איך להתמודד לאחר שמצאתם נחש בחצר

תקופת הקיץ ידועה כתקופה האהובה ביותר על אנשים רבים, אבל לא רק. יש גם לא מעט בעלי חיים אחרים ששמחים לצאת לטייל בתקופה החמה. כידוע, נחשים הם חלק מבעל החיים הללו. זו הסיבה לכך שאנו רואים לא מעט נחשים בחצרות הבתים וברחובות הערים והמושבים דווקא בתקופה זו. במדריך זה נציין בפניכם את ההתמודדות הנכונה לאחר חשיפה לנחש בחצר הבית.

 

הרקע לכתיבת המדריך

מדריך זה נכתב לאחר ששמחה, השכנה שלנו, מצאה נחש בחצר הבית שלה. את צרחות הבהלה שלה שמעו כל מי שגרים בבתים הסמוכים אליה, שכן, אי אפשר היה להתעלם מזה. עניין נוסף שהיה קשה להתעלם ממנו זו העובדה שלשמחה לא היה שמץ של מושג מה עליה לעשות ואיך עליה להתמודד עם הנחשב שמצאה בחצר. פשוט כי מעבר לצרחות אימים שנמשכו מעל כמה דקות ארוכות, היא לא עשתה דבר. המדריך הנוכחי מוקדש לשמחה ולאנשים נוספים שמגיבים באופן זהה למציאת נחש בחצר. כאן תוכלו לקבל את דרך ההתמודדות הנכונה ביותר שתאפשר לכם להוריד את מפלס החרדה.

 

איך להתמודד לאחר שמצאתם נחש בחצר? – שלב מספר 1

שמחה, אם את קוראת את המדריך הנוכחי, קודם כל כבוד הוא לנו. מעבר לכך, אנו רוצים שתדעי השלב הראשון הוא להתקשר מיד אל מומחה שיודע דבר או שניים על הדברת נחשים בחדרה. קוראים יקרים, הדבר נכון גם אליכם ולא משנה איפה אתם מתגוררים. כך שאם מצאתם נחש בחצר בפרדס חנה, תל אביב או הרצליה, גם אתם צריכים ליצור קשר עם מדביר נחשים מומחה.

 

איך להתמודד לאחר שמצאתם נחש בחצר? – שלב מספר 2

השלב השני כולל כניסה אל תוך מקום מוגן וקריר. במרבית המקרים מדובר בבית. אם יש לכם גישה אל הבית ממקום שאינו קרוב אל הנחש, אתם צריכים ללכת בזהירות תוך שאתם רואים את הנחש מרחוק ורואים שהוא אינו נמצא בקרבתכם. בשלב זה אתם צריכים להיכנס אל הבית ולסגור אחריכם את הדלת. שימו לב – אין צורך לטרוק את הדלת או לנעול אותה. עצם הכניסה שלכם לתוך הבית תאפשר לכם להיות מוגנים מפני הנחש שנמצא בחוץ.

 

איך להתמודד לאחר שמצאתם נחש בחצר? – שלב מספר 3

בשלב זה אתם יכולים למזוג לעצמכם כוס מים קרים ולשתות בלגימות איטיות ומדודות. אפשר גם להפעיל מזגן  כדי להפחית את גלי החום שאתם מרגישים כרגע, זה לגמרי טבעי. שכן, אתם נמצאים במצב של לחץ ועליכם להירגע עד שהמדביר יגיע. לאחר הגעת המדביר תוכלו להיות בטוחים שהוא ימצא את הנחש וייקח אותו למקום אחר, הרחק מהחצר שלכם.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת איך להתמודד לאחר שמצאתם נחש בחצר הבית. אנו מאחלים לכם שתיישמו את המדריך שלב אחר שלב כדי שתוכלו להתמודד באופן מיטבי וללא צעקות.

חייה

 

מה היה לנו עד עכשיו?