איך לעשות הדברה ליד גנרטור

באופן טבעי, גנרטורים רבים מוצבים במקומות פתוחים בטבע. לא פעם, מדובר במיקומים שסביבם יש התקהלות של אנשים שמגיעים אל אירוע מסוים או שנוכחים במקום מסיבה אחרת. הדבר מוביל לא פעם לביצוע של הדברה בסביבה כדי לאפשר לנוכחים במקום להסתובב חופשי ללא חשש ממזיקים. במדריך זה נתמקד באופן הנכון ביותר לבצע הדברה ליד גנרטור מבלי לפגוע בו. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים.

 

תכירו את הרקע המעמיק לכתיבת המדריך

המדריך הנוכחי שאתם קוראים ברגעים אלו ממש נכתב לאחר ששמענו על מקרה שאירע לאחרונה ובו נעשתה הדברה לא מקצועית בסביבת גנרטור. אתם וודאי מתארים לעצמכם כי הדבר הוביל לפגיעה משמעותית במכשיר. פגיעה שניתן היה להימנע ממנה די בקלות. סיטואציה זו גרמה לנו להבין כי יש צורך בכתיבת מדריך מעמיק שיציג בפני כל דורש את הדרך הנכונה לבצע הדברה ליד גנרטור. אנו מקווים שהמדריך אכן יביא למודעות נרחבת בתחום שתמנע פגיעה במכשיר יקר ערך זה.

 

איך לעשות הדברה ליד גנרטור? השלב ה – 1

בשלב הראשון, אתם צריכים לבדוק איזו הדברה אתם מבצעים. כלומר, האם מדובר בהדברה שכוללת ריסוס של חומרים נוזליים או הצבה של מלכודות במקום. שכן, אם מדובר בהצבה של מלכודות, אין צורך בביצוע הליך מיוחד. לעומת זאת, אם מדובר בריסוס, אתם צריכים לפנות אל החברה שסיפקה לכם גנרטורים להשכרה ולברר עם נציג מטעמה אם יש אפשרות לקבל כיסוי נגד נוזלים.

 

איך לעשות הדברה ליד גנרטור? השלב ה – 2

אם סופק לכם הכיסוי המתאים, אתם צריכים לבדוק שהוא אכן מכסה את כל הגנרטור במלואו. במידה ומדובר בכיסוי שיש בו רוכסן באמצע, עליכם לבדוק שהרוכסן יהיה בחלק שקרוב אל האדמה. כך שלא יהיה סיכוי שיחדרו דרכו חומרי הדברה או נוזלים שעשויים לפגוע בגנרטור.

 

איך לעשות הדברה ליד גנרטור? השלב ה – 3

בשלב זה אתם צריכים לפנות אל המדביר ולציין בפניו כי יש גנרטור בסביבה. למרות שכיסיתם אותו באופן הרמטי, עליכם בכל זאת לעדכן את המדביר מה יש תחתיו. שכן, כך, תוכלו להיות בטוחים שהוא יזהר בעת פיזור החומר בסביבה. ראוי לציין כי גם לאחר לכתו של המדביר מהמקום, יש להמתין לפחות 4 שעות עד הורדת הכיסוי. חשוב מאוד לשים גם לב שהגנרטור לא עובד בזמן שהוא מכוסה.

 

טיפ חשוב רגע לפני סיום

המדריך צפוי להסתיים עוד רגע וזה הזמן שלנו להציג בפניכם טיפ חשוב בנוגע לבחירה של מדביר טוב. אם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם מזמינים מדביר שלא רק יעלים את המזיקים, אלא גם ישמור על תקינות הגנרטור, עליכם להגיע אליו לאחר שתקראו חוות דעת שנכתבו עליו בפלטפורמות שונות, למשל:

  • גוגל
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

כך תוכלו לבצע את הליך ההדברה ברוגע. נאחל לכם הצלחה רבה בהליך.

מדביר מקצועי

 

מה היה לנו עד עכשיו?