מדריך – כך תבצעו הרחקת יונים

יונים מהוות סכנה בריאותית של ממש, ועל כן יש להרחיק אותם באופן מידי מכל בית מגורים או משרד. כיצד נעשה זאת? להלן המדריך המלא.

הרחקת יונים – חשיבות עליונה

על אף כי היונה היא ציפור יפהפייה, היא יכולה להוות סכנה בריאותית של ממש בעבור האדם, וזאת בשל העובדה כי היונה עלולה להביא עמה חיידקים מזיקים לבריאות, כמו גם עלולות להוות מטרד משמעותי לאיכות החיים. לצערנו, לאור העובדה כי מקומות המחייה של היונים מצטמצמות מדי שנה, באלפי בתים ומשרדים בישראל מתמודדים עם התופעה ועל כן חלה עלייה משמעותית באיתור של מומחים לצורך הרחקת יונים. כיצד אם כן מבצעים זאת? ביקשנו מספיידר נט, חברה מובילה בתחומה של הרחקת יונים להעניק לכם את המידע החשוב ביותר בנוגע לביצוע של הרחקת יונים, ולהלן כל הפרטים.

חיות בר

 

  1. כיצד מתבצע תהליך של הרחקת יונים?

    ע"פ המומחים של חברת ספיידר נט, הצעד הראשון לצורך הרחקה של יונים היא באמצעות התקשרות עם חברה מקצועית אשר תגיע לבית או למשרד ותאתר את המקור שבו שוהות היונים, כאשר בלא מעט מן המקרים ניתן לאתר בקלות קנים של יונים אשר מקוננים למשך תקופה קצרה או ארוכה. כיום, מסבירים המומחים של החברה כי ישנן טכניקות מתקדמות אשר מאפשרות להרחיק את היונים למשך פרק זמן ארוך ולעיתים אף לצמיתות, כל זאת מבלי לפגוע ביונה עצמה. הדרך האפקטיבית ביותר היא ע"י הנחה של פסים חשמליים אשר מטרתם היא להפחיד את היונה מלהתקרב לאזור, כאשר למעשה היונה מקבלת "שוק" של חשמל עדין מאוד אשר איננו פוגע בה פיזית, אולם הוא מהווה גורם התראה משמעותי ביותר. שיטה מקובלת נוספת להרחקה של יונים היא באמצעות דוקרנים עשויים נירוסטה או פלסטיק, כאשר ההבדל בין החומרים נעוץ במחיר כמו גם במידת העמידות. טכניקה נוספת להרחקה של יונים מתבצעת באמצעות רשת שקופה אשר היא בלתי נראית לעין ומאפשרת להרחיק את היונים ביעילות. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי כל שיטה חייבת להתבצע בהתאם לאזור, כמות היונים ורק לאחר קבלת אבחון מאיש מקצוע מומחה אשר ייקבע מהי השיטה הטובה ביותר.

    מעוניינים לקבל ייעוץ ראשוני לצורך הרחקת יונים? צוות המומחים של ספיידר נט כאן לשירותכם

    חברת ספיידר נט היא חברה מובילה בתחומה אשר מאפשרת לכם לקבל שירות מקצועי של הרחקת יונים, כל זאת באמצעות טכניקות ייחודיות אשר פותחו ע"י החברה ומבוצעות על ידה. אם אתם סובלים ממכה של יונים באזור המגורים או המשרד, אנו מזמינים אתכם לפנות עוד היום באמצעות האתר הרשמי של החברה בכתובת https://spider-net.co.il, להשאיר פרטים מלאים ותוך זמן קצר נציג מטעם החברה ישוב אליכם לצורך קבלת ייעוץ ראשוני הנוגע להרחקת יונים, כמו גם הצעת מחיר אטרקטיבית.

מה היה לנו עד עכשיו?