איך תמנעו ממזיקים להגיע לגריל הגז שלכם

כולנו מכירים את הרגע הזה שבו אנחנו נהנים מערב נעים בסלון ולפתע שמים לב לג'וק שמתעופף לו בכל החדר ומטיל אימה על כל המשפחה. כל אחד לוקח כפכף ומתחיל לרדוף בפחד אחרי הג'וק שחדר אל החדר מבלי ששמתם לב, ומפר את השלווה שהייתם שרויים בה.

על אחת כמה וכמה העניין הזה מגעיל כשגם אוכל מעורב בסיפור: אתם נהנים מארוחה משפחתית כשלפתע חרק מגיח מפינת החדר ומעורר אצל כולם בחילה. כאשר משתמשים בגריל גז בחצר, אחד הדברים הכי חשובים להבין הוא איך תמנעו ממזיקים להגיע לגריל הגז שלכם, כדי שתוכלו להנות גם מאוכל בריא ומזין וגם מאווירה רגועה ושקטה, ורחוקה מסביבה של מזיקים.

 

ריסוס החצר – רעיון מעולה להרחקת מזיקים

גריל הגז הוא כלי עדין מאוד, שמוצב בפינה סטטית בחצר, במרפסת או על הגג שלכם.

היות והוא מהווה כלי להכנת אוכל, יש לשים לב היטב אילו חומרים מתקרבים אליו ואילו חומרים צריכים להישאר במרחק סביר ממנו, על מנת שלא יפגמו באיכות התפקוד שלו. חומרי ריסוס עלולים להרוס את גריל הגז שלכם, אולי הם יעילים מאוד בהרחקת מזיקים.

אז מה עושים במקרה כזה? פשוט מאוד – מרססים את סביבת גריל הגז שלכם ואת החצר כולה, ומשאירים את החומר להתאוורר ולהתפזר באוויר. מדובר כאן על שיטה יעילה מאוד שתחזיק מעמד לפחות לכמה שבועות.

 

לפידי אש ריחניים – כך תמנעו ממזיקים להגיע לגריל הגז שלכם

אחת השיטות הידועות והיעילות ביותר בתחום הרחקת המזיקים היא הצבת לפידים. הלפידים כוללים בתוכם נר עם חומר פעיל שמרחיק את המזיקים, וגורם לגריל הגז שלכם להישאר נקי וחף מהם.

כמובן שגריל הגז לא יכול להתערבב עם החומרים שבתוך הלפידים, ולכן יש להציב את הלפידים במרחק מסויים מגריל הגז שלכם, בצורה שתהיה מצד אחד אפקטיבית ותרחיק את המזיקים ומצד שני לא תעמיד את גריל הגז בסיכון.

 

זוכרים את השקיות הצהובות מאתרי הטבע השונים? הן טובות גם לשימוש ביתי

שקיות צהובות שמכילות חומרים שמושכים אליהם את המזיקים הן פתרון לא פחות ממעולה להרחקת מזיקים מגריל הגז שלכם.

השקיות הצהובות פולטות ריח שמגרה את המזיקים להתקרב אליהן, וכאשר הם מתקרבים אליהן הם נלכדים במעין מלכודת דבק שמונעת מהם לחזור אל חלל האוויר הפתוח, וכמובן מרחיקה אותם מגריל הגז שלכם. מדובר כאן על פתרון זול ויעיל במיוחד שכדאי לנסות בהקדם.

 

ככל שתקפידו על גריל הגז שלכם נקי יותר – כך למזיקים לא יהיה מה לחפש בתוכם

גריל הגז שעומד מלוכלך ומלא בשאריות בשר ונוזלי צלייה, ימשוך אליו באופן טבעי יותר מזיקים. לעומת זאת, אם תקפידו על ניקיון גריל הגז שלכם – הסיכוי שהמזיקים יחפשו איך להתקרב אליו יורד בצורה משמעותית. רוצים לדעת עוד על ניקיון גריל הגז שלכם? היכנסו לאתר https://www.bbq.co.il.

 

שישליק על הגריל

מה היה לנו עד עכשיו?