הדברת צרעות בשעלבים

מחפשים הדברת צרעות בשעלבים? באתר שלנו תמצאו את המדבירים המומלצים והמקצועיים ביותר, משלבים אמינות וניסיון, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מדביר עכשיו:

✔️ הדברת צרעות בשעלבים

✔️ התחייבות ל-100% הצלחה

✔️ שירותים בכל הארץ

✔️ שירות אדיב ומקצועי

✔️ מדביר מוסמך בעל רישיון מהמשרד להגנת הסביבה

✔️ פתרונות וציוד מהמתקדמים בתחום

 

קיימים ארבעה מינים עיקריים של צרעות בישראל, אבל למעשה נהוג לכנות כל חרק גדול ובלתי מזוהה "צרעה", אם הוא לא דבורה, פרפר, זבוב וכן הלאה. צרעות הן בדרך כלל גדולות, מעופן דומה למעוף הדבורה ונוכחותן מאוד לא נעימה, מרתיעה ומפחידה. לנקבה יש עוקץ ארסי והן יכולות להקים קן בקרבת בני אדם, לכן נהוג להדביר אותן אם הן מתרבות בסביבה הקרובה בעזרת הדברת צרעות בשעלבים.

אם יש לכם קן צרעות בקרבת הבית, או שאתם רוצים להדביר צרעות שהגיעו להתנחל באזור, צרו איתנו קשר בהקדם וקבלו הדברה מקצועית, מהירה ויעילה.

 

הדברת צרעות בשעלבים – הכירו את האויב

האמת שחלק מהצרעות הן ממש לא אויבות. למעשה, חלק מהן נחשבות לאמצעי מעולה של הדברה ירוקה, הדברה ביולוגית נגד מינים שונים של חרקים – כי זה מה שהן אוכלות, או כאשר הן מטילות ביצים בתוך גופם של חרקים אחרים וכך גורמות להשמדתם.

לעומת זאת, יש צרעות הנחשבות למזיקות של ממש, כאשר הן גורמות לפגיעה קשה לגידולים חקלאיים שונים. הן בונות קינים עמידים וחזקים מבוץ, המתקשה והופך למבנה מורכב, דמוי אבן ובו חלוקה לתאים, המיועדים להטלת הביצים על ידי הנקבה.

מומלץ להזמין הדברת צרעות בשעלבים לקינים שלהן שנמצאים בקרבת הבית ועשויים להיות עניין מסוכן למדי, שכן הנקבות מגוננות מאוד על הצאצאים והן עלולות לעקוץ את מי שיתקרב, או ייתפס כאיום על הקן.

קן צרעות מבוסס משמש בית לנחיל של צרעות, אז הן יכולות לתקוף בקבוצה ולגרום לעקיצות מרובות. מצב זה יכול להציב את האדם שנעקץ בסכנת חיים ממשית, שכן ארס הצרעה חזק ומסוכן בהרבה מזה של הדבורה. בנוסף, אנשים שיש להם אלרגיה לעקיצת צרעות, עלולים להיפגע קשות גם מעקיצה אחת בלבד.

*חשוב! אל תנסו להדביר בכוחות עצמכם קן צרעות ללא סיוע מקצועי – זה מסוכן!

הדברת צרעות

מה עושים אם נעקצתם ע"י צרעות בשעלבים?

עקיצה של צרעות יכולה לסכן חיים ולכן חשוב לפנות לסיוע רפואי מיידי, בעיקר אם יש לכם אלרגיה לעקיצות, או שנעקצתם מספר פעמים, בעקבות חשיפה לנחיל צרעות למשל. עקיצה של צרעה יכולה להתבטא בסימני אדמומיות ותחושת גירוד, להתפתח לתחושת נפיחות ומחנק, הקאות, סחרחורות וקשיי נשימה. כל אחד מסימנים אלה מצריך טיפול רפואי מיידי. יש לכם קן צרעות בקרבת מקום? אל תהססו והזמינו עכשיו הדברת צרעות בשעלבים.

 

זיהוי קן צרעות

זיהוי קן צרעות הוא צעד ראשון חשוב בתהליך ההדברה, שכן צרעות יכולות להקים קן במקומות מסתור מעולים, כמו גזע עץ חלול, צינור ישן, על ארגזי התריסים, בפתחי מזגנים, במסתור כביסה, בחללי הגג ועוד.

על קן צרעות נציבות תמיד צרעות שומרות, בין אחת לארבע, כך שאם אתם רואים צרעות מעופפות במקום קבוע בקרבת הבית, זה סימן די ודאי להימצאות של קן. הן גם נכנסות ויוצאות דרך פתח הקן לעיתים די קרובות, כך אפשר לאתר את מיקומו. לבסוף – אם תקשיבו היטב בשעות הערב, כשהכל שקט יחסית, תוכלו לשמוע אותן מזמזמות. אם הקן לא מטופל בתחילת דרכו, הוא יכול להתפתח לנחיל גדול וחזק ואז פעולת ההדברה יכולה להיות מורכבת ואף מסוכנת מאוד.

זיהוי קן צרעות

 

דבורה או צרעה – איך מבדילים?

חשוב לדעת כי דבורים שייכות למשפחה יקרה וחשובה של בעלי חיים, בהו אסור לפגוע בשל תפקידו החיוני בייצור המזון שאנחנו אוכלים. הכוונה היא לא לדבש, אלא לצמחי מאכל שדבורים מאביקות. משמעות הדבר היא כי ללא דבורים לא יהיה לנו מזון.

לכן, חשוב מאוד שלא לפגוע בדבורים. אם אתם לא בטוחים אם יש לכם בבית צרעות או דבורים – שלחו תמונה למדביר צרעות בשעלבים, כדי שהוא ייקבע על איזה בעל חיים מדובר. בכל מקרה, אם אלה דבורים ולא צרעות, הקפידו לבקש מהמדביר שלא יפגע בהן, אלא יעביר אותן למקום מבטחים – הרחק מהבית שלכם.

דבורה או צרעה - איך מבדילים

 

הדברה מקצועית של צרעות בשעלבים

הדברת מזיקים והדברה מקצועית של צרעות בשעלבים מתבצעות בשלוש שיטות עיקריות:

 

מדביר מקצועי לובש חליפת מגן מיוחדת של דבוראים, לפני שהוא מתחיל בתהליך – בכל אחת מהשיטות, כדי להגן על עצמו מפני העקיצות.

בנוסף, נהוג להשתמש בלפיד מעלה עשן כאשר מתקרבים אל הקן, כדי להרחיק את הצרעות ולמנוע עקיצות. הדברת צרעות בשעלבים באמצעות ריסוס ואיבוק מתבצעת בשעות הערב – אלה השעות בהן חוזרות הצרעות אל הקן לאחר יום ארוך של איסוף מזון בחוץ.

לאחר מכן המדביר בוחר את סוג הריסוס המתאים – קצף או נוזל, לפי העדפה אישית של המדביר, כי אין באמת הבדל מהותי בין שני סוגי הריסוס. סוג זה של הדברה מתאים בעיקר להדברת קן צרעות שנמצא במקום גלוי, שקל להגיע אליו.

הדברת צרעות בשעלבים באמצעות אבקה רעילה מתבצעת בעזרת מכשיר מיוחד לפיזור בטוח של האבקה בעזרת מוט ארוך, המאפשר להגיע גם למקומות שאין אליהם גישה נוחה, כמו בתוך הגג למשל. האבקה מתפזרת בחלל הקן וסביבו ומשמידה את הצרעות באופן מיידי.

אפשרות אחרונה, בה נהוג להשתמש אם האפשרויות האחרות לא עובדות, או שלא מוצאים את מיקום הקן המדויק, היא לפזר בשר מורעל בסביבת הקן, אותו הצרעות אוכלות בשמחה ומתות מהרעל.

שיטה זו של הרעלה באמצעות חתיכות בשר מורעלות נחשבת פחות מקובלת מפני שהיא מסכנת בעלי חיים נוספים בסביבה, הניזונים מבשר ולכן היא משמשת מוצא אחרון למקרים מיוחדים של הדברת צרעות בשעלבים. בתום פעולת ההדברה אוטמים את הקן כדי למנוע יציאה של צרעות ממנו בחיים וכדי למנוע התיישבות חדשה, לאחר שהרעל התפוגג.

מדביר צרעות

לסיכום

הדברת צרעות בשעלבים וסילוקן מקרבת הבית יכול להיות פעולה מורכבת ומסוכנת ולכן הזמנת מדביר מקצועי היא קריטית וחיונית. בדקו שהמדביר שלכם מחזיק ברישיונות מתאימים להדברה לבית ושמרו מרחק בטוח, עד לסיום העבודה. כך תבטיחו השמדה מהירה ובטוחה של קן צרעות בשעלבים.

 

מחירון הדברת צרעות בשעלבים

הדברת צרעות בשעלבים החל מ-₪200
הדברת עש בשעלבים החל מ-₪200
הדברת פשפשים בשעלבים החל מ-₪200

 

שאלות ותשובות

הדברת צרעות בשעלבים מתחילה מ-200 ש"ח ויכולה להגיע גם למאות שקלים, אך המחיר משתנה בהתאם למצב. צרו איתנו קשר עוד היום ותקבלו הצעת מחיר שמתאימה לכם בדיוק.
הדברת צרעות והוצאתן מהבית במידת הצורך עלולה להיות פעולה קשה ומסוכנת, ולכן הזמנת מדביר מקצועי היא קריטית וחשובה. חייגו אלינו עכשיו >>>
מה היה לנו עד עכשיו?