה ולכן שיטת ההדברה האפקטיבית ביותר היא ייבוש מקומות הרבייה שלו לצד ריסוסים.

 

פשפשים ופרעושים

הדברת פשפש המיטה בשעלבים חרק קטן ועוקצני, המתמקם בין קפלי המיטה ועוקץ אנשים בעיקר בשנתם. אינו מעביר מחלות אך מהווה מטרד של ממש, מתרבה במהירות וקשה להדבירו. הדברת פשפש המיטה בשעלבים כוללת שימוש בקיטור, ריסוס, שואב אבק, מלכודות וריסוסים.
הדברת פרעושים בשעלבים חרקים קטנים מוצצי דם המגיעים בדרך כלל מבעלי חיים. הפרעושים עלולים להעביר מחלות קשות וחשוב להיפטר מהם במהירות. הדברת פרעושים בשעלבים נעשית באמצעות ריסוס מרבצי חיות הבית, שאיבת אבק וריסוס לבית.

 

נמלים

הדברת נמלים בשעלבים קיימים בישראל מינים רבים ושונים של נמלים, ביניהן מורית נאה, מורית הבתים, בנאית ישראלית, נמלת הקציר השחורה, מורית פרעה ואפילו נמלת האש המפורסמת. רובן אינן נושאות מחלות ואינן עוקצות, אך מהוות מטרד כאשר הן נכנסות לתוך הבית, מטפסות על קירות ורהיטים, מגיעות למאגרי המזון, פוגעות בצמחי הגינה ועוד. בכולן אפשר לטל באמצעים דומים: ריסוס הקינים ואזורים שונים בבית, שימוש בג'ל רעיל ואבקת הדברה. נמלת האש דורשת טיפול מעט שונה.

 

מזיקים שונים

הדברת חיפושית אבקנית ליקטוס חיפושית יקרונית הרהיטים וטרמיטים בשעלבים חרקים בלתי מזיקים לאדם, הפוגעים במבני עץ, עצים חיים ורהיטי עץ. ניתן להדבירם באמצעות ג'ל, ריסוס, אבקה ועוד.
הדברת קרציות בשעלבים נמצאות על גופם של בעלי חיים, אך מטילות אלפי ביצים, אותן יש להדביר בדרך כלל בחצר לפי מין הקרציה. מעבירות מחלות מסוכנות ולכן יש לטפל ללא דיחוי.
הדברת קרדית האבק בשעלבים יצור בגודל מיקרוסקופי, הגורם לאלרגיה קשה, שיעול ואף גירוי בעור. טיפול בקרדית האבק כולל ניקוי יסודי של הבית, חשיפה לשמש, כביסה בהרתחה של מצעי המיטה ואטימת מוצרי בד בשקיות ניילון.
הדברת חולדות ועכברים בשעלבים נכנסות לבתים כדי לחפש אחר מזון, מחסה ומקום מתאים לרבייה, מביאות איתן מחלות, יכולות לנשוך ולפגוע בילדים וברכוש, מגיעות למאגרי מזון ומזהמות אותן. ניתן להדביר את כל סוגי היונקים הללו באמצעות מלכודות, פיזור רעלים ועוד.

 

שאלות ותשובות

אנחנו מציעים מגוון רחב של הדברות, לדוגמא: הדברת יתוש הטיגריס, הדברת יתוש אנופלס, הדברת פשפש המיטה, הדברת פרעושים, הדברת נמלים, הדברת קרציות, הדברת חולדות ועכברים ועוד.
כמובן שניתן אבל לא ברמה גבוהה. מומלץ להזמין חברת הדברה מקצועית בלבד, מחזיקה ברישיונות והיתרים הרלוונטיים לסוג המזיקים אותם אתם מעוניינים להדביר. כמו כן יש להקפיד על כללי הבטיחות, כדי לשמור על בני הבית מפני הרעלה, או פגיעה אחרת.
מה היה לנו עד עכשיו?