ביטוח בעלי מקצוע – תנו לנו לבדוק שאין לכם כפילויות

בישראל יש מגוון רחב של בעלי מקצוע- אתם יכולים להיות מעסים, ספרים או אפילו אינסטלטורים. לכל המקצועות השונים יש צורך בביטוח אישי ומותאם עבור המקצוע שבחרתם לעסוק. לשם כך אנו בחברת הר הביטוח פונים לכל העצמאיים שעובדים קשה ופיתחו מקצוע במיומנות – ביטוח בעלי מקצוע – תנו לנו לבדוק שאין לכם כפילuיות.

בתור בעלי עסקים אתם בטח מכירים את הצורך של חברות ביטוח לתת לכם ביטוח לכל דבר אפשרי בעסק.

ביטוח לעסק עצמו, ביטוח ללקוחות, ביטוח לעצמכם, ביטוח חיים וכו'. כל אותם ביטוחים מרכיבים בתוכם לא מעט אלמנטים שבד"כ רוב האנשים לא בוחנים ולא מסתכלים לעומק על מה הם מקבלים ומה הם צריכים לתת בתמורה מידי חודש.

 

מה חברת הר הביטוח מציעה?

בדיקת כפילויות של ביטוחים

כך תוכלו להיות בטוחים שאתם משלמים בצורה הנכונה עבור הביטוחים הרלוונטים ולא משלמים עבור ביטוחים שאינכם צריכים או שיש כבר בבעלותיכם.

 

איתור ביטוחים קיימים

לא תמיד אנו יודעים עבור מה אנו משלמים, כאן עובדת שיטת מצליח של חברות הביטוח. במיוחד בגלל זה אנחנו פה לתת שירות מותאם אישית לכל אחד ואחת בשביל לבדוק אם קיימים לכם ביטוחים שאתם משלמים עליהם ואם הם רלוונטים למצב שלכם היום.

 

השוואות בין חברות ביטוח שונות

עוד שירות שחברת הר הביטוח מציעה. כך תוכלו לקבל דוח שבו רשום את הביטוחים הקיימים לכם בהשוואה לביטוחים אחרים שאתם יכולים לרכוש.

 

איזה ביטוחים קיימים לבעלי המקצוע?

ביטוח אחריות כללית

כל עסק, גם אם הוא ביתי, צריך להיות בעל ביטוח אחריות. המדיניות מספקת גם את הגנה וגם נזקים אם אתה, העובדים שלך, המוצרים או השירותים שלך גורמים או כביכול גרמתם נזק גוף או נזק לרכוש לצד שלישי.

 

ביטוח נכסים

אם בבעלותך הבניין שלך או שיש לך רכוש אישי עסקי, כולל ציוד משרדי, מחשבים, מלאי או כלים, עליך לשקול רכישה של פוליסה שתגן עליך אם יש לך שריפה, וונדליזם, גניבה, נזקי עשן וכו '.

 

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח מסוג זה ידוע גם בשם ביטוח שגיאות והשמטות. הפוליסה מספקת הגנה ופיצויים בגין כישלון או מתן שירותים מקצועיים שלא כראוי. מדיניות האחריות הכללית שלך אינה מספקת הגנה זו, ולכן חשוב להבין את ההבדל. ביטוח אחריות מקצועית חל על כל חברה מקצועית הכוללת עורכי דין, רואי חשבון, יועצים, נוטריונים, סוכני נדל"ן, סוכני ביטוח, מספרות וספקי טכנולוגיה.

 

לסיכום

יש לא מעט ביטוחים שאתם יכולים לרכוש ולקבל, השאלה האמיתית היא האם אתם זקוקים להם? חברת הר הביטוח מאפשרת לכם לבדוק לעומק את כל עולם הביטוחים, למידע נוסף תוכלו לקרוא בכתובת הבאה: https://harhabituach.co.il

 

מפעל גדול ומלגזה

מה היה לנו עד עכשיו?