האם ניקוי שורשים בביוב מונע מזיקים?

שורשים החודרים לצינורות הביוב עשויים לעודד ריבוי מזיקים כגון מקקים ומכרסמים מן הסיבה שהשורשים סותמים את מערכת הביוב וגורמים להצטבות של פסולת ושאריות שהחרקים והמכרסמים ניזונים מהם. לאחר ניקוי השורשים מן הצינורות, הדברת המזיקים תהיה קלה ויעילה יותר והם יפנו לחפש להם מזון במקום אחר ולא בצינורות הביוב שלכם.

 

ניקוי שורשים בביוב

שורשים של שיחים ועצים מחפשים מקורות מים ומזון באדמה. צינורות הביוב מכילים הן מים והן חומרים אורגנים המזינים את הצמחים ולכן זה אך טבעי שהם יימשכו למי הביוב שלנו. די בסדק קטן כדי לגרום לשורשים לחדור פנימה לתוך הצינור ושם להמשיך לגדול ולהתפתח עד כדי סתימתו. ניקוי שורשים בביוב הינו הליך הכרחי על מנת לשמור על צינורות הביוב שלכם במצב תקין, השורשים לא רק סותמים את הצינור אלא גם מרחיבים סדקים קיימים ומבקעים בו סדקים חדשים, מה שעלול לגרום לדליפות ביוב שמזהמות את הקרקע ואת מי התהום. לכן אין להזניח צינורות ביוב ההולכים ומתמלאים בשורשים.

 

אני יכול לעשות את זה בעצמי?

לא מומלץ לנסות לעקור את השורשים שחדרו לצינור הביוב בעצמכם משתי סיבות: האחת, שורשי העץ המפותלים קשים מאד לניסור ולעקירה וכשתתאמצו לתלוש ולגזום אותם, אתם עלולים לגרום נזק בלתי הפיך לצינור, מה שיחייב אתכם להחליפו באמצעים יקרים ומורכבים. איש מקצוע מיומן נעזר באמצעים טכנולוגיים מתקדמים להסיר את השורשים מבלי לפגוע בצינור ולאחר הערכת הנזק, יידע כיצד להעניק לצינור תיקון שיאפשר המשך שימוש בו. הסיבה השניה היא המגע המסוכן עם מי הביוב אשר מהווים סכנה תברואתית. לכן, אם אתם חוששים ששורשים סתמו לכם את צינור הביוב, הזמינו את רז ביובית המומחים לניקוי שורשים.

 

ניקוי שורשים עם רז ביובית

רז ביובית המעניקים שירות בכל איזור גוש דן, השפלה והשרון, מתמחים בניקוי צינורות משורשים באמצים טכנולוגיים מתקדמים אשר אינם גורמים נזק נוסף לצינור ומספקים שירותי תחזוקה תקופתיים על מנת למנוע צמיחה מחודשת של השורשים סביב הצינור. בנוסף, רז ביובית בעלי נסיון רב בתיקון צינורות ביוב שנפגעו עקב פגיעת שורשים.

 

שורשים ומזיקים

הזנחת צינורות ביוב הסתומים משורשים עשויה לעודד התרבות מזיקים כגון חרקים ומכרסמים, אשר כמו הצמחים גם הם ניזונים משאריות ומפסולת אנושית. לכן, כאשר אתם מטפלים בבעית השורשים שלכם, אתם גם מטפלים בבעיית המזיקים. מסיבה זו הזנחת צינורות ביוב עלולה לפגוע בבריאותכם ולהזמין חגיגה של מזיקים ומכרסמים.

 

לסיכום

רז ביובית מסייעים לכם להפטר מן השורשים שסותמים לכם את הביוב מבלי לגרום נזק נוסף לצינור במקצועיות וביעילות. בדרך זו תוכלו גם לטפל בבעיית המכרסמים הניזונים ממי הביוב ולצמצם משמעותית את נוכחותם סביב ביתכם. רז ביובית מעניקים שירות לכל רחבי גוש דן, השפלה והשרון באדיבות ומהירות.

 

מה היה לנו עד עכשיו?