פינוי פגרים בשעלבים

מחפשים פינוי פגרים בשעלבים? באתר שלנו תמצאו את המדבירים המומלצים והמקצועיים ביותר, משלבים אמינות וניסיון, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מדביר עכשיו:

✔️ פינוי פגרים בשעלבים

✔️ התחייבות להצלחה מלאה בפינוי כל סוגי הפגרים בשעלבים

✔️ טכניקות הדברה חדישות ומתקדמות

✔️ מדביר מומלץ בעל רישיון המשרד להגנת הסביבה

✔️ מעל 10 שנות ניסיון בתחום פינוי הפגרים בשעלבים

✔️ אחריות בכתב על העבודה

 

יש לכם ריח של נבלה בסביבת הבית ואתם לא יודעים מהיכן הוא מגיע? מצאתם פגר של חולדה, ציפור, או לטאה ליד הבית? הזמנתם הדברת מכרסמים ועכשיו צריך לפנות את הפגרים? התקשרו בהקדם לקבלת שירות מהיר ומקצועי של פינוי פגרים על ידי מדביר מוסמך.

 

מהיכן מגיע הצורך בפינוי פגרים בשעלבים?

בעלי חיים רבים נמצאים בסביבת המחיה האנושית באופן קבוע. כמובן שיש חיות מחמד, אך למעשה יש אלפי בעלי חיים הנמצאים בקרבתכם באופן קבוע ואינם מורגשים – מכרסמים, עופות, זוחלים, יונקים שונים, כמו קיפודים, עטלפים ועוד. חלק ממחזור החיים שלהם, כולל באופן טבעי מוות ואז יש לדאוג לפינוי שלהם באופן מוסדר, חוקי ובטיחותי.

פינוי פגר

למה חשוב לפנות פגרים בשעלבים בצורה מקצועית בלבד?

השלכה לא מוסדרת של פגרי בעלי חיים בשעלבים עלולה לגרום למפגעים סביבתיים חמורים, כמו ריחות עזים, משיכה של חרקים נושאי מחלות, המגיעים כדי לאכול את הפגר ולהתרבות על הרקמות המרקיבות, למשוך תנים, חיות בר מסוכנות ולגרום להפצת מחלות. פגרים המושלכים במקום לא הולם מהווים מפגע נופי ואסתטי וכן מפגעי ריח קשים.

פגרים נגועים במחלות עלולים להוביל להדבקה של חיות מחמד וחיות בר בשעלבים והסביבה, שיגיעו לרחרח ולאכול את הפגר ואף לזהם קרקעות ומקורות מים. אנשי מקצוע, שיש להם רישוי והסמכה לפינוי מקצועי של פגרים, מכירים את המקומות המתאימים והמותרים לפינוי הגר וכן מספקים שירות נוסף, של חיטוי והדברת השטח לאחר הפינוי לצורך הרחקת מזיקים וחיידקים.

פינוי פגרים ב

 

מהם הפתרונות המותרים לפינוי פגרים בשעלבים?

ישנם מספר פתרונות מוסדרים ומותרים של פינוי פגרים בשעלבים:

  • משרפה מאושרת – פתרון זה מתאים בעיקר לפגרים של משקי חי, שם שורפים את הפגרים באופן מבוקר ובטיחותי.
  • הטמנה – קיימות בישראל מספר מטמנות מורשות ומפוקחות לפינוי פגרים, גם הן משרתות בעיקר את משקי החי השונים.
  • האכלת טורפים – כאשר מדובר על פגר שאינו נגוע במחלות, ניתן להשליך אותו בתחנות האכלה מוכרות לטורפים שונים. אלה נמצאות בפיקוח רשות הטבע והגנים.
  • פינוי פגרים על ידי בעלי מקצוע – הפינוי כולל הדברה וחיטוי של האזור לאחר פינוי פגר, מפני מחלות ומפני מזיקים שונים נמשכים אל פגרי חיות.

 

איתור פגרים בשעלבים

לעיתים קרובות בעלי חיים קטנים מוצאים את מותם בתוך הסביבה המיושבת, בקרבת הבית שלכם בשעלבים. קל לזהות שיש פגר בסביבה – בגלל הריח העז, אך לא תמיד אפשר לראות אותו, כי רוב בעלי החיים מחפשים מקום מסתור לקראת מותם, בגלל מצבם החלש והפגיע. לצד הקושי האיתור הפגר, שלעיתים מסתתר בתוך מחילות, קירות, פתחי ביוב ועוד, קיימת סכנה של ממש מפני חשיפה לגורמי זיהום ומחלות, מזיקים שונים ואף בעלי חיים גדולים, הנמשכים אל הריח.

לכן, אם בסביבת הבית שלכם בשעלבים קיים חשד להימצאות פגר, חשוב לקרוא לאנשי מקצוע מוסמכים ומורשים, שיש להם כלים מקצועיים לאיתור מקומו של הפגר, יכולים להגיע אליו גם אם הוא ממוקם באזור ללא גישה ולבסוף – יש להם את הידע והכלים הדרושים כדי לפנות את הפגר בצורה בטיחותית, תוך שמירה מפני הדבקה במחלות, או הפצתן וכן חיטוי והדברה של השטח מפני חיידקים וחרקים.

פינוי פגרים ב

 

חולדות ועכברים בשעלבים

מכרסמים קטנים, בעיקר לאחר הדברה, מוצאים את מותם לעיתים קרובות בתוך קירות גבס, בעליות הגג, בתעלות חשמל, מתחת לדק, או לארונות המטבח, ומקומות נוספים שהגישה אליהם כמעט בלתי אפשרית. הריח בלתי נסבל וכן המחשבה על המזהמים הנמצאים בהמוניהם על פגרי חיות.

 

פינוי פגר של חיית מחמד בשעלבים

פינוי של נבלת חתול, או כלב המחמד שלכם אינו עניין של מה בכך.

לרוב מעורבים בנושא רגשות כואבים, לצידם קיים הצורך לפינוי מיידי של הנבלה מסביבת הבית.

מאחר ופינוי פגר, אפילו של חיית המחמד האהובה שלכם, חייב להתבצע באופן מקצועי למקום מותר, חשוב להזמין מדביר מקצועי, שיטפל עבורכם בנושא ואף יחטא את מקום המרבץ.

פינוי פגרים

פינוי פגרי עופות בשעלבים

יונים הן חלק מוכר ונפוץ מהנוף בכל חלקי הארץ וגם בשעלבים. כך גם מינים אחרים של בעלי כנף, הידועים במגוון החיידקים והטפילים שהם נושאים על גופם – בין הנוצות. כאשר הם מוצאים את מותם, זה יכול לקרות גם במקומות ללא גישה, כמו על גגות, או במצרות עצים ולכן הפינוי שלכם דורש התנהלות מקצועית וזהירה, ציוד מתאים וחומרי הדברה מתאימים, כדי למנוע התפשטות של מחלות וטפילים, היכולים לפגוע גם בבני אדם.

 

איך מטפלים בפגרים לאחר הדברת מכרסמים בשעלבים?

הדברת עכברים והדברת חולדות הן פעולות נפוצות וחיוניות, הנעשים לעיתים באמצעות מלכודות, אך במקרים מסוימים אין ברירה אחרת ולכן עושים שימוש גם ברעלים. כתוצאה משימוש ברעלים, ניתן למצוא לאורך תקופה ניכרת לאחר ההדברה את פגרי המכרסמים ברחבי האזור בו התבצעה הדברה.

לעיתים רחוקות ניתן למצוא פגרים אלה במקומות גלויים, כי רוב בעלי החיים מרגישים שמשהו בגופם אינו תקין, הם חשים חולשה ולכן מסתתרים במקומות מסתור יצירתיים ומגוונים, כדי לא לחשוף את פגיעותם לטורפים ואויבים אחרים.

התוצאה היא פגר נרקב, מפיץ ריח ומחלות, מושך מזיקים שונים, אך אינו נראה לעין, מפני שמקום המסתור שלו אינו נגיש. לכן, אם אתם מזמינים הדברת מכרסמים בשעלבים, בדקו אם המדביר שלכם לוקח אחריות גם על פינוי פגרים לאחר ההדברה. מדבירים הם אנשי מקצוע בעלי הסמכה, רישוי ופיקוח של המשרד להגנת הסביבה. יש להם את הידע, הציוד, החומרים והכלים הדרושים לביצוע עבודות מסוג זה ולכן יש להעדיף טיפול מקצועי בנושא.

פינוי פגרים ב

 

פינוי פגרים בשעלבים – לסיכום

פינוי פגרים בשעלבים ובכלל – אינו עניין נעים, אך יתרה מכך, זהו עניין הדורש מקצועיות, כלים וידע מתאים. הזמינו מדביר מקצועי וקבלו שירות איכותי ומהיר של פינוי פגרים בשעלבים.

שאלות ותשובות

אם יש ריח של נבלה באזור שלא נעלם גם אחרי מספר ימים כנראה שתצטרכו פינוי פגרים בשעלבים. בנוסף לאחר הדברות מסוגים שונים, תצטרכו לפנות את פגריהם.
פינוי פגרים בשעלבים יתבצע אך ורק על מי שהוסמך לכך בדרכים הבאות: משרפה מאושרת, הטמנה והאכלת טורפים.
מה היה לנו עד עכשיו?