איך מדבירים מחסן לגינה?

החלטתם שהגיע הזמן שיהיה לכם מחסן גינה. כי נגמר המקום בבית או כי אתם חייבים מקום אחסון נפרד לכלי העבודה.

פחות משנה מה הסיבה שבגללה החלטתם לרכוש מחסן גינה – ביחד עם הרכישה, מגיע גם הצורך לחשוב איך מטפלים במחסן חיצוני ואיך מצליחים להימנע ממצב, שבו אתם נכנסים למחסן ומגלים שם אורחים לא רצויים.

אנחנו סבורים שתצטרכו עזרה בנושא, לכן אחרי שהתרשמתם מהמגוון הקיים של id garden, דאגנו לאסוף עבורכם טיפים לטיפול במחסן. עכשיו תדעו בדיוק איך עושים זאת..

 

 מחסן בגינה – תחילת הסיפור

אז כאמור, החלטתם שאתם חייבים מחסן גינה על מנת לפתור את מצוקת האחסון שלכם. בראש ובראשונה חשוב מאוד להחליט מה יהיה השימוש העתידי של המחסן. האם תאכסנו בו בגדי קיץ בחורף ובגדי חורף בקיץ, האם מכונת הכביסה תעמוד בו או שאתם הולכים לאחסן במחסן הגינה שלכם ירקות שתקנו בכמות גדולה פעם בחודש.

למה בעצם יש צורך להגדיר את השימוש העתידי שלכם במחסן שזה עתה רכשתם? על מנת להבין מה היא הדרך הנכונה לטפל ולשמור על המחסן.

 

 כללים בסיסיים לטיפול במחסן

הכלל הראשון והחשוב ביותר הוא לוודא שהמחסן שלכם נשאר יבש. לחות במחסן יכולה לגרום להתפתחות העובש ולמשוך מזיקים כאלה ואחרים. לכן הקפדה על לחות מינימלית היא חשובה ביותר.

בנוסף, חשוב שלא לשמור במחסן דברים דוגמת עיתונים ישנים או ענפים יבשים – כל אלה רק מושכים אליהם חרקים וזוחלים ואנחנו ממש לא רוצים מפגשים מהסוג הזה. וכלל נוסף, הוא לדאוג לאוורור של המחסן – על מנת למנוע ריחות פחות נעימים.

הדברת המחסן

 הדברת המחסן

נקודה חשובה נוספת היא לדאוג להדברת המחסן. כאמור, מדובר במחסן חיצוני, אחד כזה שככל הנראה בחרתם להציב על דשא מתחת לבניין. נמלים, מקקים וג'וקים יכולים להחליט שהמחסן שלכם זה המקום האידיאלי בשבילם. וזה עוד מבלי להזכיר מזיקים רציניים יותר, דוגמת עכברים ונחשים.

לכן יש חשיבות לדאוג להדברת המחסן. בטרם ניגע באיך עושים את ההדברה על הצד הטוב ביותר, נקדים ונאמר שחשוב לדאוג לניקיון המחסן לפני שניגשים למלאכה.

 

 האם ניתן להדביר את המחסן לבד?

התשובה היא כן, במידה והמחסן שלכם נקי ולא מכיל שום דבר שיכול לשמש מקום מסתור לזוחלים או מזיקים גדולים – אין סיבה שלא תוכלו לעשות זאת בעצמכם. במידה והמחסן שלכם עמוס מאוד או עומד בשטח שעלול להיות שטח בעייתי שידוע כמושך אליו מזיקים – מומלץ להזמין מדביר מקצועי, שיידע לזהות את המוקדים האפשריים ולתת מענה מקצועי ומהיר.

בכל מקרה שבו אתם לא בטוחים וחוששים שיש לכם זוחלים בתוך המחסן, מומלץ לפנות מידית לאדם מקצועי, שייתן פתרון לבעיה.

 

 לסיכום

מחסן בגינה הוא כמו חדר נוסף בבית – הוא דורש תחזוקה וטיפול שוטפים ולא כדאי להתעלם מזה.

מדבירים

מה היה לנו עד עכשיו?