האם פקחום יכול להוזיל את חשבון החשמל?

דוד שמש ודוד חשמלי הן שתי אפשרויות חסכוניות באנרגיה להענקת מים חמים בבית. אמנם לשניהם יש את היתרונות שלהם, אבל יש להם גם חסרונות. כדי להבין את ההבדלים בין השניים, חשוב לשקול את היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם. כעת נשאלת השאלה, האם פקחום יכול להוזיל עלויות חשמל? כל התשובות כאן במאמר.

כשזה מגיע למים חמים בבית שלך, יש הרבה אפשרויות זמינות. שתי אפשרויות פופולריות הן דודי שמש ודודי חשמל. בעוד ששניהם יכולים לספק מים חמים ביעילות, ישנם כמה הבדלים עיקריים בין השניים שעשויים להפוך אחד מהם למתאים יותר לצרכים שלך.

 

מהו דוד שמש?

דוד שמש, כפי שהשם מרמז, רותם את כוחה של השמש לחימום הבית. תנורי חימום אלו מורכבים בדרך כלל מסדרה של פאנלים סולאריים שמותקנים על גג הבית שלך. הפאנלים לוכדים את האנרגיה מהשמש ומשתמשים בה לחימום מים או אוויר, אשר לאחר מכן מופץ ברחבי הבית שלך.

אחד היתרונות הגדולים ביותר של דוד שמש הוא שהוא יכול להפחית משמעותית את חשבונות האנרגיה שלך. מכיוון שהאנרגיה המשמשת לחימום הבית שלך מגיעה מהשמש, אינך צריך לשלם עבור החשמל כדי להפעיל את הדוד. מה שיכול להביא לחיסכון משמעותי בעלויות לאורך זמן. לפרטים נוספים היכנסו ל – pakahom.com.

בנוסף להיותם חסכוניים, דודי שמש הם גם ידידותיים לסביבה. הם לא מייצרים שום פליטת גזי חממה, מה שיכול לעזור להפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלך ולתרום לאיכות הסביבה.

עם זאת, לדודי שמש יש כמה מגבלות. הם יעילים ביותר באקלים שטוף שמש, ויעילותם יכולה להיות מופחתת במזג אוויר מעונן וגשום. בנוסף, הם עשויים להיות יקרים להתקנה, וייתכן שהם לא יתאימו לכל הבתים.

המפקח מוריד את חשבון החשמל

מהו דוד חשמלי?

דוד חשמלי הוא סוג של מערכת חימום שמשתמשת בחשמל לחימום מים. זוהי בחירה פופולרית עבור בתים קטנים, דירות ונכסים מסחריים שאין להם גישה לגז טבעי או לנפט. דודי חשמל קלים להתקנה, דורשים תחזוקה מועטה וחסכוניים באנרגיה יחסית.

הם גם שקטים ואינם מייצרים פליטות, מה שהופך אותם לבחירה ידידותית לסביבה. למרות שהם יכולים להיות יקרים יותר לתפעול מאשר דודי שמש או גז, עלות ההתקנה הראשונית לרוב נמוכה יותר. בסך הכל, דודי חשמל הם דרך אמינה ונוחה לחמם את הבית או העסק שלכם.

בין אם יש בביתכם דוד שמש ובין אם יש לכם דוד חשמלי, המים החמים יכולים להיגמר די מהר במיוחד במקרים בהם אתם גרים בבניין בו מערכת המים משותפת.

הפקחום – הפטנט למניעת בריחת מים חמים מהדוד, מודד את הטמפרטורה במערכת המים המשותפת ובכך עוזר לשמור על טמפרטורת המים חמה בכל עת, תוך מניעת בריחת המים מהדוד אל המערכת המשותפת של הבניין. כך הפקחום למעשה עוזר לכם לחסוך משמעותית בהוצאות חשמל ומים בכל פעם שאתם מפעילים את הדוד.

המפקח מוריד את חשבון החשמל

מה היה לנו עד עכשיו?