עיטוף רכב הדברות: איך עושים זאת בדרך הנכונה?

לעיטוף רכבים יש אינספור יתרונות: הוא ממתג ומשווק את העסק 24/7, מתאים לכל כלי הרכב, בולט ובלתי אפשרי לפספס אותו, נחשף לקהל משתנה בקביעות, מעביר את מסרי העסק הייחודיים ועוד המון. אלא שלמדבירים ישנם אתגרי הדפסה מיוחדים למדי על הרכב וכאן תגלו כיצד להתגבר עליהם בהצלחה.

 

מדוע מדבירים זקוקים למדבקות לרכב?

אתם מדבירים והגעתם לכאן? סימן שאתם רוצים להבין כיצד להשתמש בפרסום נוסע על גבי רכב העבודה שלכם וליצור שם, מוניטין וחשיפה מוגברת לקהל המקומי.

בוודאי נחשפתם מניסיונכם למדבירים רבים שיש להם רכב ממותג. חלקם אפילו השתמשו בעיטוף הרכב כדי לעשות היסטוריה ולמתג את עצמם עד כדי הפיכה לאוטוריטות ממש. חלקם משתמשים בכך משום שמדובר בדרך מקובלת לפרסם, בייחוד מכיוון שמדבירים הם בעלי עסקים שנעים המון בדרכים.

 

האתגרים בעיטוף רכבים למדבירים

באופן כללי, עיטוף רכבים לצרכי פרסום ומיתוג נובע מהצרכים האישיים של כל עסק. חלקם ירצו שהפרסום יהיה עדין ואפילו מרומז, חלקם ירצו פרסום מכירתי "מפוצץ" כמה שאפשר ואחרים בכלל יעדיפו להשתמש ברכב כדי להעביר דרכו אינפורמציה לנוסעים בדרכים. כך או כך, כל בעל עסק שברשותו רכב לצרכי עבודה שוטפים ירצה להשתמש בו כדי לייצר פרסום נקודתי מוכוון מסרים.

מדבירים משתמשים בדרך כלל ברכבים מסחריים או טנדרים ולכן לא תהיה להם כל בעיה ליהנות משטחי פרסום קבועים בהשקעה חד פעמית, משום שהעיטוף הקיים מתאים מאוד לרכבים אלו. אלא שמדובר בתחום שיש בו צורך בלא מעט פרטים: שם המדביר והטלפון, אזורי הפעילות, סוג ההדברות המבוצעות (הדברה ירוקה, הרחקה אלקטרונית, הדברה לעסקים ועד'), סוגי החרקים שהמדביר מתמחה בהדברתם וכל יתרון אחר שחשוב להדגיש כמו: לכידת נחשים, ריסוס שטחים חקלאיים, זמין 24/7, מגיע תוך 30 דקות למקום ועוד.

 

תכנון הגרפיקה בבית הדפוס

ברגע שכמות גדולה במיוחד של פרטים חייבת להימצא על הרכב, נדרש שיקול לעומק בנוגע לאינפורמציה שתופיע, כמו גם משחקי הגדלים וההבלטות של חלק מהמסרים. מסיבה זו יהיה הרבה יותר קל להכין את הגרפיקה תוך כדי התייעצות עם הגרפיקאים מבית הדפוס. הם שראו ופגשו לא מעט מדבירים בעבר, יוכלו לשפוך אור בנוגע לאפשרויות השונות ולהתאים כל אחת לצרכים האישיים שלכם.

 

פתרונות אפשריים

הגרפיקאים הם בעלי המקצוע שיודעים כיצד ליצור את מראה הדפוס כך שיהיה ברור ובולט, אך עדיין לא עמוס או כבד מידי במבט על הרכב. לפעמים די בתמונה גדולה של אחד מבעלי החיים שיש התמחות בהדברתם כדי להבליט אתכם כבעלי המקצוע המתאימים ולהישאר זכירים מאוד. במקרים אחרים, יהיה כדאי שאחד מהיתרונות שלכם יבלוט וימשוך את מרבית תשומת הלב. בנוסף קיימת התייחסות גם לצבע הרכב, ללוגו (אם יש) או לרצונות שלכם בצבעים מסוימים, מה שישפיע על הנראות הכללית, החדות והבהירות שלה.

לא בטוחים איך ייראה עיצוב מדבקות הרכב? באתר https://www.isragraph.co.il תמצאו שלל דוגמאות בהתאם לאופי העסק, כולם איכותיים, מתוחכמים ומדויקים שהופכים את הרכב שלכם לכלי שיווקי חזק ויעיל.

 

רכב

מה היה לנו עד עכשיו?