מפיץ ריח לאחר הדברה – אחד הטיפים החשובים ביותר

הקיץ, אומנם הביא איתו את השמש הנעימה לצאת החוצה , אך גם את כל החרקים, הנמלים והזוחלים.

אם המצב איננו קטסטרופלי, ייתכן ותוכלו להסתפק בריסוס ערכות ביתיות, המכילות חומרים כימיים.

אולם, אם המצב חמור, הפתרון היעיל ביותר הוא הדברה.

הדברה, היא איננה דבר נעים, ובעיקר מסריח, אשר מאלץ את כל הגרים בבית, להתפנות.

אולם, אחד הטיפים הטובים ביותר שתוכלו לקבל, הינו מפיץ ריח.

רבים, אשר מזלזלים כעת במפיצי ריח, לעולם לא יזלזלו בו, לאחר קריאת הכתבה.

 

מהי הדברה ואיך היא עובדת

אם עדיין לא יצא לכם, להיתקל במונח 'הדברה', הגיע הזמן שתכירו. הדברה, הינה פעולה, אשר מטרתה להשמיד מזיקים. ישנן מספר שיטות לבצע הדברה, ומספר סוגי הדברות שונים, אך התוצאה הרצויה הינה אחת, והיא השמדת החרקים. הדברה, יכולה להיות מסוכנת לאדם, בשל כניסת חומרי הדברה דרך האף. כמו מפיץ ריח חשמלי, או רגיל, חומרי הדברה נכנסים אל האף, ומשפיעים על בריאות האדם.

 

הדברה מקצועית לעומת הדברה ביתית

במצב שבו, מזיקים מתרבים בביתכם, עליכם יהיה להפעיל שיקול דעת, ולהחליט האם מצב ההתרבות, הוא קיצוני או מתון. במצב של התרבות קלה, ניתן לבצע הדברה ביתית, בעזרת ערכות הדברה ביתיות, אותן ניתן להשיג בכל סופר. לעומת זאת, במצב קיצוני, בו קצב ההתרבות עולה על גדותיו, יש להזמין איש מקצוע. מדביר, וחברות הדברה שונות, מעניקים שירותי הדברה, אינטנסיביים ואגרסיביים יותר מערכות ביתיות, שכן גם עוצמת החומר גבוהה יותר וגם ריכוזו.

 

סוגי הדברות וחומרים מסוכנים

חשוב לציין, כי בכל סוג הדברה, ובכל דרך בה תבחרו לבצע אותה, החומרים המדבירים הינם חומרים רעילים, ומסוכנים לאדם. לכן, כמקדם זהירות, עליכם יהיה להתפנות מהבית לתקופה מסוימת, אשר אורכה יהיה תלוי, בסוג ודרך ההדברה. ישנן, הדברות כימיות, אשר מבוססות על חומרים כימיים, אשר מזיקים מאוד לאדם. על לכן במצב כזה, יש להתפנות לתקופה ארוכה מהבית. עם זאת, הדברות ביולוגיות לדוגמא, מסוכנות פחות לאדם, ולרוב עובדות על מיקוד חומרים, שמזיקים רק לחרקים. עם זאת, רצוי להתפנות מהבית בכל מקרה, רק על מנת להיות בטוחים, שלא נשקפת סכנה לבריאותכם.

 

מפיץ ריח, הדברה, והקשר בין השניים

את הטיפ הבא, לעולם לא תשכחו, בשל חשיבותו. הסיבה היא, מפני שחומרי הדברה שונים, נכנסים לגופנו דרך האף, וחוש הריח. כך, נכנסים כימיקלים למערכת הנשימה, ופוגעים באיברים הפנימיים שלנו. כאשר תשימו, מפיצי ריח שונים בבית, ישר עם סיום ההדברה, יופצו בבית חומרים כימיים שונים, שהם חומרי ריח, וכך ידללו את ריכוז החומרים הרעילים בבית. כך, תקצרו את זמנכם מחוץ לבית, ותבטיחו לכם 100 אחוזים של בטיחות, ושמירה על הבריאות. כמו כן, תרוויחו גם ריח טוב בבית, שימנע את הריחות הרעים של ההדברה.

 

מדביר מקצועי

מה היה לנו עד עכשיו?