תמלול בזום לפני תיאום הדברה 

תמלול בזום הוא שירות חדש יחסית, אשר תופס תאוצה במקביל לעליית הביקוש עבור שימוש באפליקציה.

ניתן לנהל באמצעות זום פגישות רבות משתתפים מרחוק, לימודים, הרצאות, עבודה מהבית ושלל אפשרויות נוספות, אשר נכפו על בעלי מקצוע בתחומים שונים, בשל המגבלות הכרוכות במגפת הקורונה.

דר לוגי מציעים שירותי תמלול מקצועיים לשיחות זום, לבעלי מקצוע במגוון תחומים ובכלל זה גם מדבירים.

 

למה מדבירים צריכים תמלול פגישות זום?

כמו בעלי מקצוע רבים אחרים, חברות וארגונים, גם בעלי מקצוע בתחום ההדברה משתתפים בישיבות, מקיימים פגישות, מתאמים טיפולי הדברה עם לקוחות, סוגרים הצעות מחיר ועובדים קשה מאוד כדי להתפרנס.

יחד עם זאת, פגישות רבות הנערכות בזום, לעיתים קרובות משאירות מעט מאוד זמן לכתיבת הצעת מחיר, שליחתה ללקוח וקבלת אישור בכתב.

בנוסף, תיתכן אי הבנה באשר לאופי השירות, מה הוא כולל, מה הלקוח צפוי לקבל בתמורה לכספו, מה נדרש מהלקוח כדי להגיע לתוצאה אופטימלית וכן הלאה.

משום כך, תיעוד והקלטה של פגישת זום עלם הלקוח הוא חיוני, כדי להבטיח, כי אם יעלה הצורך – אפשר לשלוף את ההתחייבות של בעל המקצוע, או את זו של הלקוח, במהירות מתוך המדיה המוקלטת.

יחד עם זאת, שימוש במדיה מוקלטת הוא למרבה הצער לא נוח ולא פונקציונלי.

משום כך, רבים מעדיפים כיום לבצע תמלול של פגישות מוקלטות בזום, ביניהן כאמור, פגישות, ישיבות, שיחות, תיאומים ועוד.

חשוב לציין, כי תמלול לא חייב להתבצע מייד בתום כל הקלטה, אלא במקרה שבו יש צורך לתמלל את השיחה, כמו למשל בשל עימות משפטי, אשר במהלכו, השיחה המוקלטת יכולה לשמש ראיה ולכן יש לתמלל אותה וכן הלאה.

 

איך מתמללים פגישת זום?

איכות שיחות זום היא לעיתים קרובות גבוהה, בזכות איכות גבוהה של סאונד לאורך ההקלטה.

יחד עם זאת, תמלול מקצועי, אמין ואיכותי, מחייב דיוק ברמה גבוהה מאוד, לרבות מילים בודדות, הפסקות בדיבור, מקצב ועוד.

לשם כך, המתמללים צריכים להקשיב לא רק למילים הנאמרות, אלא גם לטון בו הן נאמרות, למקצב הדיבור הייחודי, שטף הדיבור ועוד אלמנטים, המאפשרים למתמללים להבין את רוח הדברים וכוונת הנאמר.

בנוסף, יש לסנן רעשי רקע, לפענח מילים שנבלעו, לשמוע מעבר לקטיעת דברים הדדית וכן הלאה, כדי להגיע לרמה גבוהה ואיכותית של תמלול בזום, במיוחד כאשר מדובר על פגישות מרובות משתתפים.

 

משום כך, במקרים מסוימים נהוג להשתמש בציוד מיוחד לסינון רעשי רקע, ציוד הקלטות משוכלל ותוכנות קול ייעודיות, כדי להשביח את איכות ההקלטה ולקבל תמלול מדויק ככל האפשר.

 

לסיכום

תמלול בזום עשוי להיות מורכב ולכן דרוש שירות מקצועי, על ידי בעלי מקצוע מיומנים, הנעזרים ביוד מתאים, כדי לספק תיעוד אמין, מדויק ונכון, של הפגישה, אשר יכול לשרת אתכם נאמנה בהמשך, לכל צורך, להגן עליכם במקרה של עימות משפטי ולסייע לכם בהבהרת מצבים מורכבים.

הקלטות בזום

מה היה לנו עד עכשיו?