שלב אחר שלב: איך מתבצע איתור נזילות?

איתור נזילות הינו הליך שמתבצע בצנרת מים של בתים פרטיים, דירות ומשרדים. הדבר נובע מתוך דליפות שעשויות להוביל לסכנה בטיחותית והפסדים כספיים. מדריך זה ירכז את השלבים שמתבצעים על ידי בעל מקצוע מוסמך, במטרה לאתר את הדליפה ולטפל בה. הישארו כאן ותגלו את האינפורמציה הדרושה לכם בנושא. 

 

השלב ה – 1: ביצוע בדיקה ויזואלית

הזמנת מומחה שבקיא בנזילות בצנרת הביתית תוביל לביצוע השלב הראשוני שכולל בדיקה ויזואלית של האזור שנחשד כמקור הנזילה. מדובר בחיפושים ראשוניים אחר סימנים של קורוזיה או כתמי עובש שמופיעים בעקבות לחות. שכן, אלה עשויים להצביע על קיומה של דליפה בקרבת מקום. חשוב לציין שנהוג להצמיד את האוזן לקיר, כדי לבדוק אם ישנם צלילים חריגים של טפטוף (הדבר מתבצע במקרים שבהם לא נראים סימנים וויזואליים על גבי הקירות).

השלב ה – 1 ביצוע בדיקה ויזואלית

השלב ה – 2: שימוש בציוד מתקדם

מומחים באיתור נזילות חייבים להשתמש בציוד מתקדם מבחינה טכנולוגית. שכן, זה יאפשר להם לאתר בקלות את מקור הנזילה המדויק. נציין בהזדמנות זו שיש מגוון רחב של כלים שיכולים להצביע על הצינור שבו מתרחשת הדליפה, לדוגמא:

  • גלאי קול
  • גלאי דליפה
  • מצלמות תרמיות ועוד

נזמין אתכם ללחוץ על הקישור הבא שיאפשר לכם להכיר מקרוב בציוד מתקדם זה ובמומחים שעושים בו שימוש יום יומי: https://www.bonfil-s.co.il/leak-detection.

 

השלב ה – 3: איטום הנזילה

הגעתם לשלב הקריטי שיאפשר לפתור את התקלה המורכבת. בעל המקצוע זיהה ואיתר את מקום הנזילה בשלבים הקודמים. כך שכעת, נותר לו רק לבדוק את חומרת הנזילה ולהחליט על טיפול מתאים. במקרים מסוימים הדבר יצריך הידוק של אביזר רופף, בעוד במקרים מורכבים יותר, יהיה צורך בהחלפה של שסתום או צינור שנפגם מסיבה כזו או אחרת. חשוב לציין שמומחים בתחום יבצעו את שלב זה מבלי לפגוע בכל הקיר. לכן, חשוב לפנות למאתר נזילות שנחשב למקצועי ומומלץ.

השלב ה – 3 איטום הנזילה

טיפ לסיום – כך תבחרו בבעל מקצוע מומלץ

לצערנו, יש נותני שירות שמציגים את עצמם כמומחים בתחום הנזילות, למרות שאין להם היכרות מעמיקה עם התחום. אלה עשויים להחזיק בכלים מיושנים ולפגוע באזור הנזילה, כך שייגרם נזק מיותר שיוביל להוצאות גבוהות. נמליץ להקדיש זמן לבחירת בעל המקצוע שיעניק לכם את השירות, כדי שתוכלו להיות בטוחים שמדובר במקצוען. תוכלו לקבל פרטים אודות מאתרי נזילות מומלצים באמצעות גלישה באחת או יותר מהפלטפורמות הבאות:

  • לשונית הביקורות של גוגל
  • פורומים שעוסקים בתחזוקה של הבית
  • קבוצות פייסבוק

 

השורה התחתונה

הליך איתור הנזילות יכול להתבצע תוך יישום של 3 שלבים חשובים. כעת אתם מכירים בהם מקרוב, כך שתוכלו לפנות לבעל מקצוע מוסמך ומומלץ שיבצע אותם לפי הסדר שהוצג לעיל. נאחל בהזדמנות זו שתמיד תדעו לפנות למומחים שיעניקו לכם שירות מתקדם ומקצועי ושלא תדעו עוד נזילות בביתכם.

שלב אחר שלב איך מתבצע איתור נזילות

מה היה לנו עד עכשיו?