מנופי סל עד 75 מטר בפריסה ארצית – ליפטר במות הרמה

מנוף סל הוא ללא ספק אחת ההמצאות היעילות והשימושיות בעולם העבודה בגובה. נתפר במיוחד למידותיו של האדם, הוא מאפשר עבודה אפקטיבית שחוסכת זמן רב עבור כל אלו העוסקים בעבודות הדורשות הגעה לגובה רב של כמה עשרות מטרים. חברות במות הרמה, כמו ליפטר במות הרמה, מציעות שירותי השכרה של מנופי סל למגוון שימושים, עליהם נפרט במאמר זה.

 

מי אתה, מנוף סל?

מנוף הסל הוא כלי הרמה ייעודי לבני אדם. הוא מגודר על ידי מוטות ברזל ומשמש מעין מרפסת ניידת בצורת סל, מכאן שמו. ישנם מנופי סל במגוון מידות וגדלים, בהתאם לצורך עליהם הם באים לענות. ביכולתם לשאת לא רק אנשי מקצוע אלא גם ציוד כבד, ולכל מנוף יש את יכולת ההעמסה שלו.

ניתן לתמרן בעזרתם בשטחים בהם הגישה מוגבלת, ויש צורך בהגעה לגובה במהירות וביעילות. כיום, מנוף סל הוא בלי ספק הכלי השימושי ביותר בתחום העבודה בגובה. מנופי סל מגיעים עד גובה רב של כמה עשרות מטרים. בחברת ליפטר במות הרמה למשל, מנוף הסל יכול להגיע עד 75 מטר.

 

היתרון הבולט- עבודה של איש אחד

אחד הגורמים המרכזיים לתאונות עבודה הוא הגורם האנושי. חוסר תיאום, אי הבנה או חוסר תשומת לב, עלולה לגרום לאסון כבד, במיוחד כאשר מדובר בעבודה בגובה. היתרון הבולט ביותר של מנוף סל הוא שהאדם שעולה עליו גם שולט בו. ישנו לוח בקרה או שלט חשמלי השולטים בתנועותיו ובגובהו של מנוף הסל, כך שאיש המקצוע יכול לנווט בהתאם לנוחיותו מבלי להסתכן בחוסר תיאום עם איש צוות נוסף.

 

מלך מעברי הדירה

בשל העובדה שהוא מאפשר הגעה מהירה לגובה רב, מנוף הסל הפך למושיע של מעברי דירה הכרוכים בהובלה לקומות גבוהות. במקרים בהם המעלית מאכזבת, מנוף הסל לעולם לא מאכזב. זמן העבודה של אנשי חברת ההובלות נחתך בצורה משמעותית, ובעזרת שליחת אדם אחד על מנוף הסל, לצד הרהיטים שאותם מסובך להעביר בחדר המדרגות, מייעל את העבודה בצורה משמעותית.

 

עבודות תחזוקה

מנוף הסל משמש את כל גורמי התחזוקה השונים כאשר מדובר בעבודה בגובה, על בסיס יומיומי. כל החלפת נורה של פנסי רחוב, תליית דגלים על עמודי תאורה, עבודות תחזוקה בתחום החשמל ועמודי תקשורת- כל אלו מתאפשרות בקלילות, על ידי שימוש של אנשי מקצוע מנוסים במנוף הסל.

לסיכום, עבור כל עבודה בגובה שאינה דורשת העמסת משקלים יוצאי דופן, מנוף הסל הוא הפתרון הנוח והיעיל ביותר. הוא בטיחותי וידידותי למשתמש, מעניק גישה נוחה לכל העבודות בגובה, ובאופן כללי חוסך שימוש באמצעים כבדים יותר שגוררים עלויות משמעותיות. אז אמנם האדם אינו יכול לעוף, אבל למזלו- יש לו מנוף סל שיביא אותו לגובה הדרוש בבטחה.

מנופי סל

מה היה לנו עד עכשיו?