3 יתרונות לתקרת עץ – ומתי צריך לבצע הדברה נגד תולעי עץ

אנחנו רואים לא פעם תקרות מעץ בצימרים יוקרתיים, בתי מלון ובבתים פרטיים של אנשים שמבינים עניין בעיצוב. אין ספק, מדובר במראה ייחודי שגורם לכל אחד ואחת לרצות לברר פרטים נוספים אודות התקרה הייחודית. אם הגעתם לכאן, סביר להניח שגם אתם נתקלתם בתקרה הייחודית ואתם רוצים לדעת את כל הפרטים החשובים לגביה. בשורות הבאות נציין בפניכם את 3 היתרונות לתקרה מסוג זה וכמובן נרחיב אודות ביצוע הדברה נגד תולעי העץ.

 

יתרון מספר 1- העיצוב

אי אפשר לדבר על תקרת עץ ולא לציין את היתרון האסתטי שגורם לכל אחד להתאהב בה – העיצוב. התקרה הייחודית מאפשרת לכל בית, משרד, בית מלון, צימר וכל חלל אחר להיות ייחודי ומעוצב. תקרת עץ הופכת כל חלל פשוט ליוקרתי מבלי להתאמץ בכלל. אם הגעתם למקום מעוצב שיש בו תקרת עץ ותהיתם אם תוכלו להביא אותה גם אליכם הביתה, כדאי שתדעו שזה אפשרי. יש חברות שמתמחות בהוספת תקרות עץ לבית (כך שגם הבית שלכם יכול להפוך ליוקרתי ברגע).

 

יתרון מספר 2 – חמימות

אחד הדברים שחשובים לאלו שבוחרים בתקרות עץ זו תחושת החמימות. אין ספק שתקרת עץ משרה תחושה של חמימות בבית. הרי אנחנו תמיד רואים בסרטים (ובטיולים שלנו בחו"ל) בתים ובקתות אירוח שנמצאים באזורים מושלגים שמתפארים בתקרות מעץ. אין מדובר פה בהחלטה עיצובית בלבד, אלא זו החלטה שנובעת גם מתוך רצון לחמם את החלל בקלות יותר. זהו דבר שמתאפשר בשימוש עם עץ. אם אתם רוצים להביא לתחושת חמימות בביתכם, אתם לא צריכים להתאמץ יותר מידי. פשוט תיכנסו לאתר חברת ש.ע.מ בנייה בעץ ותראו את ההיצע הקיים שם.

 

יתרון מספר 3 – מאפשרת להגדיל את החדר באופן חזותי

כל מעצב מתחיל יודע שתקרת עץ מאפשרת להגדיל את השטח של החדר שיש בו רצפה כהה וקירות בהירים. כדי להביא לתוצאה זו, לא צריך לעקור את הרצפות ממקומן, אלא צריך "לקשט" את התקרה בצבעים בהירים. בשביל להגיע לתוצאה שכזו, אפשר לבחור בתקרת עץ מעוצבת בצבעים בהירים שירחיבו  את גודל החלל ויפחיתו את גובה החדר.

 

מתי צריך לבצע הדברה נגד תולעי עץ?

כדי שתוכלו ליהנות מ-3 היתרונות שציינו לעיל, אתם צריכים לבצע הדברה נגד תולעי עץ. מדובר בתולעים שלא תמיד ניתן לראות אותן, והן יכולות להסתתר בתוך העץ ולכרסם אותו. כפי שאתם בטח מבינים, מדובר במצב שראוי להימנע ממנו. לכן, ההמלצה היא לבצע הדברה נגד תולעי העץ מיד בעת ההתקנה של התקרה ולאחר מכן, יש לחדש את ההדברה בהתאם להנחיות המדביר.

 

סיכום

יש 3 יתרונות משמעותיים לתקרת עץ שגורמים לאנשים רבים להתקין אותה אצלם בבית. אם אתם מתכננים להתקין תקרה מסוג זה, כדאי שתזכרו שיש לבצע הדברה מיד כדי להימנע מתולעים.

מה היה לנו עד עכשיו?