בדיקת הר הכסף לעצמאיים בתחום ההדברות

בעלי עסקים, עוסק פטור או עוסק מורשה חייבים כל הזמן להישאר עם אצבע על הדופק בנוגע לאפיקי החיסכון, הפנסיה, הביטוח והגמל שיש על שמם. ספציפית בענף ההדברה, ייתכן והדרך הכי פשוטה לעשות את זה תהיה באמצעות המידע שיש בהר הכסף. הנה כל הפרטים

 

המשק בישראל מושתת על פעילות של עסקים קטנים ובינוניים. בניגוד למה שנהוג לחשוב, אלו לא החברות הגדולות ואפילו לא חברות ההייטק שאחראיות על עיקר המחזור של המשק. אם בוחנים את הנתונים של משרד הכלכלה ושל משרד האוצר, רואים את התלות של המדינה בעסקים קטנים או בעסקים בינוניים שמעסיקים עד 50 עובדים בלבד.

אבל יש בכל זאת הבדלים בין תחומי עיסוק וגם בין העצמאיים עצמם. מטבע הדברים, הזכויות והחובות של בעלי עסקים שמעסיקים עובדים לא זהים לאלו שיש לעוסק פטור או עוסק מורשה. מצד שני, כל סוגי העצמאיים צריכים לדאוג לעצמם – כי אף אחד אחר לא יעשה את זה במקומם. אם בודקים את זה למשל בתחום של ההדברות, רואים בבירור את היתרונות של בדיקה מקיפה דרך אתר האינטרנט הר הכסף.

 

כך הר הכסף מחזיר לך כסף

הר הכסף הוא אתר אינטרנט ששולף מידע מתוך המסלקה הפנסיונית ובמטרה לעזור לך לאתר כספים אבודים. אם אתה עצמאי בתחום ההדברות, יכול מאוד להיות שכבר כמה חודשים או אפילו שנים אתה משלם לגופים מוסדיים שונים בלי לדעת על זה. חוץ מזה, ייתכן והתשלום שלך לגופים מוסדיים שונים הוא כפול, מיותר, גבוה מהמקובל בענף או פשוט כזה שלא מאפשר לך למצות את הזכויות השמורות עבורך בחוק.

הר הכסף פותר את הבעיה כי הוא מאפשר לך לקבל בלחיצת כפתור דוח מסודר על כל הכספים שיש על שמך בקרנות הפנסיה, אצל חברות הביטוח, באפיקי החיסכון או בקופות הגמל. ספציפית בתחום ההדברות, יכול להיות שהתחרות הגדולה גרמה לך לוותר על המעקב ולהתמקד ביום יום. אבל באמצעות הר הכסף, יש לך עכשיו הזדמנות להישאר עם אצבע על הדופק.

 

היתרונות של הר הכסף

בדיקת הר הכסף עולה בקנה אחד עם הצרכים של עצמאיים בתחום ההדברות. ראשית, בדיקה כזו יכולה להתבצע גם על ידי עצמאיים בתחום ההדברות שאין להם שום רקע באינטרנט או ידע טכנולוגי. הבדיקה לא דורשת אוריינטציה טכנולוגית והיא מתאימה לבעלי עסקים קטנים ולעצמאיים שהם עוסק פטור – בדיוק כמו שהיא רלוונטית לבעלי עסקים גדולים ולעצמאיים שהם עוסק מורשה.

 

איך משתמשים בהר הכסף?

השימוש באתר האינטרנט של הר הכסף מתאים לעצמאיים בתחום ההדברות גם כי הוא לא עולה כסף. אמנם היתרון הזה רלוונטי בכל תחום, אבל הדברות הן חלק מענף שבו העבודה היא עונתית. אז אפילו בעיצומו של החורף, הבדיקה מחכה לך.

 

הר מטבעות

מה היה לנו עד עכשיו?