איך לפתוח את מחסן הבית לקראת הדברה

מחסן הבית שלנו משמש אותנו לאחסונם של חפצים רבים, חלקם נצרכים יותר וחלקם פחות. מטבע הדברים, ישנם חללים במחסן שלא תמיד אנחנו מגיעים אליהם בתדירות יומיומית, אם בכלל.

לפיכך, כאשר אנחנו מזמינים הדברה למחסן והדלת לא נפתחת, כדאי שנכיר כמה שיטות איך לפתוח את המחסן

 

הדברת המחסן

המחסן שלנו משמש אותנו לאחסון חפצים שונים ולעיתים רבות האחסון הופך למעשה לאגירה של המון חפצים, שלא מצאנו להם מקום בבית. עם הצטברותם של חפצים שונים, אשר לא תמיד זוכים לתחזוקה ו/או שימוש שוטף, המחסן הופך לכר פורה למזיקים שונים.

לפיכך, כאשר אנו מזמינים הדברה למחסן ופתאום הדלת לא נפתחת, זהו לא סוף העולם ולא כדאי לוותר על ההדברה או לדלג על המחסן. לכן, מעבר לכך שכדאי להזמין מנעולן בלהבים ועומר בפרט, או מנעולן בדרום בכלל, כדאי שתכירו את השיטות הבאות לפתיחת המחסן.

 

מנעול U

מנעול U או מנעול פרסה, נקרא כך על שם צורתו המזכירה את האות U או את צורת הפרסה. זהו מנעול פשוט, אשר משמש אותנו לרוב לנעילת אופניים והמחסן. היות ומדובר במנעול פשוט, אשר עלותו מסתכמת לרוב בכמה עשרות שקלים, הפתרון הכי נוח ופשוט הוא… לשבור את המנעול. באמצעות לום, פלייר או מסור דיסק (אם קיים אצלכם), ניתן לשבור את המנעול בקלות יחסית, ולהיכנס למחסן כאמור, החלפת המנעול לא צריכה להוות הוצאה חריגה.

ואם בכוח עסקינן, ניתן לפרוץ מנעולים מסוימים באמצעות החדרת מברג, תוך הפעלת כוח, לחריץ המפתח, עד לשבירתו של המנעול. בנוסף, שיטה נוספת ופחות אלימה, המאפשרת פריצה נוחה של מנעול היא באמצעות החדרת שתי סיכות הידוק לחריץ המפתח, כך שהמנעול נפתח בשניות ספורות.

 

מנעול צילינדר

מנעול צילינדר הוא בין המנעולים הנפוצים בישראל והוא נחשב למנעול עמיד ואיכותי. מנעול הצילינדר מורכב מפינים שונים, המחוברים לקפיצים וקלאץ'. כאשר הפינים נדחפים למעלה, על ידי המפתח המתאים, או כלי הפריצה המתאים, מתאפשר למעשה סיבוב מלא של  הצילינדר ופתיחה חלקה של הדלת.

בכדי להרים ולדחוף למקום המתאים את הפינים, ניתן להשתמש בכלי מיוחד, הנקרא פיקלים. לרוב, המחסן ננעל במנעול צילינדר פשוט, אשר שימוש בפיקלים, הדוחפים את הפינים למקומם, יכול להתאים.

 

מנעולן

הזכרנו שיטות שיש המצריכות שימוש בכוח וחלקן פשוט מתוחכמות יותר. עם זאת, בסופו של דבר, אין תחליף לשימוש בעזרתו של מנעולן מקצועי, ותיק ומנוסה. כיום, קריאה למנעולן היא פשוטה ומהירה, ובמידה ומדובר במנעול סטנדרטי, עבודת הפריצה מסתכמת בדקות ספורות.

לאור הפשטות והמהירות, לא תמיד שווה להרוס ולחבל במנעול, פעולה העלולה לגרום לכם לעיתים נזק כספי יותר גדול, מאשר הזמנת מנעולן מקצועי. כאשר אנו מזמינים מנעולן מנוסה, הוא יודע לזהות את סוג המנעול ושיטת הפריצה המתאימה והבטוחה ביותר.

 

תרסיס רעיל

מה היה לנו עד עכשיו?