3 דברים שכדאי לעשות לפני מעבר לדירה חדשה!

מעבר דירה נתפס בעיני רבים כהליך מורכב שכולל ביצוע פעולות מתחומים שונים בו זמנית. המדריך הנוכחי יעשה לכם סדר ויציג את 3 הדברים שחשוב שתעשו רגע לפני שתתחילו במעבר, כדי שתוכלו לעבור את הימים העמוסים במינימום טעויות ולחץ.

 

להכין ארגזים וציוד לאריזה

אי אפשר לרכז מידע שנוגע למעבר דירה מבלי להציג בפניכם את הטיפ שצריך ליישם ברגעים הראשונים של ההחלטה – הכנה של ארגזים וציוד אריזה מתקדם. שכן, אלה הדברים שיאפשרו לכם להכין מראש את הציוד ברגע שיהיה לכם זמן. נמליץ לכם שלא לאסוף ארגזים מהרחוב, אלא למצוא ארגזים יד ראשונה או כאלה שיימסרו ממי שעברו דירה ממש עכשיו. ארגזים יד שנייה עשויים להיות שבריריים ולגרום לנפילה של ציוד.

חברת ניקיון

לשריין שירותי ניקיון ליום המעבר

הטיפ הכי חשוב שיש לנו לתת לכם רגע לפני שתעברו דירה נוגע להסתייעות מצד חברת ניקיון מקצועית. שכן, שמענו על מי שבחרו לנקות את הדירה באופן עצמאי והם גילו שמדובר בטעות מרה. הרי מדובר בפעולה מורכבת שצריכה להתבצע אך ורק על ידי מי שמכירים את התחום באופן מעמיק.

חשוב שתדעו שעליכם לשריין את החברה הנבחרת לתאריך מסוים (עדיף יומיים – שלושה טרם המעבר), משום שבזמנים מסוימים בשנה (בדרך כלל בחודשי הקיץ) הן מלאות עד אפס מקום, בגלל מעברי דירה תכופים שמתרחשים במקומות שונים ברחבי הארץ.

 

חשיבות הבחירה בחברת ניקיון מקצועית

עליכם לשים לב שאתם בוחרים בחברת ניקיון דירות לפני איכלוס שנחשבת למקצועית בתחום. כאמור, מדובר בהליך לא פשוט. עכשיו נוכל לציין בפניכם שחברה זו מחויבת להשתמש בחומרים ייעודיים שיאפשרו לעובדיה להסיר כתמים קשים של צבע שנותרו בדירה או כדי לנקות באופן יסודי את המרצפות שאולי התלכלכו מאבק ועבודות הבנייה. בחירה בחברה מקצועית תקנה לכם שקט נפשי ותאפשר לכם להיות בטוחים בכך שהדירה תמתין לכם כשהיא מצוחצחת לחלוטין.

חברת ניקיון

לסגור תאריך להובלה

הטיפ השלישי והאחרון שלנו אליכם נוגע לסגירת תאריך להובלה של הדירה. אנו ממליצים ליצור קשר עם חברה מוכרת ומומלצת מיד לאחר שתחתמו את החוזה אל מול בעל הדירה החדש. שכן, חברות ההובלה הטובות ביותר נתפסות מאוד מהר.

מי שמכירים בהם, משריינים אותם כמה שבועות מראש ולעיתים אף חודשים מראש, כדי להיות בטוחים שההובלה תתבצע במקצועיות. אם תרצו להגדיל ראש, תוכלו לערוך בירור אודות חברת ההובלה הנבחרת ולבדוק שזו עומדת בקריטריונים החשובים הבאים:

  • עמידה בזמנים
  • ניסיון רב בתחום
  • אמינות

 

השורה התחתונה – זה הזמן להתארגן לקראת המעבר

קוראים יקרים, עכשיו יש בידיכם את 3 הדברים שכדאי שתעשו רגע לפני שתעברו לדירה החדשה. בשלב זה נותר לכם רק ליישם את כל המידע שהצגנו בפניכם לעיל, כדי שתוכלו לעבור את ההליך בשלווה.

חברת ניקיון

מה היה לנו עד עכשיו?