כיצד מומחה מאתר נזילות?

כולנו מכירים את זה, כתם גדול ולח מתפשט על הקיר או שלוליות מים שנקוות על הרצפה מעידים כי מי גשם חדרו לתוך הבית או שחלילה התפוצץ צינור. המחשבה הראשונה שעוברת לנו בראש היא כמה נזק נאלץ לספוג בחיפוש אחרי מקור הנזילה. עם תרמיטק לא תצטרכו לדאוג, אנו נאתר את הנזילה או חדירת מי הגשמים במהירות ויעילות בפרוצדורה כמעט ולא מורגשת לצימצום הנזקים למינימום ההכרחי.

 

איתור נזילות עם תרמיטק

תרמיטק הוקמה לאחר ניסיון עשיר ורב שנים בתחום האיטום והאינסטלציה. המכשור המתקדם שבו אנו משתמשים הופכים אותנו למובילים בארץ באיתור נזילות במהירות, בנוחות ועם מינימום הנזק האפשרי אשר גם ממנו ננסה להמנע ככל האפשר. כך שאם אתם זקוקים לייעוץ של מומחה לאיתור נזילות , סוקר מוסמך ובוחן נזקי מים לצורך הגשת דו"ח מקיף לצורכי ביטוח או בתי משפט, אשמח לסייע לכם.

 

כיצד מומחה מאתר נזילות?

ישנן נזילות ואיזורי חדירת גשם שבהם די כדי להעיף מבט ולראות את כתמי המים המתפשטים על הקירות ועל התקרה והרצפה כדי לדעת מהיכן הן נובעות, אולם ישנן נזילות נסתרות מעין שרק ירידה חדה בלחץ המים או חשבון מים מנופח יכולים להעיר את תשומת ליבנו אליהן. כמו כן, חשוב לאתר נזילות מבריכות שחיה אשר מחלחלות לאדמה ולא ניתן להבחין בהן במבט בלבד. במידה ואתם צריכים לאתר נזילות נסתרות אשתמש בציוד טכנולוגי מתקדם שימנע את מסע הפירוק וההרס של בלטות וקירות.

 

ציוד טכנולוגי מתקדם

על מנת לשמור על שלמות הקירות אנחנו בתרמיטק נעזר במכשור מיוחד. בחירת המכשור נובעת מרמת הקושי להגיע לאיזור הנזילה ואופי הבעיה. ישנם המתאימים לזיהוי נזילות מבריכה וישנם המתאימים לצינורות דקים, עמוקים ומפותלים. אנו ערוכים ומוכנים להתמודד עם כל אתגר שתציבו בפנינו:

 

מצלמה תרמית

המצלמה התרמית מחפשת שינויים בטמפרטורה בתוך הקירות. איזורים חמים יותר יצביעו על הצטברות לחות, שככל הנראה מקורה בנזילה.

 

איתור באמצעות גז ידידותי

הגז הלא רעיל מועבר בתוך הצינורות וניתן למדוד את ריכוזו.

 

מד לחות

מד הלחות מודד את מידת לחותו של הקיר על מנת לאבחן היכן נמצאת הנזילה.

 

ציוד אקוסטי מתקדם

בדיוק כמו הסטטוסקופ אצל הרופא, אנו מאזינים ושומעים פכפוך של מים או טפטוף של טיפות.

 

סיבים אופטיים

בדומה למצלמה התרמית הסיבים האופטיים מאפשרים לנו תמונת מצב של פנים הצינור. מתאים במיוחד לצינורות דקים.

 

לסיכום

תרמיטק עוזרת לכם לשמור על שלמותו של המבנה ולאתר את מקור הנזילות עם מינימום הנזק האפשרי באמצעות מכשור מתקדם לאיתור נזילות וחדירת מי גשמים. הנסיון הרב שלנו והמומחיות מאפשרים לנו לזהות את מקום הנזילה בדייקנות ויעילות. תוכלו להעזר בנו כדי להגיש דו"ח מפורט לחברות הביטוח ובתי המשפט וכדי לייעל את תכנון תיקון הליקוי.

כלי עבודה

 

מה היה לנו עד עכשיו?